AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:52 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:52 Synes dere det er innafor? Bor alene og strever litt med matinntaket, kan det passere som middag 1-2 ganger i uken? Anonymkode: 0d48e...49b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:58 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:58 Ja absolutt 👍 Anonymkode: 4bc6f...a77 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:01 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:01 Ingen problemer med enkle middager i blant. Spørsmålet er hvordan du spiser resten av dagen, og resten av uka. Anonymkode: 5dd51...77e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet tirsdag kl 19:04 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:04 Jeg tar ofte speilegg til middag. Enkelt, greit og næringsrikt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:12 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:12 Jeg gidder ikke å lage "ordentlig middag" hver dag. Bor alene og ikke så glad i å lage mat, så det blir brødskiver til middag flere dager i uka. Spiser likevel sunt og får i meg det jeg skal 😊 Anonymkode: ed008...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:16 TIl og med cheez doodles kan være middag. Anonymkode: 08001...d3c 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:16 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:16 Så lenge du spiser variert resten av tiden og får i deg det kroppen trenger, helt innafor. Anonymkode: d0a55...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:18 #8 Del Skrevet tirsdag kl 19:18 Jeg tenker middag er det man har lyst på. Jeg har hatt 6 fiskepinner til middag noen dager der matlysten ikke er der. Har også hatt brødmat til middag dager jeg ønsker noe enkelt. Anonymkode: 4fb69...eb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:18 #9 Del Skrevet tirsdag kl 19:18 Så fine tilbakemeldinger! Godt å høre at det er bra nok. Supplerte med en gulrot 🥕 Anonymkode: 0d48e...49b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #10 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 Bare pass på så det ikke er frokostegg! Anonymkode: 005d1...eae 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #11 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 Var det jeg skulle til å skrive, at jeg ville hatt en grønnsak eller to ved siden av, eller frukt til dessert😊 Anonymkode: 1b39f...4e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #12 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 Jaja! I går ble middagen her pytt i panne og ti speilegg. Servert med noen cm agurk. Anonymkode: f4900...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:22 #13 Del Skrevet tirsdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jaja! I går ble middagen her pytt i panne og ti speilegg. Servert med noen cm agurk. Anonymkode: f4900...dfe To … 😂 Anonymkode: f4900...dfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:23 #14 Del Skrevet tirsdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): To … 😂 Anonymkode: f4900...dfe 🤣🤣🤣 Anonymkode: 0d48e...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:23 #15 Del Skrevet tirsdag kl 19:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja! I går ble middagen her pytt i panne og ti speilegg. Servert med noen cm agurk. Anonymkode: f4900...dfe AnonymBruker skrev (1 minutt siden): To … 😂 Anonymkode: f4900...dfe 😄 Anonymkode: d1300...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:29 #16 Del Skrevet tirsdag kl 19:29 Jeg spise tørr müsli + salat til middag veldig ofte 😃 Egg vinner nok prisen for mest næringsrike måltid av de to - men spis grønnsakene dine. Anonymkode: 330dd...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:29 #17 Del Skrevet tirsdag kl 19:29 Det er en god middag! En del proteiner og mye næring i egg. Grovbrød gir litt protein og en del fiber. Slå til med litt frukt og grønt til dessert, så har du et måltid fullt av næring, fiber, vitaminer og mineraler! Anonymkode: 085ec...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:48 #18 Del Skrevet tirsdag kl 19:48 Egg er supert, men jeg hadde kuttet ut grovbrødet. Jeg spiser ofte stekte egg med litt ost på. Anonymkode: 583a8...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:39 #19 Del Skrevet tirsdag kl 21:39 Fin middag, men for meg ville det vært litt lite mat. Litt grønnsaker til er også lurt. Anonymkode: bfc01...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:50 #20 Del Skrevet torsdag kl 08:50 AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 21.48): Egg er supert, men jeg hadde kuttet ut grovbrødet. Jeg spiser ofte stekte egg med litt ost på. Anonymkode: 583a8...ace Hvorfor i all verden skal hun kutte ut grovbrødet?? Latterlig tips. Blir jo ikke mett av to egg med ost. Grovt brød er jo toppers! Anonymkode: 2902d...2e6 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå