Gå til innhold

Noen med endring på skatten som har fått pengene tilbake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leverte med en gang jeg gikk, dog med endring, la ved kjøring. Dette er snart en mnd siden, enda ikke fått pengene utbetalt. Må jeg vente til høsten siden jeg har endring? Eller kan de komme før?

Anonymkode: 2adf5...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist fikk jeg 26 juni...tror de er sanne nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg leverte med en gang jeg gikk, dog med endring, la ved kjøring. Dette er snart en mnd siden, enda ikke fått pengene utbetalt. Må jeg vente til høsten siden jeg har endring? Eller kan de komme før?

Anonymkode: 2adf5...6e6

Har ikke levert årets melding enda, men i fjor fikk jeg tilbake penger i løpet av et par uker eller så.

Jeg gjorde dog ikke store endringer, la inn noe mer renteutgifter enn hva skatteetaten hadde registrert/ført på meldingen.

Anonymkode: 73f31...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La inn fradrag for barnehage og har enda ikke fått utbetalt. Det er i underkant av en mnd siden.. tror den ligger på vent til barnefar leverer sin, men vet ikke🤔

Anonymkode: eb456...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk skattemeldingen fødste dag og leverte to dager senere. Har fortsatt ikke sett noe til pengene. La inn kjøring til jobb bare.

Anonymkode: a6a0d...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endret ikke noe, har enda ikke fått. 

Anonymkode: 0d337...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja fikk mld 2.uka, leverte 2 dager senere med e del endringer på lån mm. Fikk pengene i slutten av mars 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, endret verdien på bilen, fikk vel pengene uka etter tror jeg. 

Anonymkode: f2695...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, la inn en bil og noen justeringer på flere fond. Fikk pengene etter under en uke. 

Anonymkode: 7614c...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk skattemelding 2. Uka, la inn bil, sendte inn samme dag fikk betalt 1 uke senere.

Ifjor fikk jeg melding første dag, ingen endring sendte inn 2 dager senere og betalt 6 uker senere. 

Anonymkode: b6744...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk skattemeldingen mandag forrige uke, gjorde endringer og leverte den samme dagen. Nå ligger skatteoppgjøret klart inne på skatteetaten og utbetalingen kommer i morgen. 

Anonymkode: 7b10c...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I fjor fikk jeg etter 2-3 uker, selv om jeg hadde gjort endringer - inkludert å legge ved vedlegg (krypto). Ikke fått noe oppgjør ennå, da.

Anonymkode: 4a590...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...