AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Jeg har egentlig ikke så lyst å dra til lege, så spør om noen har formening om hva dette kan være/dele sine erfaringer. Jeg har altså så ufattelig sterke smerter i høyre side av kroppen, spesielt i beinene men også i fingrene. Klarer ikke å gripe ordentlig. Føler meg vannete i leddene i fingrene. Beina gjør bare mer smertefulle å gå på. føler ofte jeg mister kraft. Trener veldig mye styrke og løper en del. Kjenner at smertene kan stråle mye og dem er så rare.. Har noen erfaring? Anonymkode: eb994...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april Hvis du har "ufattelig sterke smerter" så går du til legen. Det er ingen som har "lyst" til å dra til legen, men man gjør jo det når det trengs. Anonymkode: 2dbef...a2f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april Du har ikke lyst til å dra til lege? For en merkelig holdning. Dette kan være så mye forskjellig, ingen kan fortelle deg hva. Du må ta blodprøver og utelukke vitamin og mineralmangler, samt andre ting. Gå til legen. Anonymkode: 90e1a...210 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april Spiser du tilstrekkelig rødt kjøtt. Får du i deg nok magnesium? Nok glukose? Kostholdsrådene man får i Norge er boss. Lytt til kroppen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. april #5 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har egentlig ikke så lyst å dra til lege, så spør om noen har formening om hva dette kan være/dele sine erfaringer. Jeg har altså så ufattelig sterke smerter i høyre side av kroppen, spesielt i beinene men også i fingrene. Klarer ikke å gripe ordentlig. Føler meg vannete i leddene i fingrene. Beina gjør bare mer smertefulle å gå på. føler ofte jeg mister kraft. Trener veldig mye styrke og løper en del. Kjenner at smertene kan stråle mye og dem er så rare.. Har noen erfaring? Anonymkode: eb994...51d Jeg beklager, men hva er det du egentlig karakteriserer som ufattelige smerter, hvis du egentlig ikke er helt sikker på om du gidder å dra til legen med det? Hvis jeg hadde hatt ufattelige smerter, hadde jeg vurdert å ringe 113... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har egentlig ikke så lyst å dra til lege, så spør om noen har formening om hva dette kan være/dele sine erfaringer. Jeg har altså så ufattelig sterke smerter i høyre side av kroppen, spesielt i beinene men også i fingrene. Klarer ikke å gripe ordentlig. Føler meg vannete i leddene i fingrene. Beina gjør bare mer smertefulle å gå på. føler ofte jeg mister kraft. Trener veldig mye styrke og løper en del. Kjenner at smertene kan stråle mye og dem er så rare.. Har noen erfaring? Anonymkode: eb994...51d Hvor vondt er det egentlig når du ikke gidder å dra til legen engang? Anonymkode: bf7bf...d6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har egentlig ikke så lyst å dra til lege, så spør om noen har formening om hva dette kan være/dele sine erfaringer. Jeg har altså så ufattelig sterke smerter i høyre side av kroppen, spesielt i beinene men også i fingrene. Klarer ikke å gripe ordentlig. Føler meg vannete i leddene i fingrene. Beina gjør bare mer smertefulle å gå på. føler ofte jeg mister kraft. Trener veldig mye styrke og løper en del. Kjenner at smertene kan stråle mye og dem er så rare.. Har noen erfaring? Anonymkode: eb994...51d Jeg hadde mye muskelsmerter i begge beina når jeg hadde influensa, måtte ta paracet for å få sove, ble kvitt det når jeg ble frisk. Gå til legen hvis du ellers er frisk, ikke har feber eller noe sånt. Anonymkode: 484bb...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #8 Del Skrevet 8. april Du får slutte å "trene" og løpe så mye da vettu. Selv barn tar det roligere da de får vondt. Anonymkode: 5cd1e...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #9 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har egentlig ikke så lyst å dra til lege, så spør om noen har formening om hva dette kan være/dele sine erfaringer. Jeg har altså så ufattelig sterke smerter i høyre side av kroppen, spesielt i beinene men også i fingrene. Klarer ikke å gripe ordentlig. Føler meg vannete i leddene i fingrene. Beina gjør bare mer smertefulle å gå på. føler ofte jeg mister kraft. Trener veldig mye styrke og løper en del. Kjenner at smertene kan stråle mye og dem er så rare.. Har noen erfaring? Anonymkode: eb994...51d Må nok til legen, og du må roe treningen... Jeg trente meg også til invalid, og vil råde deg å søke råd hos legen, ro ned trening, kroppen prøver å si deg noe, og du må lytte. Anonymkode: e529b...76a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. april #10 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har egentlig ikke så lyst å dra til lege, så spør om noen har formening om hva dette kan være/dele sine erfaringer. Jeg har altså så ufattelig sterke smerter i høyre side av kroppen, spesielt i beinene men også i fingrene. Klarer ikke å gripe ordentlig. Føler meg vannete i leddene i fingrene. Beina gjør bare mer smertefulle å gå på. føler ofte jeg mister kraft. Trener veldig mye styrke og løper en del. Kjenner at smertene kan stråle mye og dem er så rare.. Har noen erfaring? Anonymkode: eb994...51d Det høres alvorlig ut. Det kan være rabdomyolyse og det er farlig. Kom deg til legen og ikke tren igjen før du har vært der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. april #11 Del Skrevet 8. april Mezzosoprena skrev (8 timer siden): Jeg beklager, men hva er det du egentlig karakteriserer som ufattelige smerter, hvis du egentlig ikke er helt sikker på om du gidder å dra til legen med det? Hvis jeg hadde hatt ufattelige smerter, hadde jeg vurdert å ringe 113... Får nok ikke ambulanse for det der, men ts burde dra på legevakten eller ringe så fort fastlegen åpner i morgen for akutt-time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #12 Del Skrevet 8. april Om du har ufattelige smerter må du jo oppsøke legevakt. Ring 116 117. Anonymkode: f942f...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #13 Del Skrevet 8. april Er urinen mørk kan det være fare på ferde. Ville tatt en telefon til lege, evt legevakt og latt de ta en vurdering på symptomene. Anonymkode: 99f8d...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #14 Del Skrevet 8. april Grüner skrev (2 minutter siden): Får nok ikke ambulanse for det der, men ts burde dra på legevakten eller ringe så fort fastlegen åpner i morgen for akutt-time. Skal TS ha mulighet til å få tilbudt en akutt-time, så bør han klare å forklare bedre enn det som er skrevet. Hos oss hadde ikke dette automatisk gitt vedkommende en akutt time. Noter ned når det startet, har smertene økt, noen situasjoner som øker smertene, feber, gjort noe nytt før smertene kom, Anonymkode: d4efa...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #15 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skal TS ha mulighet til å få tilbudt en akutt-time, så bør han klare å forklare bedre enn det som er skrevet. Hos oss hadde ikke dette automatisk gitt vedkommende en akutt time. Noter ned når det startet, har smertene økt, noen situasjoner som øker smertene, feber, gjort noe nytt før smertene kom, Anonymkode: d4efa...7da Det skader ikke å ta en telefon til legevakt. Anonymkode: 99f8d...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 8. april #16 Del Skrevet 8. april Hva skjer med alle de små-agressive svarene på en person som skriver at hen har store smerter og ber om råd? Forstår virkelig ikke at det er noe å svare surt på, Kvinneguiden er et merkelig sted. Enig i at vedkommende bør dra til legen 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #17 Del Skrevet 8. april Hvis du har ufattelige muskelsmerter så er legetime tingen. Det du beskriver kan jo være alt fra stølhet til kreft. Blodprøver må tas og en sjekk er nødvendig for å ha en anelse om hva du feiler. Hvis det nå er slikt at du har godt slik en stund så er det enda viktigere at du kommer deg til lege jo raskere jo bedre. Anonymkode: 5c723...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #18 Del Skrevet 9. april Sarah93 skrev (12 timer siden): Hva skjer med alle de små-agressive svarene på en person som skriver at hen har store smerter og ber om råd? Forstår virkelig ikke at det er noe å svare surt på, Kvinneguiden er et merkelig sted. Enig i at vedkommende bør dra til legen Ja, du kan så seie. Men eg trur dei som svarar slik er litt sjokkerte over at TS har ekstreme smerter, men ikkje tar ansvar og får det undersøkt- ❤️ Anonymkode: eb029...ef0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #19 Del Skrevet 9. april Sarah93 skrev (13 timer siden): Hva skjer med alle de små-agressive svarene på en person som skriver at hen har store smerter og ber om råd? Forstår virkelig ikke at det er noe å svare surt på, Kvinneguiden er et merkelig sted. Enig i at vedkommende bør dra til legen Fordi man blir passe oppgitt over en person som påstår at de har ufattelige smerter ikke har lyst til å dra til legen men heller henvender seg til internett istedenfor lege som faktisk vet hva de driver med. Anonymkode: bf7bf...d6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. april #20 Del Skrevet 9. april Sarah93 skrev (14 timer siden): Hva skjer med alle de små-agressive svarene på en person som skriver at hen har store smerter og ber om råd? Forstår virkelig ikke at det er noe å svare surt på, Kvinneguiden er et merkelig sted. Enig i at vedkommende bør dra til legen Fordi TS påstår at h*n har ufattelige smerter, men lurer likevel på om lege er tingen. Det er begrepet ufattelig jeg reagerer på, og følte at jeg måtte kommentere på... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå