Gå til innhold

Rart å dra på kino alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri vært på kino alene før, er sjeldent på kino generelt. Det kommer en film i år som jeg vil se, men ingen andre vil se. Vurderer å dra alene... men vet ikke om jeg tørr. 

Jeg tenkte først at helg er dumt, da er det mange folk ute.... men da kanskje forsvinner jeg litt mer i mengden. Eller? I ukedag er jeg redd for å sitte i en tom sal alene og de ansatte tenker jeg er helt blåst og taper. Full sal er vell tryggere enn en tom sal. Eller hva tenker du? 

Har du dratt på kino alene før? Hvordan var det? Ble du stirret ned av andre folk? 

Anonymkode: bb65b...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør begge deler. Noen filmer vil jeg se sammen med andre, noen filmer vil jeg helst se alene. 😅
Tror ingen tenker så mye om deg, om du går alene. 😊 
Personlig liker jeg det best når det er minst mulig folk der, så går ofte på hverdager hvis jeg har mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for å se filmene jeg vil, skal jeg vente på at noen vil/kan så hadde jeg misset så mye! Kino er IKKE en aktivitet for 2, gå og kos deg hehe

Anonymkode: 4985c...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kino alene flere ganger. Synes det er veldig greit, koser meg.

Anonymkode: 56a8c...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kino er en glimrende aktivitet å gjøre alene. Har også vært helt alene i salen flere ganger, synd det er litt kult jeg. 

Anonymkode: 37828...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg alene på kino. Ser alltid flere andre som også er alene. Ingen bryr seg, bare gjør det - god fornøyelse 😊

Anonymkode: 729ea...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det helt ok. Går heller ikke ofte på kino, men går gjerne alene hvis det er en film jeg ønsker å se og det ikke passer for andre å være med. Eller hvis jeg vil gå på dagtid, når det er roligere.

Anonymkode: b54af...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg gjort mange ganger. Man skal jo ikke sitte å snakke med sidemann, uansett.

Før i tiden bodde jeg i 5 minutters gange fra en veldig god kino. Gikk ofte bort der alene når kona jobba kveld. Det savner jeg faktisk veldig. Ikke er det dyrt heller, om man bare spaserer bort og ikke kjøper godteri. Det som koster er ofte "resten" av kvelden, med transport og restaurant, etc.

Anonymkode: 47606...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Aldri vært på kino alene før, er sjeldent på kino generelt. Det kommer en film i år som jeg vil se, men ingen andre vil se. Vurderer å dra alene... men vet ikke om jeg tørr. 

Jeg tenkte først at helg er dumt, da er det mange folk ute.... men da kanskje forsvinner jeg litt mer i mengden. Eller? I ukedag er jeg redd for å sitte i en tom sal alene og de ansatte tenker jeg er helt blåst og taper. Full sal er vell tryggere enn en tom sal. Eller hva tenker du? 

Har du dratt på kino alene før? Hvordan var det? Ble du stirret ned av andre folk? 

Anonymkode: bb65b...25d

Ingen bryr seg, og mange går alene på kino. Man er jo ikke akkurat der for å prate. 

Anonymkode: dee8e...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på kino alene flere ganger i måneden, av og til flere ganger i uken. Har kinoabonnement. Helt normalt å dra på kino alene. Hvorfor tenker du det er skummelt?

Anonymkode: 63691...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det har jeg gjort flere ganger, er ikke noe stress. Eneste kjedelige er at man ikke har noen å diskutere filmen med på vei hjem. 

Anonymkode: 9d58c...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kino er det minst sosial man kan finne på. Å gå alene er helt supert. Jeg inviterer aldri med meg venner på kino, nettopp fordi det ikke er en sosial aktivitet. 

Anonymkode: a864a...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sært. Hilsen diskusjoner her på KåGe

Anonymkode: 58120...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg var på kino alene i fjor for første gang. Hadde litt de samme bekymringene som deg, men det gikk helt fint! Det var faktisk såå deilig, og jeg følte meg veldig. Kalte det for kinodate med meg selv. 

Tror ikke noen merket at jeg var alene en gang. Hadde jeg sett noen som gikk alene på kino Hadde jeg tenkt helt motsatt av hva du er redd for at folk skal tenke. Jeg hadde tenkt at det var en trygg, moden og selvstendig  person som klarer seg utmerket i eget selskap. 

Anonymkode: 103da...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i hvertfall 2 ganger alene, muligens 3, men begynner å bli noen år siden. Første gang var faktisk "Seven".  Var i militæret, og ble varmt anbefalt den filmen. Var det bare å dure ned på kino i Oslo (husker ikke hvilken kino) når jeg hadde permisjon.

Alene er (slik jeg husker det) null stress. 

Endret av Sicktrip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...