signehansenn Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Noen som har strikkeoppskriftene fra utgaven til allers som kom i Januar? Har mistet bladet men husker det var en genser i diverse grønnfarger 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april Jeg har ikke Allers, så kan dessverre ikke hjelpe deg. Biblioteket her abonnerer ikke på ukeblader, men kanskje ditt gjør det. Ellers har jo frisører, tannleger osv. ukeblader, men det er kanskje litt dumt å spørre etter det der? Håper du får svar! 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april Kan det være denne? Den ligger på finn.no nå, det er hvertfall en grønn strikkegenser på forsiden https://www.finn.no/363530503 Anonymkode: cd0a0...f1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april I Allers nr 3 iår er det en grønn genser på forsiden, og den kalles Green River fra Vikinggarn. Finnes i denne katalogen: https://www.viking-garn.no/kataloger/katalog-2426 Anonymkode: 0aa18...134 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I Allers nr 3 iår er det en grønn genser på forsiden, og den kalles Green River fra Vikinggarn. Finnes i denne katalogen: https://www.viking-garn.no/kataloger/katalog-2426 Anonymkode: 0aa18...134 Billigere å kjøpe garn hos Strikkemekka. Det er jo flere gensere i bladet, men det var denne som var på forsiden. Jeg har ikke bladet, men fant det på facebook-siden til Allers.🙂 Anonymkode: 0aa18...134 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Del Skrevet 13. april signehansenn skrev (På 8.4.2025 den 12.49): Noen som har strikkeoppskriftene fra utgaven til allers som kom i Januar? Har mistet bladet men husker det var en genser i diverse grønnfarger 😅 Opphavsrett gjør at denne typen oppskrifter ikke er lov å dele på nettet. Du kan oppsøke et bibliotek nær deg og få tilgang til rpressreader og finne bladet der. Anonymkode: f1ce2...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Opphavsrett gjør at denne typen oppskrifter ikke er lov å dele på nettet. Du kan oppsøke et bibliotek nær deg og få tilgang til rpressreader og finne bladet der. Anonymkode: f1ce2...d17 Dette var nytt for meg, - logget meg inn på mitt bibliotek, men der er det Flipp. Er det gratis å bruke det når man får tilgang via biblioteket? Anonymkode: 0aa18...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #8 Del Skrevet 13. april Jeg vil bare opplyse om at Flipp ikke har Allers, men kanskje PressReader har det? Anonymkode: 0aa18...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #9 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette var nytt for meg, - logget meg inn på mitt bibliotek, men der er det Flipp. Er det gratis å bruke det når man får tilgang via biblioteket? Anonymkode: 0aa18...134 Ja, du må da oppsøke et bibliotek og logge deg på bibliotekets nett, og få tilgang på den måten. Det er ulike løsninger for de ulike bibliotekene for hvor lenge du beholder tilgangen, noen har 72 timer andre mer andre mindre. Jeg bruker Deichman og logger inn med bank id, og har tilgang 24/7 til pressreader. Anonymkode: f1ce2...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil bare opplyse om at Flipp ikke har Allers, men kanskje PressReader har det? Anonymkode: 0aa18...134 Pressreader har Allers, det blar jeg igjennom der sammen med KK og Burda, samt aviser. Anonymkode: f1ce2...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå