Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det du skriver her er noen av symptomene på å vere på autisme-spekteret...

Anonymkode: 3e65b...6ce

Aaaaaaah! Jeg fikk ikke håndklemafiaen, men diagnosemafiaen :fnise: 

Anonymkode: 06afc...e11

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da vil jeg nesten påstå du ikke trener hardt nok. 

Anonymkode: e6a3d...9d1

Trener hard styrke. Svetter ingenting av styrkeøkter. Utholdenhet er selvfølgelig noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du dropper dusjen over en lengre periode, så blir du nok immun mot egen svettelukt. Bedre å få en luktetest av noen du stoler på, tenker jeg. 

Det er ikke nødvendig å dusje hver dag. Klutvask funker. Hvis du svetter og ikke vasker deg, verken med klut, badekar eller dusj, så er det uhygienisk ja. 

Anonymkode: d4da4...e75

Men det er da mye mer arbeid enn en kjapp skyllings i dusjen?

Anonymkode: b734f...d08

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Æsj. Stinkende lyskesvette som oser lang vei. Håper ikke du lar noen utføre oralsex på deg.

Anonymkode: 42e52...17c

Ikke meg, men jeg har sluttet med lactacyd fordi mannen liker meg best naturell. 

Intimsåpe kan brukes selvfølgelig, men er ikke nødvendig. Lunkent vann funker fint. Spør gjerne helsesykepleier. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada, både jeg og dermatologen som uttaler deg der lever på grandis og grillpølser 🙄
Det er mye uvitenhet i denne tråden, de fleste av oss ser tydelig hvem som står øverst på den pallen, for å si det slik.

Anonymkode: c7c2c...c8c

Det at flest er enig betyr ikke at det er sannheten ;) 

Du snakker som om jeg ikke vasker meg, beskylder meg for å lukte vondt. Jeg vasker meg hver dag jeg, men for meg holder det med klut og vann. Jeg vasker undertøy på 60 grader, jeg bruker ikke trange klær som gjør det klamt i underlivet. Jeg bruker ikke undertøy om natten. Jeg spiser ikke shitmat. Det er mye mer enn å kline seg inn med såpe som avgjør om det lukter eller ei. 

Men du er kanskje en som vasker håret hver dag og skjønner ikke hvorfor det blir fort fett. 

Anonymkode: 9e1ca...3d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer daglig, men bruker bare såpe under armene, i rompa og mellom de ytre og indre kjønnsleppene. Resten får bare vann på seg. Bortsett fra håret som vaskes med shampoo når det er behov.

Jeg synes det er ekkelt å bare bruke klut og hadde ikke klart å ha sex med noen som ikke hadde dusjet innefor rimelig tid. Å dusje på morgningen og ha oralsex på kvelden er totalt uaktuelt.

Anonymkode: 6ef70...3ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du skriver her er noen av symptomene på å vere på autisme-spekteret...

Anonymkode: 3e65b...6ce

Nei, det er det ikke. Hilsen en på spekteret. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg tenker når jeg leser er at jeg ikke ville hatt meg en kjæreste som ikke vasker seg med såpe. Det er ekkelt. Hva med avføring i baken? Selv om du tørker med papir så regner jeg ikke meg selv som ren for jeg er vasket med såpe. Ville aldri hatt sex med noen skitten. Det ville vært respektløst og stygt. Og jeg regner med det ville vært siste gang med den stakkaren jeg da har med meg i sengen. Jeg ville ihvertfall ikke kommet tilbake til noen som var skitten. Da forlater jeg skuten.

Anonymkode: 2ed63...929

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det jeg tenker når jeg leser er at jeg ikke ville hatt meg en kjæreste som ikke vasker seg med såpe. Det er ekkelt. Hva med avføring i baken? Selv om du tørker med papir så regner jeg ikke meg selv som ren for jeg er vasket med såpe. Ville aldri hatt sex med noen skitten. Det ville vært respektløst og stygt. Og jeg regner med det ville vært siste gang med den stakkaren jeg da har med meg i sengen. Jeg ville ihvertfall ikke kommet tilbake til noen som var skitten. Da forlater jeg skuten.

Det jeg stusser mest over når jeg leser dette er hvor utrolig rar avføring dere må ha, som tørker så mye og ikke blir rene uten rennende vann? 

Sjelden bæsj på papiret hos meg…? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Aaaaaaah! Jeg fikk ikke håndklemafiaen, men diagnosemafiaen :fnise: 

Det meste kan tolkes som autisme her på kg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det høres jo litt travelt ut... Hva om du må bæsje på jobb eller et annet sted? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det høres jo litt travelt ut... Hva om du må bæsje på jobb eller et annet sted? 

Jeg hopper ikke rett i dusjen etter jeg har vært på do. Men jeg regner ikke med selv ren der før det er gjort. Synes det er dårlig gjort mot andre om dere har sex med folk uten å ha vasket dere først. Kun vann er ikke nok. Og vask uten dusj føles heller ikke bra nok. Masse vann og såpevask.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det jeg stusser mest over når jeg leser dette er hvor utrolig rar avføring dere må ha, som tørker så mye og ikke blir rene uten rennende vann? 

Sjelden bæsj på papiret hos meg…? 

Hvis du kommer borti avføring med hånda, så vasker du jo hendene med såpe og vann? Selv om du kunne tørket hånda med papir uten å se bæsj på papiret?

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du kommer borti avføring med hånda, så vasker du jo hendene med såpe og vann? Selv om du kunne tørket hånda med papir uten å se bæsj på papiret?

HÆ det er jo ikke håndvask vi snakker om nå. Å vaske hendene med såpe etter toalettbesøk er en fuckings NO BRAINER. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

HÆ det er jo ikke håndvask vi snakker om nå. Å vaske hendene med såpe etter toalettbesøk er en fuckings NO BRAINER. 

Poenget er at du er ikke ren i ræva selv om du ikke ser drit på papiret etter å ha tørket deg.

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Poenget er at du er ikke ren i ræva selv om du ikke ser drit på papiret etter å ha tørket deg.

Men hvor mange offentlige dørhåndtak er du nær med rumpehullet ditt… det er ikke farlig å ha bakterier i rumpa. Det er bæsj du ikke skal der… og den tørker man vekk. Da er man ren. Bakterier har du rundt rumpa uansett. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du blir ren i rumpa av å tørke med papir men ikke på hendene?

Anonymkode: 7dc2d...437

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bekymret etter å lest denne tråden. Jeg trodde alle dusjet og såpet inn kroppen sin ordentlig hver dag. Mye skitne folk der ute. :forferdet:

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hvor mange offentlige dørhåndtak er du nær med rumpehullet ditt… det er ikke farlig å ha bakterier i rumpa. Det er bæsj du ikke skal der… og den tørker man vekk. Da er man ren. Bakterier har du rundt rumpa uansett. 

Du er ikke ren og det lukter avføring. Vask deg. :dusje:

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...