AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Jeg har fått automatisk regning på vipps, men dette er eneste stedet den kommer. Jeg har sjekket digipost, skatteetaten og nav sine sider uten hell. Hvor i all verden finner jeg fakturaen utenom vipps? Anonymkode: 3bfdd...e45
monican94 Skrevet 8. april #3 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har fått automatisk regning på vipps, men dette er eneste stedet den kommer. Jeg har sjekket digipost, skatteetaten og nav sine sider uten hell. Hvor i all verden finner jeg fakturaen utenom vipps? Anonymkode: 3bfdd...e45 mener du bidrag og er bidrsgspliktig ? i nettbanken ? 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Skrevet 8. april Hvis det er en regning i Vipps er det en eFaktura - og den skal du få opp i nettbanken og. Der skal du vil ha mulighet for å åpne faktura-dokumentet (typ PDF-liknende fil) Anonymkode: 70c9d...c82 1
Mezzosoprena Skrevet 8. april #5 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått automatisk regning på vipps, men dette er eneste stedet den kommer. Jeg har sjekket digipost, skatteetaten og nav sine sider uten hell. Hvor i all verden finner jeg fakturaen utenom vipps? Anonymkode: 3bfdd...e45 Ikke kan jeg skjønne at du har fått faktura på barnetrygd, men - hvis den har kommet i Vipps, så skal den ligge i nettbanken din også 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå