Gå til innhold

Forstår eggløsning og tester, noen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Er i PP3 nå, eggløsning har vært dag 11 etter mens de to forrige mnd. Har testet positivt på dag 10 etter mens. 

I overgår var dag 10 etter mens, jeg testet med el test men den var negativ. I går fikk jeg mye EL slim og litt el smerter, testet igjen, da var streken litt sterkere enn forrige dag. Testet en gang til utpå dagen, da var den enda sterkere, men ingen av de var positive. Testet igjen i dag, og streken er svakere igjen. Kan dette bety at jeg hadde positiv el test i går, men testet feil tidspunkt? 

Hadde også samleie i går+overgår, nå er samboer bortreist. Men aksjene er vel lagt inn riktig tidspunkt om jeg får EL innenfor 2 dager nå, eller evt hadde det igår? 

Ganske ny i dette, så unnskyld om det er uforståelig 😅

Anonymkode: 82e12...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje du hadde eggløsning på natta? Kan høres slik ut dersom du fikk sterkere og sterkere test utover dagen, for så å få en svakere test dagen etterpå. 

Høres uansett ut som om du fikk lagt inn aksjene på riktig tidspunkt iallefall. :)

Anonymkode: 3dcb1...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid nå, og vi hadde kun sex dagen før eggløsning og to dager før det :)

Noen har kort lh-topp, da kan man gå glipp av peak om man ikke tester ofte nok. Men fortsett å teste i tilfelle, jeg hadde sterke tester tidlig en syklus, de ble svakere før de igjen steg og ble positiv. 

Anonymkode: 223c2...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er gravid nå, og vi hadde kun sex dagen før eggløsning og to dager før det :)

Noen har kort lh-topp, da kan man gå glipp av peak om man ikke tester ofte nok. Men fortsett å teste i tilfelle, jeg hadde sterke tester tidlig en syklus, de ble svakere før de igjen steg og ble positiv. 

Anonymkode: 223c2...4a5

Er ikke det et ganske dødt sexliv? Med tanke på videre forhold

Anonymkode: 9859f...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke det et ganske dødt sexliv? Med tanke på videre forhold

Anonymkode: 9859f...fa6

Hvordan er det et «dødt sexliv» å ha sex med 1-2 dagers mellomrom, og så ikke ha sex i noen dager/uker? Er jo fullt mulig å ha et fint og levende sexliv selv om man ikke har seg som kaniner hver dag

Endret av Anonym006
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 10.25):

Kanskje du hadde eggløsning på natta? Kan høres slik ut dersom du fikk sterkere og sterkere test utover dagen, for så å få en svakere test dagen etterpå. 

Høres uansett ut som om du fikk lagt inn aksjene på riktig tidspunkt iallefall. :)

Anonymkode: 3dcb1...d1a

Krysser fingrene for det🙈

Har testet i dag også, morgen og kveld, men ikke positiv...i dag har jeg begynt å få sterkere menssmerter, vet ikke hva det kan tyde på?😅 Utifra beregningene mine har EL vært, og pleier ikke ha noe særlig menssmerter etter...men det hender kanskje noen har det?😅

Anonymkode: 82e12...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...