Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen bør uansett stole på sin egen oppfatning av om de selv ikke lukter. 

Anonymkode: 0c375...267

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer daglig, og vasker hår annen hver dag. Såper aldri inn hele kroppen, bare utsatte steder. Vi lever i 2025. Alle har dusj og varmtvann. Så jeg ser liksom ikke helt grunnen til å la være. Jeg tar raske dusjer, og står aldri der mer enn et par minutt for dusj, og maks 5 min for hårvask. Har ingen planer om å slutte, før jeg må ha hjelp av hjemmesykepleie og bare får dusj en gang i uka 😄

Anonymkode: dfaa8...2e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ingen bør uansett stole på sin egen oppfatning av om de selv ikke lukter. 

Anonymkode: 0c375...267

Enig. Syns ofte det lukter svett hodebunn av folk. Ekkel lukt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Tøys. 

jeg drikker en halv til en liter vann før og under trening, og trener med pt. Det er klar jeg trener hardt nok.

Folk er forskjellig! Jeg svetter ikke av styrketrening! Andre derimot svetter masse. Jeg svetter helt sinnsykt mye av utholdenhetstrening, mens andre ikke svetter så mye som meg igjen. 

Anonymkode: 06afc...e11

Dette! Det er helt fascinerende hvor vanskelig det er for mange på KG å skjønne nettopp dette. Jeg er så heldig at jeg svetter minimalt, uansett hva jeg gjør (fjelltur i 25 varmegrader gjør meg i beste fall litt klam i panna), mens jeg har en venninne det renner av om hun går hundre meter på flat mark - klart hun har behov for å dusje oftere enn meg!

Nå dusjer jeg hver dag selv, men det er utelukkende fordi jeg liker det, det er slett ikke nødvendig. I fjor måtte jeg kutte ned på dusjing etter en operasjon, det luktet overhodet ikke selv etter dager uten dusj (og jeg har både mann, storkjefta venninner og en autistisk sønn som er langt mer ærlig enn høflig 😅 -  jeg hadde fått vite det om jeg stinka, for å si det sånn).

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Enig. Syns ofte det lukter svett hodebunn av folk. Ekkel lukt.

Ja! Etter å ha tilbrakt en del tid på "hygiene-Tok" har jeg skjønt at mange oppfatter det som helt normalt og fysisk skrubbe seg i dusjen hver dag, men kun vaske håret én gang i uka - forklarer hvorfor jeg oftere lukter uvasket hodebunn enn svette av folk. 🤢

Anonymkode: 21700...4c1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...