Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysingel mann. Hvordan date noen hvis man ikke vil bruke tinder/hinge, bumble .......

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Anonime skrev (5 minutter siden):

Nysingel mann. Hvordan date noen hvis man ikke vil bruke tinder/hinge, bumble .......

Les tråden om broren som sjekker opp på fritidsaktiviteter. Mange gode tips der

Anonymkode: 922e5...afc

• Liker 5
Skrevet
Anonime skrev (38 minutter siden):

Det finnes jo en drøss med andre apper. Hvis ikke så må du nok ut der det finnes folk!

• Liker 1
Skrevet

Eller du kan jo hive deg på down syndrome trenden der unge jenter later som de har DS, for å få likes og oppmerksomhet på sin OF konto. Usikker på hvor mye suksess du får da 😯 

AnonymBruker
Skrevet

Jobben?

Anonymkode: 11f1d...a67

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Les tråden om broren som sjekker opp på fritidsaktiviteter. Mange gode tips der

Anonymkode: 922e5...afc

Enig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonime skrev (19 timer siden):

Tror det kan være lurt å begynne med felles interesser. Det kan ofte være en forutsetning for å ha det gøy sammen. Har man det gøy så slapper man mer av, og det er en fordel. Spesielt når det er noen man har lyst til å bli kjent med. Så er det utallige måter å bli kjent på. Her er det ingen fasit! 

Jeg har blitt overrasket over hvor kreativ jeg klarer å være når jeg vil. Det er gøy å utfordre seg selv på. 

Anonymkode: b5d98...5b0

Skrevet

Kurs eller fritidsaktiviteter, dans er fint om du liker det.  Da er man nær en av motsatt kjønn, samtidig som man samarbeider om å løse en vanskelig oppgave. 

Du må møte noen regelmessig, for å finne ut om du, og de har interesse.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...