AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Og jeg mener helt ærlig - vær anonym om du vil. Men du som er i forhold, gift, samboer eller hva som helst. Synes du det er litt herlig å bli flørta med eller få fine komplimenter av andre menn, dersom det selvsagt ikke er på en creepy eller ufin måte? Som mann synes jeg det er en sånn fin varmende bekreftelse på at jeg oppleves som en okay fyr. Jeg legger ingenting seksuelt i det og hverken ønsker eller prøver å dra det for langt, men bare en sånn fin flørtende tone 😊 Går liksom litt lettere i skoa etterpå 😂 Og ja, selvom jeg aldri har prata med kona mi om det, så håper jeg hun også gjør det - jeg stoler 100% på at heller ikke hun hadde dratt det for langt. Mann51 Anonymkode: 662a3...e64 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Skrevet 8. april Da jeg var ung og usikker var det fint med bekreftelse fra menn ja. Nå kunne jeg virkelig ikke drite mer i hva menn synes. Anonymkode: 083f1...275 2 1 6
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Skrevet 8. april Nei jeg hater det, og når jeg ikke smiler og er så evig takknemlig etterpå syntes folk at jeg er en bitch. Jeg er så lei av det at du aner ikke. Jeg har en mann hjemme som jeg elsker og som gir meg bekreftelse hele tiden, og jeg liker å pynte meg fordi det er en interesse jeg og venninnene mine deler. Et kompliment fra en annen kvinne er verdt 100x mer enn et kompliment fra en mann som bare vil i trusa di anyways. Anonymkode: 38271...e62 5 1 5
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Skrevet 8. april Nei, kan ikke si jeg bryr meg noe særlig om det. Er vel også litt typen som ikke merker om noen flørter med mindre det er veldig åpenbart, så tar det bare som vanlig kommunikasjon. Det er jo hyggelig med folk som er hyggelige, men det er så langt det strekker seg for min del. Gift kvinne 39 Anonymkode: bef04...4ab 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Skrevet 8. april Det kan være veldig hyggelig. Har en kar på jobben som kommenterte min kollegas hår. Hun hadde vært hos frisøren dagen før. Det visste jeg, men jeg hadde glemt hun hadde sagt det og la ikke merke til det. Men min mannlige kollega komplementerte henne med at "Så fin du var på håret. Har du vært hos frisøren". Det syntes jeg var overrakende observant og hyggelig av han. Så da måtte jeg igjen gi han et komplement for "vel observert, kompis!" Ikke vanlig at menn legger merke til slikt. Så da satt vi der alle sammen og var litt varm om hjertet. Vel, jeg ble det iallfall. Anonymkode: bf2c3...1a4 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Nei, det er fullstendig uønsket. Jeg vil være nøytral og blander ikke kortene. Anonymkode: ee32d...8cc 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Skrevet 8. april Hva skulle verdien av det være, mener du ts? En vilt fremmed du møter vet jo bare en ting om deg - hvorvidt du faller innunder hans eller hennes definisjon av pen/sexy. Du kan jo uansett være et ufyselig menneske. Du kan drepe kattunger, være en ravende rasist, hate kvinner, slå kona di eller generelt bare velge å være et ondt menneske, helt uavhengig av om du er eller ikke er pen. Så din tolkning av at flørting betyr at du oppfattes som en ok fyr er helt irrasjonell. Flørting fra ukjente er en refleksjon av ytre ting uten reell verdi. Anonymkode: b06dd...64e 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #8 Skrevet 8. april Hehe, gå lettere i skoene! Herlig utrykk som jeg kjenner meg igjen i🥰 Så svaret er JA! Det er livgivende! Anonymkode: cb573...197 7 2
Gratis Skrevet 8. april #9 Skrevet 8. april Et smil i butikken er flørt god nok 😉 Alle som gir deg øyekontakt liker et smil 🙂 4
AnonymBruker Skrevet 8. april #10 Skrevet 8. april Så lenge det er med et smil og ikke over streken er det bare koselig, men det er viktig for meg at grensene mine og forholdet mitt blir respektert. Anonymkode: 104ff...972 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #11 Skrevet 8. april Jeg liker å flørte litt ja, og det må gjerne kjæresten også gjøre. I alle mine forhold har vi vel hatt litt sånn "er lov å se på menyen så lenge du spiser hjemme"-greie. Ikke at man løper rundt og legger an på andre, men altså... å si "så fin du var på håret, har du vært hos frisøren" er for meg så uskyldig at det ikke kan kalles flørt engang. Litt flørt i hverdagen er lov, jeg er også flørtete av natur. Skreller ikke av meg personligheten min for en sjalu mann. Jeg kjenner meg jo igjen i de som sier de er drittlei av det også altså, virkelig altså... ikke driv og kommenter utseende eller ta på dine kvinnelige kolleger i hytt og gevær liksom. Man må kjenne litt på hvem man kan flørte litt med og hvor mye. Anonymkode: 599ed...209 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #12 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hehe, gå lettere i skoene! Herlig utrykk som jeg kjenner meg igjen i🥰 Så svaret er JA! Det er livgivende! Anonymkode: cb573...197 Så enig! Jeg føler meg i alle fall levende av å flørte. Anonymkode: db537...b10 5
AnonymBruker Skrevet 8. april #13 Skrevet 8. april Aldri vært interessert i å bli flørtet med. Jeg er hyggelig, sosial, utadvendt og prater lett med alle typer mennesker. Sikkert noen menn som mistolker det som flørting. Men jeg flørter ikke når jeg er i et forhold. Flørting forbeholdt er når jeg skal kurtisere noen. Anonymkode: 89d54...922 3 1
Blåsippa Skrevet 8. april #14 Skrevet 8. april Er omtrent ikke mottakelig for flørt og oppleves nok som utilnærmelig. Skjønner heller ikke sånn subtil flørting. Men har dog to stk "flørteepisoder" friskt i minne: Kom en narkoman bort til meg på gata en gang og sa "vil bare si at du er en skikkelig fin dame!" Så gikk han. Ble fullstendig tatt på senga, men klarte å smile tilbake å si takk. Så var det på butikken for en del år tilbake, jeg sto ved grønnsaksdisken og spekulerte. Så hørte jeg bak meg "du er en bra dame altså!". Jeg snudde meg, kikket forvirret rundt meg til alle kanter. "Ja, jeg snakker til DEG ja", sa han 🤣 Det var også en litt sliten fyr. Men jeg smilte og takket for komplimentet. Det som varmet var at det var helt spontant og ekte fra deres side og det lå ikke noe forventning bak. 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #15 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hehe, gå lettere i skoene! Herlig utrykk som jeg kjenner meg igjen i🥰 Så svaret er JA! Det er livgivende! Anonymkode: cb573...197 Gratis skrev (25 minutter siden): Et smil i butikken er flørt god nok 😉 Alle som gir deg øyekontakt liker et smil 🙂 Jeg er helt enig. Et lite smil, litt øyenkontakt, en kollega som spør om han skal hente kaffe til deg også (trenger selvsagt ikke være flørt altså), noen som holder oppe døra for deg, lar deg gå først. Det litt lange blikket i butikken. Dette er jo en av livets store gleder. Desverre begynner jeg å dra på årene så det skjer ikke like ofte lenger. Om det er ok eller ikke når man er i et forhold? Det kommer jo ann på hva man selv tenker. Jeg tenker ofte ikke på meg selv men på kjæresten min. Tenker "å, koselig. Noen legger merke til (meg) at K har en fin kjæreste". På et vis føler jeg meg smigret selvsagt men jeg får en følelse av å henge enda mer sammen med kjæresten min fordi blikket/flørten minner meg på at jeg bare er hans og ingenting kan rikke ved det.. Så dobbel glede da på en måte. Anonymkode: b9eb7...e29 3
Isola_2 Skrevet 8. april #16 Skrevet 8. april Ja! Jeg synes det er herlig med litt uskyldig flørting, blikkontakt med glimt i øyet og kanskje et varmt smil fra en helt fremmed. Jeg blir glad av det, og synes det er fint å se at andre kan bli glad av et smil fra meg. Det handler om livsglede, ikke at "jeg trenger en manns bekreftelse og blikk for å føle at jeg er verdt noe". 5
AnonymBruker Skrevet 8. april #17 Skrevet 8. april Gjesp så mange kjedelige folk her inne!Ja til fløring🤩 Anonymkode: d23cf...400 7
AnonymBruker Skrevet 8. april #18 Skrevet 8. april Virker som mange her som blander det å være hyggelig og gi komplimenter som flørting 👀 Anonymkode: 89d54...922 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #19 Skrevet 8. april Hyggelige komplimenter er bare fint. Flørting er en annen greie. Hvis det blir for mange godord, blir det bare ekkelt. Anonymkode: bb7de...591
AnonymBruker Skrevet 8. april #20 Skrevet 8. april Nei. Det synes jeg ikke noe om Anonymkode: b22d4...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå