AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:26 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 Jeg har alltid vært slank/normalvektig, men helt siden jeg begynte å få pupper har de hengt. Det viste seg at jeg hadde arvet puppe-gener av typen som ligner litt på jur. Store og tunge, bare fettvev om trent. Ganske like Else Kåss Furuseth sine. Dessverre fantes det ikke forbilder som henne da jeg var tenåring. Jeg skammet meg og trodde at det var min feil at de hang. Det var umulig å skjule størrelsen og fasongen, siden de var så store og jeg var petite. Følte hele kroppen min var puppene mine. Turte ikke å vise meg naken for noen mann før jeg ble ordentlig voksen. Jeg fikk dekket brystreduksjon pga vondt i rygg. Kunne ikke amme da jeg fikk barn fordi alt av melkeganger var kuttet av. Etter å ha fått barn er puppene store igjen, og jeg har vondt i ryggen igjen. Er fortsatt slank ellers. Puppene mine har vært en plage fra ende til annen. Jeg har aldri snakket med noen som har opplevd det samme. Derfor lurer jeg på om noen har lignende historier? Trenger ikke å høre fra folk som takk og lov har fine pupper. Dere aner ikke hvor heldige dere er. Anonymkode: ffffd...dd3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:32 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:32 Er det mulig å få innvilget en ny brystforminskning? Siden du er liten og petit skjønner jeg godt at du ikke vil ha store hengejur Anonymkode: 5b960...38a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:35 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:35 Jeg har hatt hengepupper siden jeg var 16. Har stort sett alltid hatt bh på ved sec. De var så hengete at selv 2 runder med graviditet og amming ikke gjorde noe særlig forskjellig på de. Bryr meg ikke så mye nå som voksen. Veldig få mennesker er perfekte. De fleste av oss er en blanding av fine og lett uheldige trekk og kroppsdeler. Menn som har falt for meg har fokusert på det som er fint og oversett resten. Noe jeg endelig har begynt å gjøre. Ja, puppene er hengete, men rumpa er fin. Nei, beina er ikke supertrente, men jeg har smal midje. Fokuser på det som er bra og drit i resten! Anonymkode: 4fcea...82f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:42 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 Høres ut som dere har helt vanlige pupper. Anonymkode: eda27...6c2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:23 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 De fleste har vel helt vanlige pupper, de færreste av dem perfekte. Selv har jeg bittesmå pupper, som et strykebrett. Mange har pupper i helt forskjellige størrelser også. Alt for mange (etter min mening) opererer helt normale, friske pupper bare for å leve opp til et uoppnåelig skjønnhetsideal. Anonymkode: 6ae20...aee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:50 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 Jeg har store bryster, og de henger som bare det. De er ikke pene å se på. Er nå 30 år, og ja, jeg må være ganske trygg på mannen for at jeg skal vise meg naken, så det har bare blitt med 2 menn + et par andre i fylla.. Er lei av å hate puppene mine. Så jeg bryr meg ikke noe lenger nå. De ser veldig fine ut i bh. Jeg har slutta å ha sex fordi jeg orker ikke menn uansett så det er ingen andre som ser de enn meg. Så jeg merker jeg har annen glede for de nå. Har også en nær slektning som har gått gjennom brystkreft, og tanken på å eventuelt miste brystene er ganske vond. Skal ikke ha barn, så de kommer ikke til nytte, men er som sagt lei av å hate de. De er nok ikke fine for 99% av jordens befolkning men det bryr jeg meg ikke om lenger. Anonymkode: a2ec7...81a 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:44 #7 Del Skrevet onsdag kl 07:44 Jeg har "stygge" pupper fordi brystvortene er plassert veldig langt ned. Da jeg var ung hang de i det minste ikke, men det gjør de nå. Lange og flate, virkelig ingen fest for øyet. Men så lenge jeg har på BH er det jo ingen som ser det. Jeg har forsonet meg med at det er sånn se ser ut, og mannen min mener bestemt at pupp er pupp og liker dem som de er. Så st de ikke er estetisk "riktige" lever jeg fint med. Andres meninger om mine pupper bryr meg ikke uansett. Anonymkode: d9edc...19a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:47 #8 Del Skrevet onsdag kl 07:47 Forresten vil jeg presisere: jeg tror verken mine pupper, eller de andres her i tråden, er "uvanlige" slik det står i overskriften. Jeg tror det er mye vanligere å ha bryster som ikke passer det smale estetiske idealet, enn å faktisk ha det. Majoriteten av damer ser nok ganske så hverdagslige ut, i alle fall under bh'en! Anonymkode: d9edc...19a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:52 #9 Del Skrevet onsdag kl 07:52 Jeg har også veldig hengete, slappe pupper, med innadvendte brystvorter som peker rett ned. Har absolutt mislikt dem løpet av livet, men så har det aldri vært noen stygge kommentarer fra de som har sett dem. Tror gutter flest er mest bare glad for å få seg et ligg. Nå er jeg gift, og mannen min liker å leke med dem uavhengig av hvordan de ser ut. Har lært meg å akseptere at dette er bare sånn jeg er, og at det i grunn har lite å si. Har en mann som elsker meg, og jeg godtar alle de uheldige trekkene ved meg selv. Likestilt med dobbelthaka og den slappe rumpa. Anonymkode: adf05...5dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:01 #10 Del Skrevet onsdag kl 08:01 Jeg har veldig små pupper. Så små at jeg har fått ganske mange kommentarer på det. Min første kjæreste ville at jeg skulle ha på BH under sex. Ekstra kjipt fordi jeg ikke er spesielt tynn. Vurderte lenge silikon, men er redd for å putte noe fremmed inn i kroppen. Anonymkode: 317c2...ee0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:14 #11 Del Skrevet onsdag kl 08:14 Jeg har alltid hatt veldig små pupper. Og med alderen og etter barn er de blitt litt flate og rynkete. Men de har fungert som de skal. Har styrt unna menn som kommer med kommentarer om at kanskje skulle vært større. Da får de finne en kvinne som møter deres ideal. Jeg ville at mine pupper skulle være mine, og gi meg glede, funksjon og nytelse. Anonymkode: cafe1...7ca 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:19 #12 Del Skrevet onsdag kl 08:19 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De fleste har vel helt vanlige pupper, de færreste av dem perfekte. Selv har jeg bittesmå pupper, som et strykebrett. Mange har pupper i helt forskjellige størrelser også. Alt for mange (etter min mening) opererer helt normale, friske pupper bare for å leve opp til et uoppnåelig skjønnhetsideal. Anonymkode: 6ae20...aee Det er veldig lett å si når man er på andre siden av spekteret, da er man i det minste innenfor det typiske skjønnhetsidealet nå til dags mtp catwalkmodeller etc. Mange kjoler og annet ser mye bedre ut på flatbrystede for eksempel. Store bryster er et annet ideal igjeb, men hvor ofte ser man "hengejur" som det blir spesifisert til? Jeg har aldri følt at det er noe som er sett på som annet enn kjipt og det er veldig veldig kjipt. Da blir det ikke så rart at man vurderer operasjoner... Anonymkode: cfeaa...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:25 #13 Del Skrevet onsdag kl 08:25 Jeg har også veldig små pupper og har fått masse kommentarer og mobbing på det opp gjennom. Nå er jeg blitt veldig tjukk, men fortsatt nesten flat, ikke noe fettvev der nesten i det hele tatt. Jeg vurderte silikon, men det var for dyrt. Indirekte var dette komplekset en grunn til at jeg endte i et forhold med en voldelig mann for jeg trodde faktisk ingen ville ha meg og at jeg måtte ta det jeg kunne få. Jeg synes fortsatt det er vanskelig, feks badeklær, treningsklær, generelt sommerklær prøver jeg å unngå så langt mulig. Anonymkode: d35ef...da5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:32 #14 Del Skrevet onsdag kl 08:32 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er veldig lett å si når man er på andre siden av spekteret, da er man i det minste innenfor det typiske skjønnhetsidealet nå til dags mtp catwalkmodeller etc. Mange kjoler og annet ser mye bedre ut på flatbrystede for eksempel. Store bryster er et annet ideal igjeb, men hvor ofte ser man "hengejur" som det blir spesifisert til? Jeg har aldri følt at det er noe som er sett på som annet enn kjipt og det er veldig veldig kjipt. Da blir det ikke så rart at man vurderer operasjoner... Anonymkode: cfeaa...441 Jeg har små pupper, men er ikke catwalk-tynn! De færreste er det. Anonymkode: cafe1...7ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:38 #15 Del Skrevet onsdag kl 08:38 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har også veldig små pupper og har fått masse kommentarer og mobbing på det opp gjennom. Nå er jeg blitt veldig tjukk, men fortsatt nesten flat, ikke noe fettvev der nesten i det hele tatt. Jeg vurderte silikon, men det var for dyrt. Indirekte var dette komplekset en grunn til at jeg endte i et forhold med en voldelig mann for jeg trodde faktisk ingen ville ha meg og at jeg måtte ta det jeg kunne få. Jeg synes fortsatt det er vanskelig, feks badeklær, treningsklær, generelt sommerklær prøver jeg å unngå så langt mulig. Anonymkode: d35ef...da5 Silikon ville ikke hjulpet på selvfølelsen. De færreste er helt fornøyd med kroppen dessverre. Og altfor mange er så misfornøyde at de plages av det. Men det viser seg at silikon og kirurgi sjeldent hjelper. Det fører bare til nye oppheng. Og undersøkelser viser at mange heller ikke blir fornøyd med resultatene. Jeg synes også det er vanskelig med klær, men har funnet ut at en god bh kan gjøre underverker( i ordets rette betydning) ☺️ gå til en undertøysforretning der de har peil, og be om hjelp. Der har de ofte mye fint badetøy også. *Kirurgi kan selvsagt hjelpe hvis puppene er så store at det skaper helseproblemer. Anonymkode: cafe1...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:08 #16 Del Skrevet onsdag kl 09:08 Jeg ble født med slike puppe-gener du beskriver :). Har alltid vært liten og petite, de store hengepuppene var bare i veien. Jeg tok brystreduksjon etter at jeg var ferdig med barn og amming. Formen og størrelsen er helt grei nå, men jeg har vært litt uheldig med operasjonsarrene (de grodde ikke så pent). Så uansett ingen glanspupper her, altså. Har blitt gammel nok til ikke å bry meg, og har ikke opplevd at menn har tatt noen avstand pga arrene heller. Anonymkode: 951e7...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:01 #17 Del Skrevet onsdag kl 10:01 Alltid hatt store pupper, og gikk dessverre mye opp i vekt to ganger (gikk først opp og ned 20 kilo, og så opp og ned 50 kilo). Så fikk jeg barn, som gjorde at de ble enda "verre". Så ble jeg singel og slet veldig med selvtilliten på grunn av puppene, som da var blitt til store, flate, hengende skinnposer. Jeg opererte dem, tok silikon og brystløft. Gjorde "dessverre" underverker med selvtilliten, så for meg var det den beste løsningen. Anonymkode: 68f06...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:19 #18 Del Skrevet onsdag kl 10:19 Mulig jeg er teit nå, men jeg minnes at Else kåss har ganske fine pupper? Prøvde å søke nå, men fant ikke bilde av de. Men de er stor med heng, smalere i "feste" og mer fylde i henget? Med brystvortene pekende nedover? I min verden er det flotte pupper, kvinnelige og frodige. Jeg forstår at de viker noe fra skjønnhetsidealet, men det er allikevel flotte og sexy. Kvinne 44år. Anonymkode: c9e94...018 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet onsdag kl 10:25 #19 Del Skrevet onsdag kl 10:25 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Høres ut som dere har helt vanlige pupper. Anonymkode: eda27...6c2 helt vanlige pupper skal ikke forårsake rygge skader.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:40 #20 Del Skrevet onsdag kl 10:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er veldig lett å si når man er på andre siden av spekteret, da er man i det minste innenfor det typiske skjønnhetsidealet nå til dags mtp catwalkmodeller etc. Mange kjoler og annet ser mye bedre ut på flatbrystede for eksempel. Store bryster er et annet ideal igjeb, men hvor ofte ser man "hengejur" som det blir spesifisert til? Jeg har aldri følt at det er noe som er sett på som annet enn kjipt og det er veldig veldig kjipt. Da blir det ikke så rart at man vurderer operasjoner... Anonymkode: cfeaa...441 Som en annen såkalt flatbrystet kvinne kjenner jeg at jeg blir provosert av det du skriver her. Skjønnhetsidealet de siste 30 årene har på INGEN måte vært små pupper! Snarere tvert om. Flatbrystede catwalkmodeller har det ikke vært siden 80-tallet og knapt nok den gang. Eller, du er kanskje en av de som mener er D-cup = flatbrystet? Jeg har ikke sett en eneste kvinne i media, eller i virkeligheten, noen gang, som ser ut som meg. Og de som er nærmest tar alltid silikon så fort de får muligheten. Siden du nevner klær… kvinneklær er virkelig ikke lagd for oss med små pupper! Det er umulig å finne en kjole som ikke må sys inn eller justeres på for å passe. Skjorter og gensere kan selvfølgelig kjøpes i herreavdelingen. Jeg er så lei av stikk og stygge kommentarer på kroppen min fra andre kvinner (for det er alltid kvinner), og at man nærmest blir tvunget under kniven for å passe inn i samfunnet. Ikke for å møte et «kjendis ideal» men for å bli godtatt av helt gjennomsnittlige, vanlige mennesker. Anonymkode: 15235...32f 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå