AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Hei, noen som har søkt engangsstønad og fått svar? Syntes det er merkelig at det er flere som har fått godkjent søknad etter bare noen dager og jeg venter enda på svar etter jeg søkte for 2 uker siden 😅 Anonymkode: 61a7c...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april Er ti ukers behandlingstid så ikke så rart du ikke har fått svar på to uker. Jeg søkte for syv uker siden og fikk svar på lørdag. Anonymkode: 0cac6...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle98 Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er ti ukers behandlingstid så ikke så rart du ikke har fått svar på to uker. Jeg søkte for syv uker siden og fikk svar på lørdag. Anonymkode: 0cac6...556 Vet det er 10 ukers behandlingstid, jeg syntes bare det er rart at fler her i samme kommune i termin gruppa mi har fått svar etter bare noen dager når de har søkt i år mens resten av oss må vente lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolebolle9 Skrevet fredag kl 14:21 #4 Del Skrevet fredag kl 14:21 Ja, det høres faktisk litt rart ut. Jeg trodde også det gikk mer etter rekkefølge, så det er jo litt frustrerende når noen får svar så raskt mens andre må vente lenge. Jeg søkte for to uker siden jeg også, så kjenner meg igjen i det. Håper det dukker opp snart, si gjerne ifra når du får svar.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå