Gå til innhold

Jeg sa nei til en hyggelig mann, samtidig som eksen var utro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et ganske turbulent forhold med en mann som hadde mye draget på damene, høy og mørk og sterk. Det var en annen hyggelig, høy, stabil og suksessrik mann som jeg alltid har hatt et godt innrykk av som spurte meg om å ta en kaffe for en stund siden, han visste ikke jeg var i forhold, ellers ville han aldri ha gjort det. Jeg sa at jeg hadde kjæreste, og det respekterte han. En måned senere fant jeg ut at kjæresten min (nå eks-kjæreste) hadde vært utro over en lengre tid, tatt intime bilder med sin elskerinne og ligget med henne 3x i uka minst. Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke oppdaget det.... Jeg ble kjempesåret og kastet ham ut av livet mitt, flyttet og blokkerte ham på alt av sosiale medier og tlf. Jeg tenker hele tiden på den hyggelige fyren som ønsket å bli kjent med meg og som jeg ga avslag da jeg var lojal mot eksen, samtidig som han lå å knullet vilt med en annen dame. Han er i dag opptatt, jeg har sett ham med en jente, ellers hadde jeg selvfølgelig fulgt opp invitasjonen hans og sagt at jeg nå er singel, men det er for sent nå... Det er ekstremt vondt....  Jente 27

Anonymkode: 58190...942

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær nå glad du beholdt integriteten din du. Sånt skjer . Det dukker opp andre :)

Anonymkode: b1a0d...639

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg var i et ganske turbulent forhold med en mann som hadde mye draget på damene, høy og mørk og sterk. Det var en annen hyggelig, høy, stabil og suksessrik mann som jeg alltid har hatt et godt innrykk av som spurte meg om å ta en kaffe for en stund siden, han visste ikke jeg var i forhold, ellers ville han aldri ha gjort det. Jeg sa at jeg hadde kjæreste, og det respekterte han. En måned senere fant jeg ut at kjæresten min (nå eks-kjæreste) hadde vært utro over en lengre tid, tatt intime bilder med sin elskerinne og ligget med henne 3x i uka minst. Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke oppdaget det.... Jeg ble kjempesåret og kastet ham ut av livet mitt, flyttet og blokkerte ham på alt av sosiale medier og tlf. Jeg tenker hele tiden på den hyggelige fyren som ønsket å bli kjent med meg og som jeg ga avslag da jeg var lojal mot eksen, samtidig som han lå å knullet vilt med en annen dame. Han er i dag opptatt, jeg har sett ham med en jente, ellers hadde jeg selvfølgelig fulgt opp invitasjonen hans og sagt at jeg nå er singel, men det er for sent nå... Det er ekstremt vondt....  Jente 27

Du gjorde det rette da du sa nei til han siden du var i et forhold. Han exen din bra du gjorde det slutt. Dessverre han snille er opptatt. Bruk tiden nøye til å se etter en bra han. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vær nå glad du beholdt integriteten din du. Sånt skjer . Det dukker opp andre :)

Anonymkode: b1a0d...639

Det er det jeg også sier til meg selv, på det tidspunktet trodde jeg at jeg hadde en kjæresten som var glad i meg, og derfor var det riktig å takke nei. I dag skjønner jeg hvor galt det var. Det flyter ikke akkurat av menn å samle på i denne verden, og i hvertfall ikke er mange av de ledige og jeg gikk definitivt glipp av å en mulighet til å bli kjent med en god fyr.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sikkert at han hadde vært trofast han heller 😉 Glem han du.. Og nyt tiden før du finner en ny. Du er ung❣️

Anonymkode: 0fd7a...915

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår frustrasjonen! Men nå er han andre opptatt, og du må prøve å fokusere på andre ting i livet ditt. Kanskje blir han singel igjen om en tid, kansje ikke, men du kan ikke gå rundt og vente, så slå ut håret og lev litt!

Anonymkode: d6868...a49

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er det jeg også sier til meg selv, på det tidspunktet trodde jeg at jeg hadde en kjæresten som var glad i meg, og derfor var det riktig å takke nei. I dag skjønner jeg hvor galt det var. Det flyter ikke akkurat av menn å samle på i denne verden, og i hvertfall ikke er mange av de ledige og jeg gikk definitivt glipp av å en mulighet til å bli kjent med en god fyr.

Det er ikke sikkert han hadde vært videre interessert i deg hvis han fikk vite at du takket ja til kaffedater mens du var i forhold. 

Anonymkode: 52045...cc3

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig opptatt av høyde ser jeg! 🙂

Anonymkode: 06f32...bc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra du ikke forble i forholdet med han som er utro, og at du ikke var utro selv. Kanskje være litt mindre opptatt av disse mennene. Lev ditt eget liv nå. Det er mer til livet enn å være sammen med 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

høy og mørk og sterk. Det var en annen hyggelig, høy, stabil og suksessrik mann

Hvorfor så mye fokus på dette!?!?

På tide at du vokser opp. Du kaller deg fremdeles for

Jente 27

som går etter menn. Det er creepy. 

Anonymkode: cdfab...b29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du aner ikke om han var en god mann, eller passa til deg. Let it go.

Anonymkode: 0a96d...bc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

[..] høy og mørk og sterk. Det var en annen hyggelig, høy, stabil og suksessrik mann Anonymkode: 58190...942

Dette virker viktig for deg og er det kanskje nå. Men jeg tror ikke det holder livet ut, eller hva perspektivet ditt er her. Beklager :)Putt aura og status på hylla og se hva verden bringer når du senker skuldrene og bare la den (verden) komme.

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at han er i forhold med hun nye? At det ikke er vennskap du har sett? Det skader ikke at du tar kontakt og sier at du nå er singel og interessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde det som var riktig! Du har en god moral! Du kan trøste deg med at du ikke sank ned på eksen din sitt nivå! Det hadde jo også gitt dårlig inntrykk på han mannen. Enten du hadde vært utro, eller dumpet din nåværende for å være med han.

Krysser fingrene for at han ikke har ny kjæreste. At det er en misforståelse, eller en date som ikke ble noe mer.

Enten det, eller at det plutselig kommer en ekte drømmeprins din vei ❤️

Anonymkode: c334d...1c7

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...