AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:55 #21 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 Med mest gutter hadde jeg bestilt 14-15 stk. Jeg spiser en halv pizza selv, og de fleste gutter slår meg glatt. Liker ikke å ha for lite mat, man kan spise pizza som rester dagen etter. Anonymkode: f59a0...17f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:57 #22 Del Skrevet tirsdag kl 19:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med mest gutter hadde jeg bestilt 14-15 stk. Jeg spiser en halv pizza selv, og de fleste gutter slår meg glatt. Liker ikke å ha for lite mat, man kan spise pizza som rester dagen etter. Anonymkode: f59a0...17f så klart, men er litt det økonomiske her også. Er en gruppe, så blir betalt av klubbkasse som ikke er for fet Anonymkode: b193b...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:59 #23 Del Skrevet tirsdag kl 19:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med mest gutter hadde jeg bestilt 14-15 stk. Jeg spiser en halv pizza selv, og de fleste gutter slår meg glatt. Liker ikke å ha for lite mat, man kan spise pizza som rester dagen etter. Anonymkode: f59a0...17f 12 jenter og 10 gutter ser jeg nå Anonymkode: b193b...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:08 #24 Del Skrevet onsdag kl 17:08 14 stk Anonymkode: b04e5...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:28 #25 Del Skrevet onsdag kl 17:28 AnonymBruker skrev (21 timer siden): så klart, men er litt det økonomiske her også. Er en gruppe, så blir betalt av klubbkasse som ikke er for fet Anonymkode: b193b...97c Kan det være en løsning å servere noe før pizzaen for å fylle litt opp i bunnen av magen? En liten kopp linsesuppe, pai, djevelegg, en fiskekake, noe rimelig mat som metter. Anonymkode: fbc48...699 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:41 #26 Del Skrevet onsdag kl 17:41 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan det være en løsning å servere noe før pizzaen for å fylle litt opp i bunnen av magen? En liten kopp linsesuppe, pai, djevelegg, en fiskekake, noe rimelig mat som metter. Anonymkode: fbc48...699 Hvis man skal forsøke å få 22 tenåringer til å hive i seg linsesuppe, fiskekake og/eller kokt egg for å redusere påfølgende pizzautgifter tror jeg i hvert fall man skal holde kjeft om at det kommer pizza etterpå. Ellers ville jeg tenkt 14 pizzaer for å være trygg. Jeg tviler på at de spiser mer enn to tredjedeler av en stor pizza hver, særlig når over halvparten er jenter. 13 holder sikkert også. Anonymkode: bee61...cd6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:26 #27 Del Skrevet fredag kl 10:26 AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 21.59): 12 jenter og 10 gutter ser jeg nå Anonymkode: b193b...97c En halv pr jente og en hel pr gutt = 16. Anonymkode: 0ea98...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:18 #28 Del Skrevet fredag kl 17:18 Hvorfor pizza? Lag noe skikkelig. Anonymkode: 6fc3c...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:26 #29 Del Skrevet lørdag kl 05:26 Blir noe annet også servert? Det kommer litt an på det også Anonymkode: 02143...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå