AnonymBruker Skrevet 9. april #21 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 17.09): Polo Ralph Lauren gensre, Nike, Bukser og t skjorter fra Valient, noen ting på Junkyard, H&m t skjorter eller helt plaine t skjorter(hvit eller svarte helst), Boxere fra Calvin Klein, Half zip/quarter zip, hettegensre! Lyle og Scott, Adidas osv er UT her for lenge siden! Adidas Campus sko er in, samme med Nike Air Force Sko de hvite helst! Anonymkode: 61802...5f2 Han har det etter sin mor, skjønner jeg. Anonymkode: c52b1...22c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #22 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han har det etter sin mor, skjønner jeg. Anonymkode: c52b1...22c Bruker h&m jeg så nei! Men når alle andre bruker det så skal ikke han falle helt utafor! Mye bra på billigsalg, finn og gaver til jul/bursdag Anonymkode: 61802...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #23 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker h&m jeg så nei! Men når alle andre bruker det så skal ikke han falle helt utafor! Mye bra på billigsalg, finn og gaver til jul/bursdag Anonymkode: 61802...5f2 Og hvem sa hva min gutt bruker? Spørsmålet var vel generelt hva gutta bruker i den alderen. Spurtr min sønn jeg hva guttenr bruker, og ser hva han bruker og. Anonymkode: 61802...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 9. april #24 Del Skrevet 9. april Baggy jeans fra H&M, fotballskjorter, hettegenser/jakke (thrasher er kult), Nike... 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 9. april #25 Del Skrevet 9. april Her jeg bor hettegenser eller college genser med logo fra er firma. Bukse olabukse eller arbeidsbukse, vernesko Er det jeg stort sett ser gutter i den alderen går i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #26 Del Skrevet 9. april Heldigvis ikke så mye motepress i klassen til sønnen min som blir 12 i år. Det går mye i hm. men han etterspurte addidas joggebukse med de klassiske tre stripene nedover benet her forleden, så det spørs om det har blitt en greie. Anonymkode: e1de9...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #27 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gant, Adidas, Nike Polo og Ralph Lauren er vel helst også popis i de mest snobbete strøkene. Bærum- og Fanasossen, osv... Anonymkode: 65bbe...cca Fana? Fana er vel ikke sossete. Finnes nok av småsteder som tror de er noe, men få kommuner har såpass høy formue og inntekt pr innbygger som Bærum (og de scorer også bra på få navere, få tenåringsgraviditeter osv). Forøvrog så er Polo RL populært mange steder. Anonymkode: 793f5...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 9. april #28 Del Skrevet 9. april Heldigvis er ikke min 13-åring opptatt av merker. Ser noen kamerater går i Polo, mens andre i div klær fra kjedebutikker. Jeg syns det er for tidlig å være opptatt av merker når de går på barneskolen, altså, og syns foreldre bør være bevisste her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå