Gå til innhold

Dagens moderne trend som vil angres på om 10 år?

SeBraHaHa
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Kuøyevipper. Sminke som en dragartist. Andenebb og botoxhevete. 

Anonymkode: 2a890...5b2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 16.36):

Ikke min erfaring, etter 20 års bruk av leppefiller :)Kommet for å bli.Teknikker blir bare bedre.

Anonymkode: cf10e...b36

Ikke hvis det blir moderne med smale lepper. Da forsvinner leppefillerene raskt, skal jeg si deg. Tanken kan virke helt utrolig nå for tiden, men små, smale lepper har vært idealet før. Og da får vi se alt folk er villige til å gjøre for å oppnå det. Alt handler om mote. Alt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk hvor mye kvinner ofrer for å følge trender. Helseskadelig, enormt dyrt, (de burde la vær å klage på matprisen) alt tidsforbruk det tar. Tenk hvor mye +tid og +penger + mindre helserisiko vi har vi som ikke bryr oss om slikt. Ikke er vi så selvopptatte heller 🥰

Anonymkode: 89e4d...fac

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Patetisk hvor mye kvinner ofrer for å følge trender. Helseskadelig, enormt dyrt, (de burde la vær å klage på matprisen) alt tidsforbruk det tar. Tenk hvor mye +tid og +penger + mindre helserisiko vi har vi som ikke bryr oss om slikt. Ikke er vi så selvopptatte heller 🥰

Men til gjengjeld er dere tydeligvis ekstremt opptatte av hva andre gjør. Finnes ikke én tråd på dette underforumet der "de naturlige" ikke sitter på sin høye hest og pisser på de som velger å leve livet på en annen måte.

Anonymkode: 70c84...882

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men til gjengjeld er dere tydeligvis ekstremt opptatte av hva andre gjør. Finnes ikke én tråd på dette underforumet der "de naturlige" ikke sitter på sin høye hest og pisser på de som velger å leve livet på en annen måte.

Tull. Dette sier du bare fordi du føler deg truffet. Det er dere som er ekstremt opptatt av å følge trender og moter. Det er blant dere man finner motepolitiet også. Det er dere som er ekstremt opptatt av å bli lagt merke til. Det behovet har jeg ikke.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At kvinner tar skjorta ned i buksa kun foran magen.

Det med puffer og pløsete ermer (har ikke bedre ord) har blitt veldig gammelt før og vil bli veldig gammelt igjen.

Ellers er moten ganske forglemmelig. Alle unge jenter har langt hår. Det er ganske spesielt at alle er så like, men langt hår har alltid vært innafor. Jeg tviler på om noen angrer.

Anonymkode: dcf66...117

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Dette sier du bare fordi du føler deg truffet. Det er dere som er ekstremt opptatt av å følge trender og moter. Det er blant dere man finner motepolitiet også. Det er dere som er ekstremt opptatt av å bli lagt merke til. Det behovet har jeg ikke.

Jeg er overhodet ikke interessert i verken trender eller moter, men jeg er drittlei av spydige kommentarer hver gang vi diskuterer antiaging her inne. Gud forby at noen ønsker å bruke pengene sine på å bremse forfallet liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er overhodet ikke interessert i verken trender eller moter, men jeg er drittlei av spydige kommentarer hver gang vi diskuterer antiaging her inne. Gud forby at noen ønsker å bruke pengene sine på å bremse forfallet liksom.

"Forfallet" er bare tegn på et levd liv. Hvorfor skal man være "evig" 30 åring? Sjarm kommer innenfra, ikke fra kosmetiske operasjoner. Er overhodet ikke spydig, bare sier som det er. Det må folk tåle.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Forfallet" er bare tegn på et levd liv. Hvorfor skal man være "evig" 30 åring? Sjarm kommer innenfra, ikke fra kosmetiske operasjoner. Er overhodet ikke spydig, bare sier som det er. Det må folk tåle.

Hvorfor er det så viktig for deg å kommentere hva andre velger å gjøre med utseendet sitt? Hva har det med deg å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det så viktig for deg å kommentere hva andre velger å gjøre med utseendet sitt? Hva har det med deg å gjøre?

Hvorfor har ikke folk som er uenig med deg lov til å diskutere på et diskusjonsforum? Lever vi i et demokrati eller?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 8.30):

Og de har begynt å røyke. For det er "kult" igjen. 

Anonymkode: af5ed...3d8

KOLS er trendy

Anonymkode: a18d0...680

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke folk som er uenig med deg lov til å diskutere på et diskusjonsforum? Lever vi i et demokrati eller?

Du kan selvsagt gjøre akkurat som du vil, men det er jo rimelig spesielt å være så ekstremt opptatt av andre sitt utseende, samtidig som man skryter av å ikke være selvopptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan selvsagt gjøre akkurat som du vil, men det er jo rimelig spesielt å være så ekstremt opptatt av andre sitt utseende, samtidig som man skryter av å ikke være selvopptatt.

Men kjære deg. Det er jo dere som må gjøre alle disse tingene for å være trendy som er selvopptatte. Det er jo dere som ser på andre for å være som de, gjerne disse influenserne. Jeg ser ikke på de i det hele tatt, rett og slett lite imponert.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvis du tror du kan bremse aldring ved å gå til en skjønnhetsklinikk, da har du gått i fellen deres. Alt du får gjort der er å sprøyte inn ting som er ment å skjule aldringen. Men som ofte er så tydelig at det ikke skjuler noe som helst. Og til det viktigste: Du svikter kvinner over hele verden ved å kalle naturlig aldring "forfall." 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (2 timer siden):

Hvis du tror du kan bremse aldring ved å gå til en skjønnhetsklinikk, da har du gått i fellen deres. Alt du får gjort der er å sprøyte inn ting som er ment å skjule aldringen. Men som ofte er så tydelig at det ikke skjuler noe som helst. Og til det viktigste: Du svikter kvinner over hele verden ved å kalle naturlig aldring "forfall." 

Godt sakt. Det har jeg ikke tenkt selv. «Man bremser ikke aldringen, man skjuler»

takk!

Anonymkode: b5b3b...f73

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningstights som er lagd slik at det går inn i ræva, det tipper jeg damene vil angre på om noen år (håper trenden forsvinner, for det ser bare teit ut).

Anonymkode: 4eb99...e1b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert nevnt før. Men hvite tennis sokker som dras langt oppover beina. Ser helt forferdelig grusomt ut. Tror sjelden jeg har sett noe så stygt. Ikke ofte jeg sier det. 

Anonymkode: cda93...fd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er sikkert nevnt før. Men hvite tennis sokker som dras langt oppover beina. Ser helt forferdelig grusomt ut. Tror sjelden jeg har sett noe så stygt. Ikke ofte jeg sier det. 

Anonymkode: cda93...fd7

Ja, og hvis du i tillegg får et blikk av at de er grå-skitne under sålen,- blæ🤮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kardashian-looken med masse sminke og contouring, leppefiller, overdimensjonerte bryn og løsvipper.

Anonymkode: ee5f0...c79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...