Gå til innhold

Hvor mange pizzaer til 22 stk. 16 åringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med mest gutter hadde jeg bestilt 14-15 stk. Jeg spiser en halv pizza selv, og de fleste gutter slår meg glatt. Liker ikke å ha for lite mat, man kan spise pizza som rester dagen etter.

Anonymkode: f59a0...17f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med mest gutter hadde jeg bestilt 14-15 stk. Jeg spiser en halv pizza selv, og de fleste gutter slår meg glatt. Liker ikke å ha for lite mat, man kan spise pizza som rester dagen etter.

så klart, men er litt det økonomiske her også. Er en gruppe, så blir betalt av klubbkasse som ikke er for fet :)

Anonymkode: b193b...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

12 jenter og 10 gutter ser jeg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

så klart, men er litt det økonomiske her også. Er en gruppe, så blir betalt av klubbkasse som ikke er for fet :)

Kan det være en løsning å servere noe før pizzaen for å fylle litt opp i bunnen av magen? En liten kopp linsesuppe, pai, djevelegg, en fiskekake, noe rimelig mat som metter. 

Anonymkode: fbc48...699

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan det være en løsning å servere noe før pizzaen for å fylle litt opp i bunnen av magen? En liten kopp linsesuppe, pai, djevelegg, en fiskekake, noe rimelig mat som metter. 

Anonymkode: fbc48...699

Hvis man skal forsøke å få 22 tenåringer til å hive i seg linsesuppe, fiskekake og/eller kokt egg for å redusere påfølgende pizzautgifter tror jeg i hvert fall man skal holde kjeft om at det kommer pizza etterpå. 

Ellers ville jeg tenkt 14 pizzaer for å være trygg. Jeg tviler på at de spiser mer enn to tredjedeler av en stor pizza hver, særlig når over halvparten er jenter. 13 holder sikkert også.

Anonymkode: bee61...cd6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 21.59):

12 jenter og 10 gutter ser jeg nå

En halv pr jente og en hel pr gutt = 16.

Anonymkode: 0ea98...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe annet også servert? Det kommer litt an på det også

Anonymkode: 02143...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...