Gå til innhold

Er det rotete med servise i ulikt mønster?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Screenshot_20250408_172427_Chrome.thumb.jpg.38b5f04f5147ebf6519f62c4436562ce.jpgJeg har sett på asjetter fra IKEA og synes disse med ulikt mønster men som er i samme serie er fine, samtidig som det er litt forstyrrende og rotete når det er ulikt mønster.

Hva synes dere?

Anonymkode: 9436a...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket servise du velger å ha i ditt hus/hjem, er det ingen andre som har noe å skulle sagt... Om noen du kjenner sier ifra at de synes det er rotete da er de ganske dårlige venner...

Personlig bruker jeg helst mange forskjellige farger, mønster og utforminger på servise... Jeg føler det gir mer rom for kreativitet ;) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei jeg synes det er fint :) Spesielt når alt matcher men likevel er litt forskjellige. Jeg dekker aldri på til veldig formelle middager som bryllup, konfirmasjon osv da ville jeg sikkert valgt noe mer uniformt og enkelt uten mønster. 

Anonymkode: 64083...4cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse på bilde blir rotete. Men liker når middagstallerkenene er litt annerledes enn skålene og asjettene. Osv.

Anonymkode: b5e74...adf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke taklet det, selv om det er samme farge. Jeg er ikke glad i "rotete" mønstre, vil helst ha ensfarget servise. 

Anonymkode: fe73a...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er kjempe fint med blandete, og bruker ofte det selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 15.27):

Screenshot_20250408_172427_Chrome.thumb.jpg.38b5f04f5147ebf6519f62c4436562ce.jpgJeg har sett på asjetter fra IKEA og synes disse med ulikt mønster men som er i samme serie er fine, samtidig som det er litt forstyrrende og rotete når det er ulikt mønster.

Hva synes dere?

Anonymkode: 9436a...5dd

Ekspander  

Personlig synes jeg det er rotete, men kunne aldri ha falt meg inn å nevne til de som har det.

Anonymkode: 72c4f...85e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det kan være flott om man klarer å sette det sammen rett, men jeg er klar over at ikke alle liker det.
Selv ville jeg valgt gamle tallerkner i blått/hvitt fra hvert sitt servise, men det er smak og behag. Dessverre tåler mange gamle tallerkner ikke oppvaskmaskin så godt, så jeg har endt med ensformede tallerkner.

Anonymkode: ee6ff...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne hatt det sånn hos meg. Hvorvidt det blir rotete kommer an på hvordan du har det ellers mtp farger ol.

Anonymkode: eb677...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer an på stilen man har.

Jeg ville aldri hatt mønstrete servise, spesielt ikke med blomster. Men jeg har flere ulike serviser i ulik farge som jeg kombinerer.

Anonymkode: b9b0e...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Altså, omgi deg med alt du kan som kan gi glede. Livet er for kort og vanskelig til å la vær.

Anonymkode: 49544...b9b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dem som korrigerer andre på dette må slite ekstremt psykisk

Anonymkode: 77059...b38

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.4.2025 den 18.09):

Altså, omgi deg med alt du kan som kan gi glede. Livet er for kort og vanskelig til å la vær.

Anonymkode: 49544...b9b

Ekspander  

Så enig!

Anonymkode: 77059...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...