Gå til innhold

Innhold i frokost-tv?

Helene

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett meg lei av all reklame. Når jeg står opp har jeg sluttet å se på frokost-tv. Ca kl 9.30 kan jeg begynne å se. Da starter jeg forfra, altså 2.5 time etter start. Først ser jeg nyheter og været. Så hopper jeg over reklame. Neste timen ser jeg innhold, reportasjer og kjøkken. Deretter hopper jeg over all reklame, nyheter og vær. Til slutt ser jeg siste sending av nyheter, vær, og siste innlegg. 

Spørsmålet mitt er, synes vi dette er greit? 1.5 time med innhold, på en 4 timers sending. Resten er reklame eller repetisjoner. Mye av innholdet er bra. 

Hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem ser frokost-tv…?

Forstår godt at det er mye reklame rettet mot de som kan og vil se tv fra 9:30… stor sjans for at er også vil shoppe greier…

Anonymkode: f00bf...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med de fleste av oss bruker de dagen på å tjene penger. Tror ikke det er særlig mange seere de har kontra kvelden. Ingen driver dugnad i 2025.

Anonymkode: 308af...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (1 time siden):

Nå har jeg sett meg lei av all reklame. Når jeg står opp har jeg sluttet å se på frokost-tv. Ca kl 9.30 kan jeg begynne å se. Da starter jeg forfra, altså 2.5 time etter start. Først ser jeg nyheter og været. Så hopper jeg over reklame. Neste timen ser jeg innhold, reportasjer og kjøkken. Deretter hopper jeg over all reklame, nyheter og vær. Til slutt ser jeg siste sending av nyheter, vær, og siste innlegg. 

Spørsmålet mitt er, synes vi dette er greit? 1.5 time med innhold, på en 4 timers sending. Resten er reklame eller repetisjoner. Mye av innholdet er bra. 

Hva mener dere andre?

Om jeg synes at det er greit? At en reklamekanal har reklame? Dette klarer jeg virkelig ikke å oppdrive noe engasjement rundt, gitt 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på frokost-tv da jeg var sykemeldt for noen år siden, men det fristet ikke å bli fast seer. Det var ikke reklamen som irriterte meg mest, det er på en reklamekanal, men alt intetsigende pjatt de drev med. Veldig sjelden det var interessante gjester som hadde noe vettugt å komme, mest influensere og småkjendiser.

Anonymkode: 5bdd2...4b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (18 timer siden):

Hva mener dere andre?

Enig med deg  - det er veldig lite innhold egentlig. Nyheter, reklame, vær, reklame, litt sending og ojda, nyheten igjen... MÅ de ha med nyheter hver hele og halve time når de har nyhetskanalen? En liten oppdatering hver time ok, men ikke mer.

Hadde vært moro om de faktisk laget litt mer dybdereportasjer og hadde litt mer interessante gjester innimellom. Føler ofte at det er så "stress" når det er gjester der. Og Wenche i kjøkkenet er helt krise når hun har med seg gjester, snakker i munnen på dem hele tida 🤨

Anonymkode: d6a97...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...