AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Har et barn fra før av, og i dag fant jeg ut at kjæresten min hadde solgt klær som var for små som en fin skjorte og litt til på finn.no, og hun har tatt pengene. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: a4764...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har et barn fra før av, og i dag fant jeg ut at kjæresten min hadde solgt klær som var for små som en fin skjorte og litt til på finn.no, og hun har tatt pengene. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: a4764...d19 Hva mener,du? For små klær har ingen bruk for. Og hvis du har betalt for klærne, så er det bare å be om en liste for salg. Som finnes inne på finn.no . Så får du be om pengene som er tjent. Regner med at ingen kan få tryllet klærne tilbake. Anonymkode: 1dc0a...2bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april Er hun kjæreste eller samboer? Det har igrunnen ingenting å si, for hun har da ingen rett til å selge unna andre sine ting, å attpåtil ta pengene. Du sier bare til henne at hun ikke skal selge hverken dine eller barnets ting, å de pengene hun fikk for det hun har solgt, skal du ha. Anonymkode: 164c0...38f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener,du? For små klær har ingen bruk for. Og hvis du har betalt for klærne, så er det bare å be om en liste for salg. Som finnes inne på finn.no . Så får du be om pengene som er tjent. Regner med at ingen kan få tryllet klærne tilbake. Anonymkode: 1dc0a...2bf Hun har ikke spurt meg om å selge, men bare gjort det. Fant det ut da en venn bladde gjennom finn.no og han fant navnet hennes med min sønn sine ting. Anonymkode: a4764...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Del Skrevet 8. april Snakke med henne? Anonymkode: bbe21...040 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Del Skrevet 8. april Du ber henne om å hente tilbake klærne, etterpå så bør du vurdere forholdet for det er absolutt ikke greit å stjele fra den man er sammen med. Anonymkode: 368d5...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8. april #7 Del Skrevet 8. april Du forteller henne at dette har skjedd for siste gang og kjøper barnet noe fint for pengene du får tilbake av henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #8 Del Skrevet 8. april Er du sikker på at du vil ha denne personen i livet ditt? Du kan jo tydeligvis ikke stole på henne når hun stjeler ditt barns ting, selger det og tar pengene. Dette gjør hun i tillegg i skjul for at du ikke skal merke det. Anonymkode: 164c0...38f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #9 Del Skrevet 8. april Har hun bunad eller smykker hun er glad i? Gjem dette. Godt! Gjerne hos en venn eller familiemedlem. Når hun begynner å lete sier du at du solgte det på Finn for hun brukte det så sjeldent, og at du trengte penger til ny skjorte til ungen. Anonymkode: f4c94...bcb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #10 Del Skrevet 8. april Herregud så frekt av henne! Har hun innrømmer for deg at hun har gjort det og tatt pengene? Anonymkode: cdbdc...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 8. april #11 Del Skrevet 8. april Dette er jo dumpegrunn. Du kan jo ikke stole på et menneske som selger andres ting og tar pengene for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 8. april #12 Del Skrevet 8. april Du skriver i tittelen at dere er samboere. Spørs jo hva slags forhold dere har, men hvis hun har til vane å selge unna ting hun/dere ikke trenger, hadde jeg ikke nødvendig reagert på det. Dere hadde kanskje en dialog på forhånd om at klærne har blitt for små? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. april #13 Del Skrevet 8. april (endret) Spørsmålet her er hvem som har betalt for klærne. Er det samboeren din? Da kan hun selge de. Er det du? Da kan hun selge de, etter avtale med deg og du skal ha pengene. Er det barnets mor? Ikke planer! Endret 8. april av appelsinjuice 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #14 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har et barn fra før av, og i dag fant jeg ut at kjæresten min hadde solgt klær som var for små som en fin skjorte og litt til på finn.no, og hun har tatt pengene. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: a4764...d19 Du snakker med samboeren din. Anonymkode: fba0d...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #15 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har et barn fra før av, og i dag fant jeg ut at kjæresten min hadde solgt klær som var for små som en fin skjorte og litt til på finn.no, og hun har tatt pengene. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: a4764...d19 Selg noen av hennes klær og ta pengene Anonymkode: d3465...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #16 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har et barn fra før av, og i dag fant jeg ut at kjæresten min hadde solgt klær som var for små som en fin skjorte og litt til på finn.no, og hun har tatt pengene. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: a4764...d19 Be om å få pengene og kjøp klær som er store nok for barnet. Hva tenkte du ellers? Oppsøke kjøper og ta tilbake skjorten som barnet ikke har noe bruk for? Anonymkode: 6786d...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #17 Del Skrevet 8. april Hva hadde du tenkt å gjøre med klærne da? Anonymkode: 0ad26...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #18 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hadde du tenkt å gjøre med klærne da? Anonymkode: 0ad26...7df Noen av oss liker å spare på det, som minner. Anonymkode: ca284...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #19 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen av oss liker å spare på det, som minner. Anonymkode: ca284...3f5 Jeg har aldri noensinne møtt, eller hørt om en mann som har spart på alle klærne til barna sine som minner... Anonymkode: 0ad26...7df 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #20 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri noensinne møtt, eller hørt om en mann som har spart på alle klærne til barna sine som minner... Anonymkode: 0ad26...7df Det som ikke er hennes er vel ikke hennes rett til å ta uansett. Sentimentale ting er ikke alltid enkelt å forstå. Hun tar seg friheter hun ikke har som kjæreste eller stemor. Anonymkode: 5d12f...b1d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå