AnonymBruker Skrevet 8. april #21 Skrevet 8. april Hvis dette ikke er bullshit, så tenker jeg det er på sin plass at hun beholder pengene. Det er jo tydeligvis hun som holder kontroll på klærne til barnet ditt, siden du må bli fortalt av en tredjepart at hun har solgt de... Men føler nok heller at dette er en fint fabrikert historie, da jeg har null tiltro til at en kompis kjente igjen klærne til sønnen din da han bladde gjennom Finn. Og som regel viser ikke navnet på selger heller når man bare blar, så dette hørtes imponerende ut av kompisen din. Han har kontroll på klærne til barnet ditt. Virker som om det bare er barnefar som ikke har kontroll på de! Anonymkode: b356f...ed1 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. april #22 Skrevet 8. april Siden det var klær som var for små, hadde du ryddet de ut av skapet? Hvor ofte rydder du i klesskapet til barnet ditt? Har hun vært i boden/loftet/garasjen å hentet ut det du hadde ryddet bort, for å selge? Anonymkode: 0c357...37a 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #23 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvis dette ikke er bullshit, så tenker jeg det er på sin plass at hun beholder pengene. Det er jo tydeligvis hun som holder kontroll på klærne til barnet ditt, siden du må bli fortalt av en tredjepart at hun har solgt de... Men føler nok heller at dette er en fint fabrikert historie, da jeg har null tiltro til at en kompis kjente igjen klærne til sønnen din da han bladde gjennom Finn. Og som regel viser ikke navnet på selger heller når man bare blar, så dette hørtes imponerende ut av kompisen din. Han har kontroll på klærne til barnet ditt. Virker som om det bare er barnefar som ikke har kontroll på de! Anonymkode: b356f...ed1 Så du mener det er ok å stjele andres eiendeler fordi man er kjærester? Hvilken logikk er det? Anonymkode: 5d12f...b1d 2
Trolltunge Skrevet 8. april #24 Skrevet 8. april (endret) Om hun har ansvaret for å rydde bort unødvendige ting i huset er det jo naturlig at hun legger ting ut på finn for å kvitte seg med det. Hun har neppe blitt rik på brukte barneklær. Overta jobben med å sortere, holde orden, og få unødvendig ut av huset, så kan du også beholde pengene fra dette. Det pleier å være lite penger i forhold til innsatsen. Såpass lite penger for mye styr og mas at jeg etterhvert valgte å bare putte i kleskontainere istedenfor. Min mann hadde aldri orket for så lite innbringende slikt er. (Tror heller ikke han noen gang har gått gjennom skap og skuffer for å sortere bort det som er for lite.) Endret 8. april av Trolltunge 2
Bacteria Skrevet 8. april #25 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri noensinne møtt, eller hørt om en mann som har spart på alle klærne til barna sine som minner... Anonymkode: 0ad26...7df Da har du ikke møtt min. Fullt på loftet her, og det er ikke min skyld 😝 Ikke akkurat som minner da, men: «Det kan sikkert brukes av barnebarn (når de kommer).»
AnonymBruker Skrevet 8. april #26 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har et barn fra før av, og i dag fant jeg ut at kjæresten min hadde solgt klær som var for små som en fin skjorte og litt til på finn.no, og hun har tatt pengene. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: a4764...d19 Snakke sammen, sette noen regler, og du begynner å ta ansvar for barnets klær. Anonymkode: 21f48...037 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #27 Skrevet 8. april Du snakker med samboeren din 🙂 Jeg er stemoren som har full kontroll på klær. Hva som trengs og hva som kan selges eller gis bort. Noe faren til barna kunne brydd seg mindre om. Det er jeg som handler enten med samboers penger eller mine egne. Så her går pengene tilbake i fellespotten. Anonymkode: f3172...38f 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #28 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva mener,du? For små klær har ingen bruk for. Anonymkode: 1dc0a...2bf For noen kan det ha en meningsfull betydning eller materialsk verdi. Noen ønsker å ta vare på barnets dåpkjole eller barnets første sko. Hvilke plagg det er snakk om vet vi jo ikke. Anonymkode: 44d82...984
Sjonkel-Donkel Skrevet 8. april #29 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri noensinne møtt, eller hørt om en mann som har spart på alle klærne til barna sine som minner... Anonymkode: 0ad26...7df Hehe. 😄 Det har jeg gjort. (Ikke alle da, men noe, særlig hjemmelagde plagg) Men har hatt hovedomsorgen alene da, så kanskje mere vanlig da. Blir jo meg eller ingen som tar vare på minnene da. Men du har jo ikke møtt meg, så sier ikke du har feil i påstanden din. 😂
AnonymBruker Skrevet 9. april #30 Skrevet 9. april Hun har kanskje noen klær i sitt eget skap som er for små. Du kan selge dem. Anonymkode: d9d80...ccf 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå