AprilLudgate Skrevet onsdag kl 11:16 #21 Del Skrevet onsdag kl 11:16 Jeg har ikke fine pupper, men de har heller ikke vært plagsomme mtp tyngde. Min søster hadde store tunge bryster og valgte reduksjon fordi hun følte seg kvalt i sittende posisjon. Resterende jeg kjenner har ikke gjort noe, og lever som normalt med heng i brystene. Else Kåss sine pupper er fine spør du meg, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:22 #22 Del Skrevet onsdag kl 12:22 Jeg har bestandig hatt veldig store pupper. 13 år gammel, 47 kilo, midt i "puppepopens" tidsalder (noen husker vel Samantha Fox) - jeg var mye større enn henne allerede da, og trøsten for mine flate venninner var at "jo, det er stas med store bryster, men ikke så store [indikerer meg]". Det var mye mobbing, kallenavn og riving i tøyet. Ellers er jeg lite feminin av meg, så de ble bare feil. Nå er jeg blitt godt voksen, puppene er ikke blitt penere, akkurat. Fremdeles tilsvarer de nok en kropp som veier minimum dobbelt så mye som jeg gjør. Kjoler og skjorter er vanskelig å få til å passe, og jeg må ut med en formue hver gang jeg skal ha ny BH. Jeg føler meg ofte matroneaktig og det kreves mye fysioterapi og styrketrening for å holde nakken sånn noenlunde smertefri. (Jeg tåler narkose såpass dårlig at jeg er blitt frarådet operasjoner hvis det ikke er livsnødvendig). Anonymkode: a5417...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet onsdag kl 12:30 #23 Del Skrevet onsdag kl 12:30 Jeg har altfor store pupper. 1,2 kilo hver seg. I tillegg henger de. Ønsker reduksjon og løft, men det koster flesk. Har søkt offentlig uten hell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:32 #24 Del Skrevet onsdag kl 12:32 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Store bryster er et annet ideal igjeb, men hvor ofte ser man "hengejur" som det blir spesifisert til? Anonymkode: cfeaa...441 I hver garderobe ser man det. At tunge pupper henger, er normalen. Anonymkode: eda27...6c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:17 #25 Del Skrevet onsdag kl 13:17 Hvis det er lov å si noe til dere damer med veldig små pupper: Jeg synes det er sexy! Det er min preferanse. Anonymkode: dec5d...ffd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:40 #26 Del Skrevet onsdag kl 13:40 Altså! 😡 Store pupper vil ha mindre pupper Flate pupper vil ha store pupper Store brystvorter vil ha små Små brystvorter vil ha store brystvorter Alle har liksom noe "feil" uansett Hos meg, jeg har pupper, ganske store, men problemet mitt, er at jeg er bleik. Så jeg ville aldri være med å bade!aldri! Jeg blir aldri brun. Så jeg Er hvit, alltid. Og for ikke å snakke om store brystvorter. Som alltid vises gjennom stoff, selv om jeg har bh med innlegg. Så ingen fikk se mine pupper. Aldri! MEN, Mannfolk liker pupper, uansett hvilken fasong de har. Vær litt snille med dere selv. Mannfolk er som regel bare glad de får leke med de. 😍❤️😘 Og dette; AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har veldig små pupper. Så små at jeg har fått ganske mange kommentarer på det. Min første kjæreste ville at jeg skulle ha på BH under sex. Ekstra kjipt fordi jeg ikke er spesielt tynn. Vurderte lenge silikon, men er redd for å putte noe fremmed inn i kroppen. Anonymkode: 317c2...ee0 Han var ikke verd det. Fy for en tosk! 😡😡😡😡😡 Anonymkode: 4dfe6...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:48 #27 Del Skrevet onsdag kl 13:48 Fikk brystreduksjon. Hadde ingen problemer med brystene seksuelt, men de var jo en jævla plage. Fikk søkk i skuldrene, rygg- og nakkeproblemer og utslett. Gikk fra J/K-cup til D og har ikke angret et sekund. Anonymkode: 4c292...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:52 #28 Del Skrevet onsdag kl 13:52 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Silikon ville ikke hjulpet på selvfølelsen. De færreste er helt fornøyd med kroppen dessverre. Og altfor mange er så misfornøyde at de plages av det. Men det viser seg at silikon og kirurgi sjeldent hjelper. Det fører bare til nye oppheng. Og undersøkelser viser at mange heller ikke blir fornøyd med resultatene. Jeg synes også det er vanskelig med klær, men har funnet ut at en god bh kan gjøre underverker( i ordets rette betydning) ☺️ gå til en undertøysforretning der de har peil, og be om hjelp. Der har de ofte mye fint badetøy også. *Kirurgi kan selvsagt hjelpe hvis puppene er så store at det skaper helseproblemer. Anonymkode: cafe1...7ca Det her stemmer nok best på de som sliter med dårlig selvfølelse generelt og velger ulike inngrep av den grunn. Jeg var ekstremt flatbrystet, fikk masse sårende kommentarer i hele tenårsperioden, ble kalt for «flyplassen» og liknende. Jeg hadde så enorme komplekser at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. i tillegg ganske bredskuldret, så så ut som mann i overkroppen. Tok silikon da jeg var 21 og det er det beste jeg har gjort i mitt liv, det var en insane lykke å få den kroppsdelen jeg manglet. Befriende å slippe blikk og kommentarer og føle seg som en helt vanlig dame. Møtt 4 damer ila livet som ikke hadde pupp overhodet og har gjort akkurat det samme, alle lykkelige med valget og ingen har hatt noe ønske om andre typer inngrep. Jeg er veldig lite jålete ellers, kunne aldri tatt botox ol, men de puppene endret livet mitt mtp selvfølelse. det beste er selvsagt alltid om man aksepterer seg selv som man er, men om komplekser blir ødeleggende er det ok å benytte kirurgi uten å skulle skamme seg for det. Anonymkode: b1917...b13 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:21 #29 Del Skrevet onsdag kl 14:21 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det her stemmer nok best på de som sliter med dårlig selvfølelse generelt og velger ulike inngrep av den grunn. Jeg var ekstremt flatbrystet, fikk masse sårende kommentarer i hele tenårsperioden, ble kalt for «flyplassen» og liknende. Jeg hadde så enorme komplekser at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. i tillegg ganske bredskuldret, så så ut som mann i overkroppen. Tok silikon da jeg var 21 og det er det beste jeg har gjort i mitt liv, det var en insane lykke å få den kroppsdelen jeg manglet. Befriende å slippe blikk og kommentarer og føle seg som en helt vanlig dame. Møtt 4 damer ila livet som ikke hadde pupp overhodet og har gjort akkurat det samme, alle lykkelige med valget og ingen har hatt noe ønske om andre typer inngrep. Jeg er veldig lite jålete ellers, kunne aldri tatt botox ol, men de puppene endret livet mitt mtp selvfølelse. det beste er selvsagt alltid om man aksepterer seg selv som man er, men om komplekser blir ødeleggende er det ok å benytte kirurgi uten å skulle skamme seg for det. Anonymkode: b1917...b13 Trist å høre at det måtte operere inn silikon for å føle deg "hel". Jeg er også bredskuldret med små bryster. Fikk masse sårende kommentarer, men klarte å fokusere på de som likte meg slik jeg så ut fra naturens side. Jeg har to venninner og en i familien som har tatt silikon, alle måttet operere ut fordi det var lekkasje, den ene ble alvorlig syk og kunne ikke sette inn igjen. Godt å høre at det er noen suksesshistorier også da. Men trist at det må til, som du sier. At mennesker er så stygge med hverandre, og kommenterer kropper på den måten. Anonymkode: cafe1...7ca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:54 #30 Del Skrevet onsdag kl 15:54 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som en annen såkalt flatbrystet kvinne kjenner jeg at jeg blir provosert av det du skriver her. Skjønnhetsidealet de siste 30 årene har på INGEN måte vært små pupper! Snarere tvert om. Flatbrystede catwalkmodeller har det ikke vært siden 80-tallet og knapt nok den gang. Eller, du er kanskje en av de som mener er D-cup = flatbrystet? Jeg har ikke sett en eneste kvinne i media, eller i virkeligheten, noen gang, som ser ut som meg. Og de som er nærmest tar alltid silikon så fort de får muligheten. Siden du nevner klær… kvinneklær er virkelig ikke lagd for oss med små pupper! Det er umulig å finne en kjole som ikke må sys inn eller justeres på for å passe. Skjorter og gensere kan selvfølgelig kjøpes i herreavdelingen. Jeg er så lei av stikk og stygge kommentarer på kroppen min fra andre kvinner (for det er alltid kvinner), og at man nærmest blir tvunget under kniven for å passe inn i samfunnet. Ikke for å møte et «kjendis ideal» men for å bli godtatt av helt gjennomsnittlige, vanlige mennesker. Anonymkode: 15235...32f Jeg tror kanskje den du siterer sikter til at menn er glad i små pupper. Jeg har også hørt dette, at de foretrekker små. Dette fordi de sjeldent henger. Når jeg vokste opp hørte jeg stadig at menn flest elsket store pupper, men når jeg ble mer voksen så har jeg til gode å høre menn si de liker store. Du er fin som du er. Kommer fra ei med store hengepupper som ser grusomme ut. Jeg skulle mange gange ønsker mine var små, men har kommet til et punkt hvor jeg bare må akseptere hvordan jeg ser ut. Anonymkode: a2ec7...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:55 #31 Del Skrevet onsdag kl 15:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså! 😡 Store pupper vil ha mindre pupper Flate pupper vil ha store pupper Store brystvorter vil ha små Små brystvorter vil ha store brystvorter Alle har liksom noe "feil" uansett Hos meg, jeg har pupper, ganske store, men problemet mitt, er at jeg er bleik. Så jeg ville aldri være med å bade!aldri! Jeg blir aldri brun. Så jeg Er hvit, alltid. Og for ikke å snakke om store brystvorter. Som alltid vises gjennom stoff, selv om jeg har bh med innlegg. Så ingen fikk se mine pupper. Aldri! MEN, Mannfolk liker pupper, uansett hvilken fasong de har. Vær litt snille med dere selv. Mannfolk er som regel bare glad de får leke med de. 😍❤️😘 Og dette; Han var ikke verd det. Fy for en tosk! 😡😡😡😡😡 Anonymkode: 4dfe6...ed2 Dette stemmer dessverre ikke. For noen, ja, men majoriteten har absolutt preferanser og dessverre er enkelte så korka at de forteller sin partner at de liker bedre noe de ikke har. Kunne aldri falt meg inn å snakke ned mannen sin penisstørrelse om den er liten, men menn eier ikke skam når det kommer til å snakke negativt om kvinnekroppen. Det er veldig trist, men sånn er det bare. Anonymkode: a2ec7...81a 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:16 #32 Del Skrevet torsdag kl 07:16 Jeg har helt tomme hengepupper, virkelig som vrengte bukselommer. Det er kjipt, men sånn er det bare. Jeg har aldri vurdert å operere dem eller noe sånt. Anonymkode: 5a07b...a98 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:27 #33 Del Skrevet torsdag kl 07:27 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har helt tomme hengepupper, virkelig som vrengte bukselommer. Det er kjipt, men sånn er det bare. Jeg har aldri vurdert å operere dem eller noe sånt. Anonymkode: 5a07b...a98 Jeg kaller mine to halve pitabrød, uten så mye fyll 😭 Men de er mine. Og de er myke. Og de føles gode å ta på. Og de har gjort en jobb med å amme barn 😊 Anonymkode: cafe1...7ca 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:37 #34 Del Skrevet torsdag kl 07:37 Jeg har ikke store, heller nokså små. Med merkelig form. De er spisse, med brystvorter som peker nedover. Virkelig ikke pent. Men hva skal man gjøre.. Anonymkode: 21bfd...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:13 #35 Del Skrevet torsdag kl 08:13 Jeg har veldig små pupper. Så små at det knapt synes i det hele tatt om sett fra siden. Jeg hadde komplekser for det i min ungdom, men nå er jeg storfornøyd med det Det er kjempepraktisk å ikke måtte ha på bh, og å kunne bruke bare behagelige myke bralett-typer (som jeg liker for å ikke gå med "fjernlysene på"). Ikke noe som tynger, ikke noe som er i veien, ikke noe som er ubehagelig når jeg løper eller hopper. Eneste er at det er litt kjipt med klær som skal se sexy ut, hvor man liksom skal vise frem en feminin kløft og bevende byste... mens det eneste jeg viser frem er at ribbeina stikker lengre ut enn puppene 😛 Men det er ikke akkurat noe stort problem, og jeg vil mye heller ha mine mikro-pupper enn pupper som gir rygg-vondt og blåveis når man løper. Anonymkode: 05617...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:57 #36 Del Skrevet torsdag kl 16:57 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 15.17): Hvis det er lov å si noe til dere damer med veldig små pupper: Jeg synes det er sexy! Det er min preferanse. Anonymkode: dec5d...ffd Syns du det er sexy med tjukke damer med små pupper? Sånne pondus-damer? Anonymkode: d35ef...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:10 #37 Del Skrevet torsdag kl 17:10 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Syns du det er sexy med tjukke damer med små pupper? Sånne pondus-damer? Anonymkode: d35ef...da5 Hehe, nei, de må være slanke også 🙈 Anonymkode: dec5d...ffd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:25 #38 Del Skrevet fredag kl 17:25 AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 19.10): Hehe, nei, de må være slanke også 🙈 Anonymkode: dec5d...ffd I så fall fatter jeg ikke hva du gjør i denne tråden. Det er ingenting unormalt med å ha små pupper når man er slank og tynn. Menn som skal fortelle hvordan man bør se ut for å være sexy, jeg er så lei av det at jeg vil kaste opp. Her handler det om å avvike fra normalen, fra idealet. Ingenting «hehe» med det. Anonymkode: d35ef...da5 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:02 #39 Del Skrevet fredag kl 18:02 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): I så fall fatter jeg ikke hva du gjør i denne tråden. Det er ingenting unormalt med å ha små pupper når man er slank og tynn. Menn som skal fortelle hvordan man bør se ut for å være sexy, jeg er så lei av det at jeg vil kaste opp. Her handler det om å avvike fra normalen, fra idealet. Ingenting «hehe» med det. Anonymkode: d35ef...da5 Men slutt å bry deg om det. Sånn seriøst. Det finnes ingen verdi i det å være attraktiv for en mann. For det første så vil 100000 kvinner også være attraktiv for denne mannen. For det andre kan man aldri være perfekt nok eller bra nok. Mannen du siterer, liker slanke kvinner med små pupper, og han har garantert mange andre preferanser og krav, og han vil aldri finne en fullstendig perfekt kvinne. Kanskje om han blir blind for tingene han ikke liker, som følge av sterkt begjær eller forelskelse (som jeg for øvrig er usikker på om menn føler på samme måte som vi kvinner). Det betyr ikke en dritt at denne anonyme mannen liker små pupper. Jeg har store pupper. Det har ikke noe å si for meg at noen liker små pupper. Det er informasjon som går inn det ene øret, og ut det andre. Akkurat det samme skjer med informasjon om menn som liker store pupper. Ok, hva så? Det har ingen nytteverdi for mitt selvbilde. Dette er noe jeg lærte ganske raskt, når jeg ble "ordentlig voksen". Og jeg hater tanken på at jeg har latt menn ødelegge selvbildet mitt og fått meg til å føle meg så dårlig. Jeg liker jo knapt de fleste menn engang! Kanskje noen få! Og likevel bryr jeg meg ikke om hva de syns om puppene mine. De skal ikke se de uansett. Så vær litt bedre. Ha selvrespekt. Ikke bli snurt for at et runketroll ikke liker at du er tjukk med små pupper. Du er garantert fin nok som du er. Anonymkode: a2ec7...81a 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:52 #40 Del Skrevet fredag kl 19:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så vær litt bedre. Ha selvrespekt. Ikke bli snurt for at et runketroll ikke liker at du er tjukk med små pupper. Du er garantert fin nok som du er. Anonymkode: a2ec7...81a Takk. Men jeg ble ikke snurt for at han hadde en annen preferanse enn min fasong, det gir jeg jo faen i. Men jeg blir irritert over at han skal inn i en tråd som handler om komplekser/unormal for å framheve sin preferanse for det normale. Han tråkka over grensene mine og det sa jeg fra om. For meg er det selvrespekt. Anonymkode: d35ef...da5 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå