AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Jeg synes jeg ser en trend der kvinner tar fillers i kinnene for å unngå å få volumtap, men beholder linjer i pannen for å se mer naturlig ut. Stemmer det? Anonymkode: e17bd...445
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Skrevet 8. april Hvor ser du denne trenden? Anonymkode: d92a6...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Skrevet 8. april Da vil man jo se ut som en Ivo Caprino-dukke! 🤣 Anonymkode: 65513...c58 2
every woman Skrevet 8. april #4 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da vil man jo se ut som en Ivo Caprino-dukke! 🤣 Anonymkode: 65513...c58
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Skrevet 8. april Jeg har lagt merke til kjente damer på tv som har litt linjer i pannen, men som har fått høyere kinnben. Ts Anonymkode: e17bd...445 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har lagt merke til kjente damer på tv som har litt linjer i pannen, men som har fått høyere kinnben. Ts Anonymkode: e17bd...445 Det er mye man kan endre med sminke. Anonymkode: d92a6...0f3
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 20.24): Jeg har lagt merke til kjente damer på tv som har litt linjer i pannen, men som har fått høyere kinnben. Ts Anonymkode: e17bd...445 At voksne damer kutter ut botox i panna skjønner jeg godt. Det ser jo helt unaturlig ut med død panne på godt voksne damer. Anonymkode: a9bed...6c4 2
AnonymBruker Skrevet 11. april #8 Skrevet 11. april Tipper fe har sluttet å holde på med det. Fillerne i kinnene har en tendens til å sitte lengre Anonymkode: 01e46...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå