AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:38 #21 Del Skrevet onsdag kl 12:38 Ut fra bildene er jo syklusen din helt på bærtur, det er ikke vanlig å ha mensen i tre uker.. Du rekker jo knapt å bygge opp slimhinne før EL eller å ha noen lutealfase med det opplegget der. Det burde jo være første ting å se på her. Anonymkode: 200b2...c86 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:25 #22 Del Skrevet onsdag kl 13:25 Oj det var litt av noen sykluser! Ikke rart du ikke blir gravid. Det ser ut som om det er fullstendig krøll på hormonene dine. Enig med kommentaren over. Det er ikke sikkert slimhinnen din blir tykk nok, kanskje modnes ikke egget på riktig måte heller, eller at det er nok progesteron til å støtte graviditeten. Er helt sikker på at når de får stabilisert syklusen din, så klarer du nok å bli gravid på naturlig måte. Helt utrolig sykt at de liksom ikke finner noe galt med deg. Så de noen gang på syklusen din? Fertilitetseksjonen ved St. Olavs er forresten veldig flinke! Har gått igjennom ivf der. Legene er grundige, oppdaterte, og veldig fine å snakke med. Anonymkode: 81b02...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 13:33 #23 Del Skrevet onsdag kl 13:33 Anonym006 skrev (1 time siden): Det er ikke snakk om å begynne med iui eller ivf med en gang hvertfall. Det vi fokuserer mest på er å prøve å finne ut om det ligger en feil hos meg eller samboer. Ikke sånn ment men her ligger nok feilen hos deg...st du kluss i syklusen og at du kanskje ikke har eggløsning. Jeg ville dratt til en ny gynekolog og tatt ultralyd og blodprøver for å se om du har pcos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet onsdag kl 13:58 Forfatter #24 Del Skrevet onsdag kl 13:58 mommyaka skrev (24 minutter siden): Ikke sånn ment men her ligger nok feilen hos deg...st du kluss i syklusen og at du kanskje ikke har eggløsning. Jeg ville dratt til en ny gynekolog og tatt ultralyd og blodprøver for å se om du har pcos Har ikke pcos. Og som sagt så har jeg jo åpenbart eggløsning når jeg har vært gravid 3 ganger allerede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet onsdag kl 14:00 Forfatter #25 Del Skrevet onsdag kl 14:00 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Oj det var litt av noen sykluser! Ikke rart du ikke blir gravid. Det ser ut som om det er fullstendig krøll på hormonene dine. Enig med kommentaren over. Det er ikke sikkert slimhinnen din blir tykk nok, kanskje modnes ikke egget på riktig måte heller, eller at det er nok progesteron til å støtte graviditeten. Er helt sikker på at når de får stabilisert syklusen din, så klarer du nok å bli gravid på naturlig måte. Helt utrolig sykt at de liksom ikke finner noe galt med deg. Så de noen gang på syklusen din? Fertilitetseksjonen ved St. Olavs er forresten veldig flinke! Har gått igjennom ivf der. Legene er grundige, oppdaterte, og veldig fine å snakke med. Anonymkode: 81b02...f07 Har forklart legen mange ganger hvordan syklusen min er. Og jeg har jo blitt gravid 3 ganger siden vi startet å prøve, men det har endt i sa alle gangene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 14:32 #26 Del Skrevet onsdag kl 14:32 Anonym006 skrev (32 minutter siden): Har ikke pcos. Og som sagt så har jeg jo åpenbart eggløsning når jeg har vært gravid 3 ganger allerede. Ja..men om du ikke vet når du har eggløsning og kanskje 3 eggløsning på 6 mnd så er det jo vanskelig å bli gravid. Du trenger hjelp med å få flere eggløsning og lenger syklus. Jeg ville bedt Gunilla om letzerol først og prøvde dette i 6 mnd. Dere har jo ikke dårlig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet onsdag kl 14:49 Forfatter #27 Del Skrevet onsdag kl 14:49 mommyaka skrev (17 minutter siden): Ja..men om du ikke vet når du har eggløsning og kanskje 3 eggløsning på 6 mnd så er det jo vanskelig å bli gravid. Du trenger hjelp med å få flere eggløsning og lenger syklus. Jeg ville bedt Gunilla om letzerol først og prøvde dette i 6 mnd. Dere har jo ikke dårlig tid Gunilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 15:41 #28 Del Skrevet onsdag kl 15:41 Anonym006 skrev (50 minutter siden): Gunilla? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Vel kan være at gynekolog heter Gunilla...*teite tastatur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå