Gå til innhold

Adidas gazelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei 😊 Dere som har Gazelle! Har dere god plass til tåen? Eller skal de sitte akkurat? 😅 jeg har bestilt meg et par som jeg driver å prøver, ca 1 cm plass til tå, glipper pittelitt på hæl, men det går fint så lenge jeg knyter de godt. Behagelig å gå i, i grunn😊

Får ikke prøvd en mindre størrelse da jeg bor timesvis unna nærmeste forhandler😅

Anonymkode: 94bf7...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei 😊 Dere som har Gazelle! Har dere god plass til tåen? Eller skal de sitte akkurat? 😅 jeg har bestilt meg et par som jeg driver å prøver, ca 1 cm plass til tå, glipper pittelitt på hæl, men det går fint så lenge jeg knyter de godt. Behagelig å gå i, i grunn😊

Får ikke prøvd en mindre størrelse da jeg bor timesvis unna nærmeste forhandler😅

Anonymkode: 94bf7...c29

Adidas er det da greiest å kjøpe på Adidas.no? Jeg har handlet der flere ganger, og retur ved feil størrelse er meget enkelt. Eneste er at man ikke får kjøpt absolutt alle modeller der, noen må handles i Adidas Confirmed appen. Men de som må handles der finner man uansett ikke i fysiske butikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at man ikke kjøper verken for trange eller store. De vider seg litt ut, men ikke så mye. Kan fås kjøpt i halve størrelser. Virker som du burde hatt en halv størrelse mindre, det er fort gjort å få gnagsår av dem dersom du kipper med dem. Bestill en halv størrelse mindre på nett nå som du har fått prøvd dem 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...