Gjest Gjest_Lupi_* Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har funnet ut at jeg ikke kan ha Lee-bukser. Jeg har prøvd omtrent alle modeller som finnes, og kan konkludere med at Lee gjør grusomme ting mot rompa mi. jeg skjønner det ikke, for jeg tenker aldri over hvordan rompa mi ser ut i andre bukser, det har aldri vært et problem liksom. Jeg har aldri hatt på meg en bukse som får rompa mi til å se flat eller brei ut før, men det gjør altså Lee-buksene. så har jeg blitt fortalt at jenter som passer inn i Diesel og Levis-bukse ikke passer inn i Lee-bukser og omvendt. Jeg passer som regel veldig godt i både diesel og levis, og liker de 2 merkene godt, men lee er altså ikke noe for meg. i følge hun jeg snakka med så skal en person som passer godt inn i lee ikke passe så godt inn i diesel og levis. Jeg bare lurer på om det er noe i dette? stemmer dette på noen av dere? jeg kommer aldri til å kjøpe meg noen lee-bukse. synes de er grusomme. derimot elsker jeg formarina
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Jeg tenkte sånn som du, og jeg passer definitivt best i Dieselbukser. Levi's gir meg flat rumpe....Men nå har Lee fått noen helt annerledes modeller, blant annet noen smale (Lynn?), og jeg prøvde en av dem, som satt supert. Så det er verdt forsøket.
Gjest Lupi ii. Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Jeg tenkte sånn som du, og jeg passer definitivt best i Dieselbukser. Levi's gir meg flat rumpe....Men nå har Lee fått noen helt annerledes modeller, blant annet noen smale (Lynn?), og jeg prøvde en av dem, som satt supert. Så det er verdt forsøket. ← ok, kanskje den er verdt å prøve. men jeg har mine tvil, jeg ante nemlig ikke at det var mulig å få rompa mi til å se sånn ut før jeg prøvde lee :D
Pauline Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Takk for tipset. har aldri forstått at det var det som var forklaringa. Jeg passer fint i levis. Har alltid elsket levis. Lee derimot får meg til å se fullstendig formløs ut, som en gutt.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Den eneste Lee-buksa jeg har likt var Lee Lynn. Var nylig å så på jeans, og fant ut at jeg likte Lee Lynn og Diesel Keate best. Lee Leola som jeg har lest så mye om her på forumet så ikke bra ut på meg. Godt studielånet er på tur i banken snart
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Har bare prøvd Diesel og Diesel passer ypperlig til min figur. Bare at den utvider seg fryktelig etter et par dager ...
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #7 Skrevet 13. mars 2006 Den eneste Lee-buksa jeg har likt var Lee Lynn. Var nylig å så på jeans, og fant ut at jeg likte Lee Lynn og Diesel Keate best. Lee Leola som jeg har lest så mye om her på forumet så ikke bra ut på meg. Godt studielånet er på tur i banken snart ← Vi må ha samme fasong! Jeg har akkurat kjøpt Diesel Keate, og elsker den, og likte egentlig også Lee Lynn. Jeg har ganske rett fasong, og disse fremhevet rumpa på en fin måte. Leola hang bare trist på meg, og hoftene sto ut, så den er degradert til male-bukse.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #8 Skrevet 13. mars 2006 Jeg bruker Diesel sin Ronhar-modell, og Lee sin Desoto (som dessverre er utgående modell) Synes begge sitter som skudd, men Lee-buksa mister fasongen fortere siden den har tynnere stoff enn Diesel. Holder kanskje en knapp på Diesel-buksa, den får beina mine til å se lange og smale ut. (Er 177 høy, med "former" - str 40). ...og rumpa til å se bittelitt mindre ut. Levi's gjør grusomme ting med rumpa mi, den blir flat, bred og skviset opp mot korsryggen
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. mars 2006 #9 Skrevet 13. mars 2006 Vi må ha samme fasong! Jeg har akkurat kjøpt Diesel Keate, og elsker den, og likte egentlig også Lee Lynn. Jeg har ganske rett fasong, og disse fremhevet rumpa på en fin måte. Leola hang bare trist på meg, og hoftene sto ut, så den er degradert til male-bukse. ← Jeg er ganske "kvinnelig" i fasongen da, men de satt likevel kjempefint på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå