Helene Skrevet mandag kl 16:10 #21 Del Skrevet mandag kl 16:10 Jeg har ikke alltid hatt noen å dele hverdagen med. Men, jeg har alltid gått på kino. Går alene om det er valget mitt. Jeg har valgt å gjøre ting uten en partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:15 #22 Del Skrevet mandag kl 16:15 Jeg har ikke dratt alene selv, men det er ikke rart å gå alene. Anonymkode: 064ca...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:19 #23 Del Skrevet mandag kl 16:19 AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 20.05): Aldri vært på kino alene før, er sjeldent på kino generelt. Det kommer en film i år som jeg vil se, men ingen andre vil se. Vurderer å dra alene... men vet ikke om jeg tørr. Jeg tenkte først at helg er dumt, da er det mange folk ute.... men da kanskje forsvinner jeg litt mer i mengden. Eller? I ukedag er jeg redd for å sitte i en tom sal alene og de ansatte tenker jeg er helt blåst og taper. Full sal er vell tryggere enn en tom sal. Eller hva tenker du? Har du dratt på kino alene før? Hvordan var det? Ble du stirret ned av andre folk? Anonymkode: bb65b...25d jeg var 50 første gang jeg turte og lurer egentlig på hvorfor Haha man ser jo film men litt rart var det men sikkert bare i mitt hode gikk så fint atte Anonymkode: 01103...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:26 #24 Del Skrevet mandag kl 16:26 Hva er problemet med å dra på kino alene? 🙄 Anonymkode: 40b44...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå