Gå til innhold

Forandres følsomheten i "musa" seg når man blir eldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nylig tilfeldig sex med ei i midten av 50 åra. Derfor ble det også brukt kondom. Vi snakket litt om det, og foruten at hun elsket å slippe å få alt "sølet" inn i seg, så hevdet hun at hun kjenner absolutt ingen forskjell med eller uten kondom. Jeg har hørt at flere yngre damer/jenter si at ja,- de merker forskjell. Så,- er det slik at følsomheten går ned etter at man kommer i 40-50 årene? Det er kanskje ikke så mange som bruker kondom i den alderen lenger da, men det kan jo være noen av dere som har prøvd?

Anonymkode: 05ed2...4f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hadde nylig tilfeldig sex med ei i midten av 50 åra. Derfor ble det også brukt kondom. Vi snakket litt om det, og foruten at hun elsket å slippe å få alt "sølet" inn i seg, så hevdet hun at hun kjenner absolutt ingen forskjell med eller uten kondom. Jeg har hørt at flere yngre damer/jenter si at ja,- de merker forskjell. Så,- er det slik at følsomheten går ned etter at man kommer i 40-50 årene? Det er kanskje ikke så mange som bruker kondom i den alderen lenger da, men det kan jo være noen av dere som har prøvd?

Eg og dama prøvde forskjellige kondomer for test. Hun likte best når det ikke var kondom

m50+
k50

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri merker forskjell

Anonymkode: b5a80...636

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg har kjent forskjell på kondom og ikke. Syns det er mest sexy uten kondom, men det sitter nok mentalt.

Anonymkode: e3ef3...bf9

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Merker stor forskjell på kondom og uten, foretrekker helt klart det siste.

k48

Anonymkode: f070c...3ac

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I dag finnes det mange ulike merker på markedet. Finner man den rette, så tror jeg det går bra. Har ikke så veldig tro på de som er knudrete....

Anonymkode: 0c7ae...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner forskjell, blir utrolig sår av kondom. Men liker mindre søl selv, sæd er noe herk.

Anonymkode: 8e6ad...aad

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er individuelt og fot mange mer mentalt enn annet.

Her brukes det alltid kondom uansett, så det er ikke noe å lure på..

Anonymkode: ab3c8...351

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, det er individuelt og fot mange mer mentalt enn annet.

Her brukes det alltid kondom uansett, så det er ikke noe å lure på..

Anonymkode: ab3c8...351

👍 O.K. Tror mest på denne!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er i 40s og merker enorm forskjell på med og uten. Det er som en hard dildo med kondom på. 

Anonymkode: 91350...fc6

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har fortsatt lenge igjen før jeg er i den alderen. Jeg merker ikke forskjell på om det brukes kondom eller ikke. Det er heller ikke sånn at jeg har masse følelser langt inn i fødekanalen min liksom.

Anonymkode: 4c081...211

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har lest at de som bruker veldig mye og ofte leketøy, være seg som digre dildoer eller kraftige vibratorer på klitten faktisk ikke klarer å komme ved vanlig samleie lenger, de ødelegger nesten sitt eget underliv og da kan man umulig kjenne en kondom lenger heller?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men jeg har lest at de som bruker veldig mye og ofte leketøy, være seg som digre dildoer eller kraftige vibratorer på klitten faktisk ikke klarer å komme ved vanlig samleie lenger, de ødelegger nesten sitt eget underliv og da kan man umulig kjenne en kondom lenger heller?

De aller færreste kvinner kommer av vanlig vaginal penetrering. Eller andre stillinger. Klitten må inn i bildet og den endrer seg ikke etter masse bruk av svære dildoer. Vagina tåler det.

Man KAN få endringer av div. årsaker etter barnefødsler vaginalt.

Man KAN få nedsatt følsomhet etter mye bruk av vibrerende leketøy. Men det kommer tilbake etter pause.

Anonymkode: 91350...fc6

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I dag finnes det mange ulike merker på markedet. Finner man den rette, så tror jeg det går bra. Har ikke så veldig tro på de som er knudrete....

Anonymkode: 0c7ae...8b8

De "knudrete" er jo for å sette i gang blodsirkulasjon.. da økes følsomheten og nytelsen enten det er kondom eller dildo, eller av en vanlig  "knudret" nakkemassasje. Så blodsirkulasjonen endrer nok følsomheten og nytelsen, men kan variere hvor lenge man "masserer" med den "knudrete". I Piv kan dette være avgjørende, om en kvinne får orgasme eller ikke👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid 10/10 kommet ved vanlig vaginal penetrering. Tror ikke det er så sjelden, nei.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater kondom kjenner mye mer uten og når spruten står inni meg kommer jeg automatisk etter noen sekunder.

Dame56

Anonymkode: 4ee22...706

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri merket forskjell.

Anonymkode: 91a73...560

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri merket forskjell.

Anonymkode: 91a73...560

Alder/kjønn?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri merket forskjell på samleie med og uten kondom, hverken som 18-20 åring eller nå som 39-åring. 

Anonymkode: 20afc...0b7

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Best uten. Jeg merker forskjell og har alltid gjort det. Kvinne 45

Anonymkode: 62639...539

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...