AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Skrevet 8. april Jeg er en voksen dame som bor alene. Jeg treffer skjeldent venner og familie. Og jeg handler en gang hver 14. dag, og er dessverre arbeidsledig for tiden, så er lite ute av hus. Derfor kan jeg gå å surre inne i huset i flere dager uten å dusje, pusse tennene eller vaske meg. Jeg går alltid naken, men ligger på et teppe på sofaen. Jeg lukter ikke godt, men bryr meg egentlig ikke om det. Jeg er heller ikke en kvinne som må være "fresh" til en hver tid. Det er min hemmelighet, det er absolutt ingen som vet dette om meg. Skal jeg ut eller venter folk, er jeg alltid nydusjet og velstelt. Regner egentlig ikke med det, men er det flere som gjør som meg? Igjen, ikke døm meg for hvordan jeg velger å leve mitt liv. Men spørsmål er selvsagt greit. Anonymkode: 056e6...7fd 3 5
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Skrevet 8. april Tannpuss bør du jo gjøre hver dag om du vil ta vare på tennene. Og pass på vasking så du ikke får sopp. Folk får gjøre som de vil, men å ikke ta vare på seg selv er noen ganger et tegn på depresjon, du er sikker på at du har det helt bra? ❤️ Anonymkode: c4473...079 17 4 5
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tannpuss bør du jo gjøre hver dag om du vil ta vare på tennene. Og pass på vasking så du ikke får sopp. Folk får gjøre som de vil, men å ikke ta vare på seg selv er noen ganger et tegn på depresjon, du er sikker på at du har det helt bra? ❤️ Anonymkode: c4473...079 Ja, det er sikker på. Jeg har det veldig bra. Er heller ikke ensom. Er stort sett glad og fornøyd❤️ Anonymkode: 056e6...7fd 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Skrevet 8. april Det høres mer ut som sykdom enn livsstil. Anonymkode: e2fac...24e 14 1 3
Daria Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Å ikke bry seg om grunnleggende hygiene og helse er jo et faresignal når det gjelder mental helse. Som ufør og aleneboende kan jeg godt subbe rundt hjemme i en tilstand jeg ikke ville møtt andre i, men tannpuss og såpass renslighet at jeg ikke lukter er et minstekrav - såpass selvrespekt (og bruk for egne tenner) har jeg. 30 2 5
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Skrevet 8. april Trist. Uten tannpuss kan du få betennelser i kroppen og skader. Anonymkode: 4f108...480 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #8 Skrevet 8. april Artig hvor opphengt folk er i denne tannpussen og hygienen, mens det øvrige med å være venneløs og arbeidsledig, er mindre interessant selv om jeg vil påstå at det er det mest uheldige ved situasjonen. Selv har jeg heldigvis jobb, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å alltid være naken når jeg er hjemme. Det går dessverre ikke på grunn av familie i samme hus, og naboer som stadig stikker innom. Anonymkode: db6ca...0cc 2
AnonymBruker Skrevet 8. april #9 Skrevet 8. april Manglende vasking er nå ting, men manglende tannhygiene kan gi livsvarige skader. Ødelegger du tennene koster det en formue å fikse. Så det med tennene synes jeg er rart du ikke bekymrer deg over. Og ja, der ville jeg lurt på din mentale helse. Anonymkode: 0b2a5...622 11 1
Dettevarhåpløst Skrevet 8. april #10 Skrevet 8. april Når jeg er hjemme alene, gidder jeg ikke å dusje. Subber gjerne rundt i morgenkåpa mi, uten noe under. Jeg nyter mitt eget selskap i fred og ro. MEN, jeg passer på tennene!! Det tenker jeg at du må gjøre som vane du også. Ellers, hvis du trives slik så kjør på❤️ 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #11 Skrevet 8. april Jeg tenker at om en ikke orker å hverken dusje eller stelle seg eller å kle på seg så er det et tegn på depresjon og svikt i den mentale helse. En har gitt opp og ser ikke poenget i normale rutiner og livsgleden er på null. Det må et krafttak til. Oppsøk fastlege og tving deg til å gå ut hver dag på en gåtur , helst i naturen om det er mulig. Det hjelper i lengden, men en må jobbe med seg selv Anonymkode: d077d...2e1 7
AnonymBruker Skrevet 8. april #12 Skrevet 8. april Jeg stusser også på det å ikke ivareta grunnleggende hygiene. Jeg dømmer deg ikke, men det ringer noen varselbjeller på om du egentlig har det så bra likevel når du ikke får til eller ønsker å gjøre de tingene. Anonymkode: be002...b7d 6 1
Maleficenta Skrevet 8. april #13 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Artig hvor opphengt folk er i denne tannpussen og hygienen, mens det øvrige med å være venneløs og arbeidsledig, er mindre interessant selv om jeg vil påstå at det er det mest uheldige ved situasjonen. Selv har jeg heldigvis jobb, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å alltid være naken når jeg er hjemme. Det går dessverre ikke på grunn av familie i samme hus, og naboer som stadig stikker innom. Anonymkode: db6ca...0cc Tannpuss er jo viktig for å unngå hull og tannråte....leser ikke at ts er venneløs noe sted 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april #14 Skrevet 8. april Jeg har også en tendens til å leve slik (minus nakenheten) i perioder hvor jeg har fri fra jobb og ingen planer. Men det tar ikke lang tid før det begynner å tære på meg, og derfor er jeg veldig glad for at jeg har en jobb og andre forpliktelser som tvinger meg ut av huset. Dette med å være alene ser jeg ikke på som et stort problem. Enkelte foretrekker å leve slik. Men hva med fysisk aktivitet? Frisk luft? Ligger du bare på sofaen, eller gjør du andre ting? Anonymkode: a70f5...d96
AnonymBruker Skrevet 8. april #15 Skrevet 8. april Jeg har heller ikke noe behov for å dusje ofte om jeg bare går hjemme, men vasker meg med klut om morgenen. Men det viktigste er jo tannpuss, ellers ødelegges tennene, og de fikses ikke av seg selv. Anonymkode: b4af6...a39 3
AnonymBruker Skrevet 8. april #16 Skrevet 8. april Litt dårlig formulert spørsmål, vanskelig når man ikke snakker ansikt til ansikt, men hvorfor føler du at det er greit å ikke vaske deg eller pusse tenner selv om du ikke er ute? føler du at du ikke har energi til det, eller er det noe annet? Pleier du å ha besøk? Jeg spør fordi jeg har selv dårlig helse, noe som fører til at jeg er mye hjemme, men jeg kjenner at jeg blir skikkelig lei av å gå i morgenkåpa sånn i 9-10 tia, og da kler jeg på meg. Dusjer hver dag, selv om jeg vet at jeg er alene resten av dagen. Anonymkode: ce12e...8f5 2
Soft mann Skrevet 8. april #17 Skrevet 8. april Ta en tannpuss og en rask dusj her dag. Tenker du vil føle deg bedre og da. Å gå naken gjør eg selv. Eg syntes det er en befrielse. Det første eg gjør etter jobb når eg kommer hjem, er å ta en dusj og gå naken
AnonymBruker Skrevet 8. april #18 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Artig hvor opphengt folk er i denne tannpussen og hygienen, mens det øvrige med å være venneløs og arbeidsledig, er mindre interessant selv om jeg vil påstå at det er det mest uheldige ved situasjonen. Selv har jeg heldigvis jobb, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å alltid være naken når jeg er hjemme. Det går dessverre ikke på grunn av familie i samme hus, og naboer som stadig stikker innom. Anonymkode: db6ca...0cc Skriver ikke at jeg er venneløs. Anonymkode: 056e6...7fd
AnonymBruker Skrevet 8. april #19 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Litt dårlig formulert spørsmål, vanskelig når man ikke snakker ansikt til ansikt, men hvorfor føler du at det er greit å ikke vaske deg eller pusse tenner selv om du ikke er ute? føler du at du ikke har energi til det, eller er det noe annet? Pleier du å ha besøk Bare fordi at det er det. Har nok av energi. Som jeg skrev, venter jeg folk, er jeg velstelt. Får aldri uventet besøk. Anonymkode: 056e6...7fd
AnonymBruker Skrevet 8. april #20 Skrevet 8. april Maleficenta skrev (26 minutter siden): Tannpuss er jo viktig for å unngå hull og tannråte....leser ikke at ts er venneløs noe sted Har heldigvis gode tenner. Nei, jeg er ikke venneløs, langt ifra, men det er bare noen som ikke har leseforståelse. Anonymkode: 056e6...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå