Knut Fredheim Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april (endret) Jeg fikk 06.04.2025 åpnet gjeldsordning. Vil den stoppe tvangsalg? Min mor døde 20.08.2024. Hennes bank vil ikke akseptere meg som ny lånetaker på bolig, fordi jeg har søkt og er nå under gjeldsordning. Endret 8. april av Knut Fredheim Galt årstall skrevet inn
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Skrevet 8. april Knut Fredheim skrev (5 minutter siden): Jeg fikk 06.04.2025 åpnet gjeldsordning. Vil den stoppe tvangsalg? Min mor døde 20.08.2024. Hennes bank vil ikke akseptere meg som ny lånetaker på bolig, fordi jeg har søkt og er nå under gjeldsordning. Finnes ikke noe fasitsvar her, med to streker under. Har du kontaktet kommunen og spurt om muligheter for å få et startlån? Da betaler de ut banken og du får et gunstigere lån. Anonymkode: 358f1...e7b
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Skrevet 8. april Det er jo ikke rart hvis banken ikke vil gi deg lån. Du er under gjeldsordning, nå har du arvet verdier som kan dekke hele eller deler av gjelden du har til kreditorer… Burde ikke de verdiene gå til å dekke den misligholdte gjelda di? Anonymkode: 5e23d...4eb 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Knut Fredheim skrev (13 timer siden): Jeg fikk 06.04.2025 åpnet gjeldsordning. Vil den stoppe tvangsalg? Min mor døde 20.08.2024. Hennes bank vil ikke akseptere meg som ny lånetaker på bolig, fordi jeg har søkt og er nå under gjeldsordning. Hvorfor tvangssalg? Selg huset frivillig og betal hennes lån og bruk evt overskudd til å betale ned på din egen gjeld. Anonymkode: 26ad3...fea 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Skrevet 9. april Er vel heller at banken ikke har lov å gi deg lån med betalingsanmerkning Anonymkode: 6a26a...710
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Skrevet 9. april Dette er spørsmål du bør ta opp med namsmannen. Det er kun der du kan få riktig svar utfra din situasjon Anonymkode: 28999...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå