AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:05 #21 Del Skrevet torsdag kl 21:05 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 13.11): Spennende! Hva er motivasjonen bak? Anonymkode: e4ee2...63f Har kontorjobb i dag og trives ikke. Dagene føles lange og kjedelig, sitter hele dagen. Har jobbet med barn før og savner det. Liker å være ute og ønsker en jobb som føles mer meningsfull. De aller fleste skjønner ikke at jeg søker dette studiet med det ryktet yrket har for for tiden og at jeg vil gå ned lønn. Har mange år igjen å arbeide og penger er ikke alt. Vil heller jobbe med noe som gir meg mening 😊 Anonymkode: 03cae...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:26 #22 Del Skrevet torsdag kl 21:26 Søkt på master i AKS, operasjon og anestesi sykepleie Tviler jeg får det til da jeg må finne stipend et eller annen sted men i hvertfall så prøver jeg.. Lei av å være på gulvet. Anonymkode: 891d2...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:31 #23 Del Skrevet fredag kl 07:31 Bachelor i kunsthistorie. Veldig få plasser og tradisjonelt sett mange søkere, så det spørs vel om jeg kommer inn. Anonymkode: e678c...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:30 #24 Del Skrevet fredag kl 16:30 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har kontorjobb i dag og trives ikke. Dagene føles lange og kjedelig, sitter hele dagen. Har jobbet med barn før og savner det. Liker å være ute og ønsker en jobb som føles mer meningsfull. De aller fleste skjønner ikke at jeg søker dette studiet med det ryktet yrket har for for tiden og at jeg vil gå ned lønn. Har mange år igjen å arbeide og penger er ikke alt. Vil heller jobbe med noe som gir meg mening 😊 Anonymkode: 03cae...6a3 Godt å høre! Jeg tror de som virkelig mistrives og blir syke av den er de som føler seg fanget i jobben. Enten av at de mangler alternativer eller av at de føler seg forpliktet til å fortsette. Du har erfaring fra en annen bransje som du sannsynligvis kan utnytte ved behov for jobb-bytte senere. Lykke til! Anonymkode: e4ee2...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:39 #25 Del Skrevet lørdag kl 19:39 AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 9.31): Bachelor i kunsthistorie. Veldig få plasser og tradisjonelt sett mange søkere, så det spørs vel om jeg kommer inn. Anonymkode: e678c...6f5 Det høres veldig spennende ut! Anonymkode: 09d14...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå