AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:25 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:25 Vi har lyst å kalle opp barnet vårt etter et familiemedlem som heter Leif, men jeg er ikke helt fan av navnet i seg selv. Jeg er åpen for å bruke det, men vi ønsker gjerne å finne noen varianter av navnet som kanskje føles litt mer moderne eller passende for vår smak. Vi er åpne for både gutte- og jentenavn, men ikke doble navn Er det noen som har forslag på varianter av «Leif» som kan være litt mer unike, men ikke for spesielle? Er veldig glad for alle tips! Anonymkode: f30a6...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:28 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:28 Eilif? Samme bokstaver og "vibe". Anonymkode: 923e9...95b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:41 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:41 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eilif? Samme bokstaver og "vibe". Anonymkode: 923e9...95b Knytter dessverre det navnet mot noen jeg kjenner(negativt 😂).. men absolutt ikke dumt tips Takk! Anonymkode: f30a6...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:42 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:42 Levi? Anonymkode: c0cce...1b1 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:30 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:30 Leiv Vidar Anonymkode: 02846...6a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:34 #6 Del Skrevet tirsdag kl 16:34 https://www.babyverden.no/?s=Leif Anonymkode: 6d72b...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet tirsdag kl 16:38 #7 Del Skrevet tirsdag kl 16:38 Felix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet tirsdag kl 16:39 #8 Del Skrevet tirsdag kl 16:39 Jarleif Torleif Gudleif 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:41 #9 Del Skrevet tirsdag kl 16:41 Lureleif Anonymkode: bdf02...c68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:43 #10 Del Skrevet tirsdag kl 16:43 Jonleif. Anonymkode: b3335...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:47 #11 Del Skrevet tirsdag kl 16:47 Det er oppkalling så lenge du bruker forbokstaven. Live, Liv, Levi, Leni, Luna, Lia, Lino, Lara, Leon Gunnleif, Arnleif, Oddleif, Anonymkode: aedb9...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:47 #12 Del Skrevet tirsdag kl 16:47 Uff… la nå barnet få sitt eget unike navn istedenfor å måtte kalles opp etter noen han aldri har møtt! Ikke er Leif et pent navn heller… Anonymkode: d0336...58e 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:10 #13 Del Skrevet tirsdag kl 17:10 Torleif er litt kult. Anonymkode: 68703...6dd 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:14 #14 Del Skrevet tirsdag kl 17:14 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Uff… la nå barnet få sitt eget unike navn istedenfor å måtte kalles opp etter noen han aldri har møtt! Ikke er Leif et pent navn heller… Anonymkode: d0336...58e Sitt eget unike navn? Som Lureleif da eller? Det er da ikke noe galt eller unormalt i å la seg inspirere av navn som har vært i slekten fra før. Helt unikt blir det aldri uansett. At Leif ifølge deg ikke er et pent navn er uten betydning, da TS lagde tråden nettopp for å finne andre varianter. Anonymkode: 0c576...ead 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet tirsdag kl 17:21 #15 Del Skrevet tirsdag kl 17:21 Levi, Eilif, Liv, Live, Ville, Tollef, Leia. Er det en gutt dere får? Leif er jo egentlig et fint navn, bare litt uvant. På engelsk får det også en fin betydning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:03 #16 Del Skrevet onsdag kl 04:03 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Torleif er litt kult. Anonymkode: 68703...6dd Ingen dobbeltnavn, sa TS Jeg foreslår Leiv, en mer moderne skrivemåte enn Leif tror jeg Anonymkode: 6e2e2...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:17 #17 Del Skrevet onsdag kl 04:17 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen dobbeltnavn, sa TS Jeg foreslår Leiv, en mer moderne skrivemåte enn Leif tror jeg Anonymkode: 6e2e2...a25 Når ble Torleif et dobbeltnavn? Dysleksi eller, Anonymkode: 04caa...b25 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:24 #18 Del Skrevet onsdag kl 04:24 Min farmor het Ingeleiv ❣️ Anonymkode: 35fb9...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:36 #19 Del Skrevet onsdag kl 04:36 Bjønnleif Anonymkode: 31afa...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:42 #20 Del Skrevet onsdag kl 04:42 Hva med å gi ham kallenavnet med en gang, Leifern. Eller med moderne, Leify, Leifrik, Leifsen, Leisky eller Leifian. Anonymkode: 31afa...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå