Gå til innhold

Hvordan få ned spirulina / green mix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke green mix. Har tidligere også kjøpt i håp om å spise det bort, men blir bare stående på grunn av den ekle smaken. 

Er det noe som gjemmer smaken så godt, for eksempel i en smoothie at en ikke merker smaken. 

Anonymkode: c0673...7ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Banan smaker jo skikkelig sterkt, det samme gjør ingefær. Men hva mener du er verdien av å kjøpe noe du ikke liker for å så potensielt ødelegge mere råvarer for å «få det ned»? 

Du vet at de ulike «rådene» du finner på some fra bloggere er rent vås, ikke sant? De er designet for å få deg til å kjøpe kjempedyrt men ubrukelige produkter, inkludert det å følge personen på some, som også genererer penger.

Testen er denne: anbefaler de deg noe du må kjøpe? Hvis ja? Da er det svindel. Hvis nei - dette er bare råd og du skal kjøpe presis null produkter? Da er det mulig det ikke er svindel. I så fall sjekker du forskningen de lenker til. Lenker de ikke til forskning? Da er det svindel. Lenker de til forskning og den ikke er holdbar? Svindel.

Anonymkode: b9910...ef3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler du at dette er noe du må spise?

Anonymkode: 7a4bb...34a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor prøve igjen når du ikke taklet det første gangen? 

Anonymkode: 612a4...04b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har kjøpt en pakke green mix. Har tidligere også kjøpt i håp om å spise det bort, men blir bare stående på grunn av den ekle smaken. 

Er det noe som gjemmer smaken så godt, for eksempel i en smoothie at en ikke merker smaken. 

Hold deg for nesa mens du drikker

Anonymkode: 1d1ee...a8b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spise/drikke noe du ikke liker? Fordi det er trendy? Ford idiotiske influensere anbefaler det? 

Anonymkode: 1462e...631

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Google heavy metal detox smoothie, den er skikkelig god. Og velg de frosne blåbærene på Coop, det er de riktige, vaccinum angustifolium low bush wild blueberries fra Canada.

Anonymkode: 1224c...cc2

AnonymBruker
Skrevet

Det var ei dame jeg kjenner, som anbefalte dette til meg. Men altså.. det smaker som akvarievann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...