Gå til innhold

Gravid og sinnsyke smerter i magen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei er i uke 18 nå og er utrolig fortvilet. Har i to dager nå hatt kroniske strekkende smerter rett over lysken mot sidene. Det blir ekstra vondt ved enkelte bevegelser. Men de er likevel konstante. Klarer faktisk ikke å sove med disse smertene. Har nå gått snart 48 timer uten noe som helst søvn. Var på sykehuset og alt så bra ut. Fikk ikke noe svar på hva det var. Så nå sitter jeg her hjemme med disse skarpe smertene som ikke forbedres i noe som helst stilling. Tar Paracet men opplever ikke noe virkning. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg kjenner jeg begynner å bli så frustrert, jeg må jo sove snart!! Er jo stup trøtt. Men det å ligge gjør møkk vondt.

Anonymkode: b73e8...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei er i uke 18 nå og er utrolig fortvilet. Har i to dager nå hatt kroniske strekkende smerter rett over lysken mot sidene. Det blir ekstra vondt ved enkelte bevegelser. Men de er likevel konstante. Klarer faktisk ikke å sove med disse smertene. Har nå gått snart 48 timer uten noe som helst søvn. Var på sykehuset og alt så bra ut. Fikk ikke noe svar på hva det var. Så nå sitter jeg her hjemme med disse skarpe smertene som ikke forbedres i noe som helst stilling. Tar Paracet men opplever ikke noe virkning. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg kjenner jeg begynner å bli så frustrert, jeg må jo sove snart!! Er jo stup trøtt. Men det å ligge gjør møkk vondt.

Anonymkode: b73e8...24a

Bekkenet? Ta kontakt med fastlege og fysioterapeut 

Anonymkode: 800f3...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde det sånn i en hel uke rundt uke 22. Det var helt ekstremt vondt! Lege mente det var en kombinasjon av vekstspurt hos baby og kraftig forstoppelse hos meg 🙈

Anonymkode: 43889...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...