Gå til innhold

Ikke døm meg fordi jeg velger å leve livet som jeg gjør. Men vil høre om det er noe andre som gjør som meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2025 den 8.47):

Jeg er en voksen dame som bor alene. Jeg treffer skjeldent venner og familie. Og jeg handler en gang hver 14. dag, og er dessverre arbeidsledig for tiden, så er lite ute av hus. Derfor kan jeg gå å surre inne i huset i flere dager uten å dusje, pusse tennene eller vaske meg. Jeg går alltid naken, men ligger på et teppe på sofaen. Jeg lukter ikke godt, men bryr meg egentlig ikke om det. Jeg er heller ikke en kvinne som må være "fresh" til en hver tid. Det er min hemmelighet, det er absolutt ingen som vet dette om meg. Skal jeg ut eller venter folk, er jeg alltid nydusjet og velstelt. 

Regner egentlig ikke med det, men er det flere som gjør som meg?

Igjen, ikke døm meg for hvordan jeg velger å leve mitt liv. Men spørsmål er selvsagt greit. 

Anonymkode: 056e6...7fd

Høres ikke bra ut. Du trenger psykiatrisk hjelp.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en litt alternativ kunstnersjel, og jeg syns ikke det er greit at folk roper ut om psykisk uhelse når ts forteller at hun har det helt fint og er lett til sinns. Ja, dårlig hygiene kan være et symptom på depresjon, men det utarter seg jo ganske anderledes, samt at det ikke er det eneste symptomet akkurat. 
Det eneste er dette med tannpuss, det er ekstremt idiotisk å droppe. Betennelser i munnen kan bli kroniske og virkelig påvirke generell helse med alt fra hjertesykdom, diabetes og demens. Dette i tillegg til selvfølgelig tannsmerter og økonomiske utgifter. Jeg håper også du har håndhygienen på plass.

Så ts må jo spørre seg selv om dette bare er et valg fordi hun trives med det, eller om hun faktisk ikke klarer fordi hun er for sliten eller at hun føler det er meningsløst. Er det det siste er fastlegen et naturlig sted å starte. Kan i såfall ha både fysiske og psykiske årsaker💛

Anonymkode: c7ace...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...