Gå til innhold

Hva heter filmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en film der aliens har tatt over jorda (eller prøver) og de har ikke/viser ikke følelser, så menneskene går rundt og må late som de er helt kalde, men de går rundt sammen med alien folka og det var veldig skummelt fordi de kunne bli oppdaget. Nicole Kidman er den kvinnelige hovedrollen tror jeg? Men jeg fant ikke noe på navnet hennes.

Ikke sett hele filmen, sovnet fra den en gang da jeg var forkjøla 😄 Men jeg likte den. Håper noen finner navnet 😊

Anonymkode: 282b1...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Månestråle93 skrev (4 minutter siden):

Invasjonen? 

Jaaa! :danse2: Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er en annen film også, det er en alien film men det handler om en astronaut som kommer fra et oppdrag og han er "besatt" av en alien tror jeg? Uansett så er han en annen, og han gjør kona gravid med alien barn og hun tar livet av seg med en radio i badekaret tror jeg. 

Denne var litt rotete men jeg synes den var så ekkel da jeg var barn. Aldri funnet den.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jaaa! :danse2: Tusen takk for hjelpen!

The Invasion er basert på boken The Body Snatchers. Den er filmatisert flere ganger. Den beste versjonen, den jeg anbefaler, er Invasion of the Body Snatchers fra 1978. Den er mye bedre enn versjonen med Kidman.

Anonymkode: 75c80...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...