AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Hei hei alle kvinneguider. Jeg har ikke reist så mye i Norge, så derfor vil jeg høre fra dere. Jeg bor i nord-norge og er lei av det kalde klimaet og dyre boligpriser. Vil flytte sørover men trenger tips fra dere til små byer og tettsteder som er hyggelig, helst mellom Oslo og Stavanger. Må være nært havet. Jeg er enslig og ufør, ønsker bare flytte et rolig og fint sted hvor man kan dyrke ting i hagen og få litt sol i mer enn to måneder av året. Jeg jobber gjerne litt som frivillig også, med mennesker eller dyr, så helt øde må det ikke være❤️ Anonymkode: 9fc77...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei hei alle kvinneguider. Jeg har ikke reist så mye i Norge, så derfor vil jeg høre fra dere. Jeg bor i nord-norge og er lei av det kalde klimaet og dyre boligpriser. Vil flytte sørover men trenger tips fra dere til små byer og tettsteder som er hyggelig, helst mellom Oslo og Stavanger. Må være nært havet. Jeg er enslig og ufør, ønsker bare flytte et rolig og fint sted hvor man kan dyrke ting i hagen og få litt sol i mer enn to måneder av året. Jeg jobber gjerne litt som frivillig også, med mennesker eller dyr, så helt øde må det ikke være❤️ Anonymkode: 9fc77...6a0 Mandal, Arendal, Lillesand, Grimstad.. kysten er utrolig pen i dette området. Små byer men som blir veldig livlige om sommeren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april Fredrikstad, Hvaler Anonymkode: 8a804...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april Grimstad er jo sommerbyen over alle sommerbyer. Grimstad har flest soldager i Norge. Jeg studerte der og kan bekrefte at det "alltid" er fint vær der. Utrolig koselig by med gamle, hvite hus og smågater. Anonymkode: 4ad1e...81a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #5 Del Skrevet 9. april Stavern Helgeroa Bamble Langesund kragerø Anonymkode: aed2f...b59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #6 Del Skrevet 9. april Kragerø ☀️ Anonymkode: 3f980...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #7 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er enslig og ufør Betyr det at du har økonomiske begrensninger? Da bør du søke på boliger ut fra hva du har råd til. Alle steder mellom Oslo og Stavanger har bedre klima enn nordpå 😅 Du har mellom Kristiansand og Oslo, der får du typisk plutselig store snøfall om vinteren. Moi er mellom Stavanger og Kristiansand. Et rimelig og rolig sted. Lyngdal, er stedet for siddisene pleide å ha sommersted (sier pleide for jeg vet ikke hvordan det er nå lenger) Anonymkode: d18b0...007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #8 Del Skrevet 9. april Skjekk ut Lista i Farsund. Det er ett sted hvor det er en del tilflyttere. Så ikke ett sted hvor folk kun går med de de allerede kjenner. De ligger helt ute ved havet og har ett veldig behagelig klima. Der er det tidlig vår hvert år. Det blåser en del da, pga. nærheten til havet. Veldig flott og sjarmerende sted. Anonymkode: 96d01...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #9 Del Skrevet 9. april Å for en herlig tid du da har foran deg ts 😃 Invester i en biltur fra Oslo og kjør så fra by til by. sov i telt så blir det billig. Bor selv i Tønsberg og trives veldig godt her, men kunne jeg valgt så hadde jeg nok reist enda lenger nedover 🥰 Fordelen med Østfold er at du kan handle billigere i Sverige, men ellers ville jeg nok blitt på vest siden av Oslo fjorden 🥰 Masse lykke til 😃❤️ Anonymkode: 70c66...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #10 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei hei alle kvinneguider. Jeg har ikke reist så mye i Norge, så derfor vil jeg høre fra dere. Jeg bor i nord-norge og er lei av det kalde klimaet og dyre boligpriser. Vil flytte sørover men trenger tips fra dere til små byer og tettsteder som er hyggelig, helst mellom Oslo og Stavanger. Må være nært havet. Jeg er enslig og ufør, ønsker bare flytte et rolig og fint sted hvor man kan dyrke ting i hagen og få litt sol i mer enn to måneder av året. Jeg jobber gjerne litt som frivillig også, med mennesker eller dyr, så helt øde må det ikke være❤️ Anonymkode: 9fc77...6a0 Hvilken prisklasse tenker du?Ikke billig langs kysten/sørlandet. Anonymkode: 5d56f...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #11 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei hei alle kvinneguider. Jeg har ikke reist så mye i Norge, så derfor vil jeg høre fra dere. Jeg bor i nord-norge og er lei av det kalde klimaet og dyre boligpriser. Vil flytte sørover men trenger tips fra dere til små byer og tettsteder som er hyggelig, helst mellom Oslo og Stavanger. Må være nært havet. Jeg er enslig og ufør, ønsker bare flytte et rolig og fint sted hvor man kan dyrke ting i hagen og få litt sol i mer enn to måneder av året. Jeg jobber gjerne litt som frivillig også, med mennesker eller dyr, så helt øde må det ikke være❤️ Anonymkode: 9fc77...6a0 Kan anbefale Vestfold. Kort vei til alt, både fjell, kyst, by og utlandet(fly og båt), og et behagelig klima det meste av året. Ellers bare en liten pussighet i ditt innlegg som jeg ser stadig oftere. Du skriver "dyre boligpriser", og det skurrer for meg. Uttrykket "dyre priser" ser jeg stadig oftere brukt, og det skjærer altså i mine språkøyne. Ting man kjøper kan være dyrt, slik som en dyr bolig eller dyr strøm. Og hvis boligen er dyr, kan vi si at den har en "høy pris". Altså, boligen kan være dyr eller billig, og dermed kan prisen være høy eller lav. Å skrive "dyr pris", blir derfor en sammenblanding av to begreper som ikke fungerer i min verden. Man kjøper altså ting dyrt eller billig, men man kjøper ikke priser, derfor kan ikke priser være dyre eller billige. Anonymkode: c99ab...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå