AnonymBruker Skrevet 8. april #21 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Foreldrene mine skilte seg i voksen alder, så jeg er ikke helt i målgruppen. Men uansett, min mor har lagt min far for hat, og har fortalt meg om ting jeg ikke vil vite om faren min (som utroskap). Til og med som voksen syns jeg dette er informasjon jeg helst ville vært foruten, fordi jeg fortsatt er glad i faren min, og jeg føler jeg blir satt i midten av en konflikt som jeg ikke burde være en del av. Anonymkode: c9999...ff0 Hadde villet visst hvis faren min var en drittsekk mot mamma! Hadde ikke følt meg i midten av en konflikt, hvis jeg visste at pappa hadde oppført seg dritt! Skyggelapper på her blir feil i mine øyne hvert fall. Anonymkode: 1cc2b...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #22 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Foreldrene mine skilte seg i voksen alder, så jeg er ikke helt i målgruppen. Men uansett, min mor har lagt min far for hat, og har fortalt meg om ting jeg ikke vil vite om faren min (som utroskap). Til og med som voksen syns jeg dette er informasjon jeg helst ville vært foruten, fordi jeg fortsatt er glad i faren min, og jeg føler jeg blir satt i midten av en konflikt som jeg ikke burde være en del av. Anonymkode: c9999...ff0 Hvis din far mishandlet din mor, ville du fremdeles ikke visst, fordi du er så glad i ham? Eller hvis din mor gikk fra ham pga han hadde gjort noe kriminelt mot f.eks andre barn? Litt satt på spissen, men aktuelt i og med at du sier du ikke ville visst. Det viser jo at folk/barn kan utsettes for rykter osv, også får barn vite det likevel av andre, eller at mor skjuler noe kriminelt sånn at du skal slippe å miste følelser for far. Litt å tenke på når man sier at barn eller store barn ikke bør vite. Får ikke barn vite noe, er det mange som går og grubler, for det kan være ting man ikke hadde trodd. Jeg ville visst hvis min mor eller far hadde lagt og storpult på andre val vår rygg, for ja, sånn hadd jeg følt det - at jeg ble sviktet også av forelderen min. Anonymkode: 1cc2b...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 8. april #23 Del Skrevet 8. april Nei. Mine foreldre har aldri sagt noe om hvorfor de ble skilt. Det var ikke noe som vi barn hadde noe med å gjøre. I dag er de begge døde, og jeg er takknemlig for at de alltid skånet oss barna for konfliktene som sikkert var mellom dem. Mine foreldre snakket aldri dårlig om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #24 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvis din far mishandlet din mor, ville du fremdeles ikke visst, fordi du er så glad i ham? Eller hvis din mor gikk fra ham pga han hadde gjort noe kriminelt mot f.eks andre barn? Litt satt på spissen, men aktuelt i og med at du sier du ikke ville visst. Det viser jo at folk/barn kan utsettes for rykter osv, også får barn vite det likevel av andre, eller at mor skjuler noe kriminelt sånn at du skal slippe å miste følelser for far. Litt å tenke på når man sier at barn eller store barn ikke bør vite. Får ikke barn vite noe, er det mange som går og grubler, for det kan være ting man ikke hadde trodd. Jeg ville visst hvis min mor eller far hadde lagt og storpult på andre val vår rygg, for ja, sånn hadd jeg følt det - at jeg ble sviktet også av forelderen min. Anonymkode: 1cc2b...aef Så visst man bare småpuler litt så er man innenfor, kan man bruke den visst man blir fersket også, "vi bare småpulte litt". Anonymkode: 0b906...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. april #25 Del Skrevet 9. april Kjærligheten tok slutt mellom dem siden de ikke prioriterte hverandre, samarbeidet eller tok vare på seg selv. Når de hadde innsett at de måtte jobbe for å bevare ekteskapet var det for sent. De var gift i 25 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #26 Del Skrevet 9. april Har aldri fått et klart svar. En historie fra min søster er at min mor var utro og at det ble oppdaget av min far. De skilte seg når jeg var 9. Husker jo at jeg spurte. Mor ble innlagt etter skilsmissen så det ble naturlig å spørre pappa først. Han ba meg spørre mor. Når jeg spurte mor ba hun meg spørre far. Nå har det gått så lang tid at jeg ikke føler for å dra det opp. Anonymkode: d5817...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #27 Del Skrevet 9. april Veldig åpenbart hos oss. Pappa drakk så og si hele tiden. Mye høylytt krangling. Jeg var 10 år og husker at jeg håpet de skulle skille seg Anonymkode: c89e9...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #28 Del Skrevet 9. april Jeg fikk vite ting først i voksen alder, og det er jeg glad for. Mamma snakket aldri vondt om pappa, selv da jeg var opprørsk og påstod det var hennes feil at han ikke bodde med oss. Som voksen kunne jeg reflektere rundt dette og håndtere følelser på en helt annen måte, så jeg synes mamma gjorde det riktige. Er selv skilt, og far til mine barn har vært utro i øst og vest har jeg funnet ut i ettertid. Kommer ikke til å dele det med barna mine om hva jeg synes om deres far og hva han har gjort. Mitt fokus er på dem og at de skal ha det godt og stabilt, og fortsatt få ha det gode forholdet til faren sin som de alltid har hatt. Jeg klarer å samarbeide med far ved å egentlig heve meg over hele driten og tenke at det jammen er godt vi ikke er gift mer. Ungene har klart seg godt gjennom skilsmissen, jeg har hatt mye og bearbeide og jobber fortsatt med det, men det går bra med meg også. Vi lever ett liv, og jeg ønsker ikke et liv i bitterhet eller sorg. Og jeg ønsker at barna skal få lov å være barn. Ser absolutt ingen grunn til at de skal involveres i årsaken til skilsmissen. Anonymkode: 0c697...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #29 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så visst man bare småpuler litt så er man innenfor, kan man bruke den visst man blir fersket også, "vi bare småpulte litt". Anonymkode: 0b906...08e Du forstod hva jeg mente.... Anonymkode: 1cc2b...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå