AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Har noen bestilt hudpleie derfra? Det er en krem jeg prøver å få tak i men det er såvidt noen norske nettbutikker som har den og jeg har egentlig ikke hørt om noen av de og lurer på om det er trygt å bestille fra. Funnet kremen på utseende.no, crazy carrot cosmetics, koreanbeauty.no osv, men har ikke hørt om noen av disse sidene før men sånn jeg forstår det så er det norske nettsider? Kremen heter 345 relief cream fra dr althea Anonymkode: 6be1f...8cf
Roci Skrevet 8. april #2 Skrevet 8. april jeg har bestilt fra Utseende.no et par ganger, helt problemfritt 2
VoodooChild Skrevet 8. april #3 Skrevet 8. april Jeg bruker de ofte, en av sidene jeg kjøper mest hudpleie fra. Trygt og bra😊
Mutta Skrevet 8. april #5 Skrevet 8. april Har god erfaring med utseende.no, men min favorittbutikk skinsecret.no har den på tilbud nå 😊 1
Scherbatsky Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Kjempegod erfaring så langt. Bestilt to ganger, begge gangene kom pakken fort frem, pakket med en gang, og prisen er god!
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april Har brukt de ofte i flere år og virkelig kjempe fornøyd!!:) Anonymkode: 68b52...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå