Gå til innhold

Broren min sjekker opp damer på fritidsaktiviteter

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og broren min er veldig tette, vi gjør mye sammen og samme alder. Han gjør kun fritidsaktiviteter for å bli kjent med damer. Jeg vet at han meldte seg inn i en miljøorganisasjon, ikke fordi han bryr seg om det, men fordi han visste at det var mye damer der, selvom han egentlig alltid var veldig konservativ før og stemte på blå partier før i tiden i hvert fall. Han meldte seg også inn i studenterkoret mitt, kun med henblik på å bli kjent med jenter der, jeg synes det er flaut at han sjekker opp damer i nærmiljøet mitt.... Men jeg er for konfliktsky til å være ærlig med ham om det...  Vi er hhv 29 og 27, han jobber allerede og har gjort det lenge, men klager stadig over at det er umulig å treffe damer når man er i jobb, og holder på en måte studentlivet kunstig i live for å treffe en jente.... Det er litt trist egentlig...

Anonymkode: 14e71...b49

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er jo kjempesmart. Flere single menn bør gjøre det samme. 

Anonymkode: 7265e...c36

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere er veldig tette, men du anser det som å skape en konflikt å snakke med han? Her må dere jobbe med kommunikasjonen litt. 
og for å lette ditt liv; ikke ta på deg ansvaret for hva andre gjør, det er ikke ditt problem og du kan like gjerne ignorere det.

Anonymkode: 55bf5...e14

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp hvor ødelagt og "umulig" markedet er for menn flest er dette svært forståelig.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo eneste mulighet i dagens dating marked. Kvinner ønsker jo uansett å bli bedre kjent med en mann og de blir også mer tiltrukket av en mann når han kan vise frem sin personlighet. Høres ut som en mann som har skjønt greia 😉

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  Gratis skrev (På 8.4.2025 den 9.12):

Dette er jo eneste mulighet i dagens dating marked. Kvinner ønsker jo uansett å bli bedre kjent med en mann og de blir også mer tiltrukket av en mann når han kan vise frem sin personlighet. Høres ut som en mann som har skjønt greia 😉

Ekspander  

Det er vel litt unormalt å bli med i et kor for å møte jenter, de fleste er her jo for å synge. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 9.37):

Det er vel litt unormalt å bli med i et kor for å møte jenter, de fleste er her jo for å synge. 

Ekspander  

Kvinner blir vel tiltrukket av menn som kan synge? Kanskje han spiller gitar også 😎
En korøvelse består vel uansett av mer enn sang? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er kreativ og smart. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt! Flere burde gjort som han 👏

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det høres lurt ut jeg, det er jo ofte det man blir oppfordret til når man er singel og på leting, og kanskje ikke vil treffe noen på dating apper. Spiller da ingen rolle om han har lyst til å synge eller ikke, han møter vel opp da og synger jo helt sikkert og blir kjent med nye mennesker. Så lenge han er respektfull mot damene og ikke oppfører seg creepy og ubehagelig, så er det en super mulighet for å få nye opplevelser, venner, erfaringer og potensielt en kjæreste. 

Anonymkode: 0a859...0cc

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Gratis skrev (På 8.4.2025 den 9.40):

Kvinner blir vel tiltrukket av menn som kan synge? Kanskje han spiller gitar også 😎
En korøvelse består vel uansett av mer enn sang? 

Ekspander  

Som regel består ikke korøvelse av mer enn sang nei. Kanskje har man en 5 min pause der man rekker å prate. Men man har ofte sosiale ting noen ganger i halvåret, så det er ikke umulig å bli kjent med noen, men man bør helst like å synge litt også siden det blir mest av det xD

Anonymkode: c7d81...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Men så kan han samtidig få gleden av å synge. Jeg tenker umiddelbart at dette er en kar som tar ansvar for seg selv og gjør det som må gjøres

Anonymkode: fa2c9...06c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det verste som kan skje, at han får en kjæreste og blir opptatt av miljø?

Virker som om dette er en "kamp" menn aldri kan vinne. I det ene øyeblikket så klages det på at menn ikke møter opp:
Arrangører sliter med å få med nok menn på treff for single – NRK Kultur og underholdning

Og så klages det også på at menn oppsøker fritidsaktiviteter/hobbyer hvor det er kvinner.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er på jakt etter kjæreste, så smart å kreativt av han.

Han ligger ikke hjemme på sofaen å klager på at han ikke får matcher på tinder iallefall. 

Flere menn burde gjort som han, aktivt på søken. Istedenfor å sitte inne å klage.

Anonymkode: 02ebd...e1b

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 8.11):

Han gjør kun fritidsaktiviteter for å bli kjent med damer

Ekspander  

Hvorfor unner du ikke han å møte noen?

Anonymkode: 1d5a7...653

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ekspander  

Vet om en som gjorde dette. Han fikk ingen dame og endte opp med å bli en del av venninnegjengen

Anonymkode: a8453...490

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Kristian skrev (På 8.4.2025 den 10.05):

Hva er det verste som kan skje, at han får en kjæreste og blir opptatt av miljø?

Virker som om dette er en "kamp" menn aldri kan vinne. I det ene øyeblikket så klages det på at menn ikke møter opp:
Arrangører sliter med å få med nok menn på treff for single – NRK Kultur og underholdning

Og så klages det også på at menn oppsøker fritidsaktiviteter/hobbyer hvor det er kvinner.

Ekspander  

Han klager også på singletreff, i 20 årene er det visst nok bare menn i følge ham... Han sier at det er likt som tinder.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Som mangeårig korsanger vil jeg hevde at det nok har vært en del av den opprinnelige motivasjonen for en god del mannlige korsangere, særlig av de yngre... På mer generell basis gjelder nok det for ganske mange av alle kjønn og andre i mange fritidsaktiviteter - man begynner vel så mye for å treffe nye mennesker som fordi man brenner så voldsomt for akkurat den aktiviteten. Jeg klarer ikke se problemet med dette, snarere tvert imot. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er et problem kun i ditt hode.

Anonymkode: 79f8d...150

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...