Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lawyam
Skrevet

På Tv2. Er det bare meg som elsker det programmet? Gleder meg til hver tirsdag, jeg. Sesong 2 nå, men så langt kan jeg ikke huske at noen har kommentert det engang.

Skrevet (endret)

.

Endret av Sicktrip
Skrevet

Jeg ser på det. Men det var bedre i fjor. Men spoler litt når de har med artister jeg aldri har hørt om. Sist hadde de med en de kalte sjiraffen eller noe. Det spolte jeg bare rett over. 

Skrevet

Så rart vi har så ulike preferanser. Jeg liker normalt Ylvis men akkurat dette programmet traff ikke meg. 

• Liker 1
Skrevet
globalagogo skrev (10 minutter siden):

Så rart vi har så ulike preferanser. Jeg liker normalt Ylvis men akkurat dette programmet traff ikke meg. 

Jeg synes sesong 1 var veldig bra, lo masse. Denne sesongen…meh…vet ikke forskjellen heller. Synes fortsatt det sanggreine med lektor Vold og strikkstraff er morsomt 😂

Skrevet
globalagogo skrev (12 minutter siden):

Enig. Dessuten er det mye det samme, har du sett en episode, har du sett alle. Kjedelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Liker programmet, det er enkel underholdning. Det eneste som irriterer meg er at Emilie Nicolas alltid skal vise seg så utrolig fram. Jada, du kan synge, men dette er ikke ditt program.

Endret av Me for life
Skrivefeil
  • Liker 2
Gjest Lawyam
Skrevet
Me for life skrev (3 timer siden):

Liker programmet, det er enkel underholdning. Det eneste som irriterer meg er at Emilie Nicolas alltid skal vise seg så utrolig fram. Jada, du kan syne, men dette er ikke ditt program.

Ja, men det er da med glimt i øyet? Nettopp det at hun gjør det, vel vitende om at det er no go, gjør det morsomt i mine øyne. Jeg liker henne som programleder, hun virker litt smågal hun også, men på en 'dempet' måte. Hadde jeg hatt mistanke om at det var showoff ville jeg også tenkt d samme, men jeg ser glimtet i øyet når hun gjør det, så...

Skrevet

Klarer dessverre ikke se glimtet, kun ei som bruker enhver sjanse til å vise fram stemmen.

Hadde hun ikke eid en tone i livet, da hadde det vært morsomt.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 4/11/2025 at 1:40 PM, Lawyam said:

Ja, men det er da med glimt i øyet? Nettopp det at hun gjør det, vel vitende om at det er no go, gjør det morsomt i mine øyne. Jeg liker henne som programleder, hun virker litt smågal hun også, men på en 'dempet' måte. Hadde jeg hatt mistanke om at det var showoff ville jeg også tenkt d samme, men jeg ser glimtet i øyet når hun gjør det, så...

Ser glimtet jeg også, syns det er morro!

Helt ok underholdning dette programmet. Liker best utfordringene som å lure inn norske ord i tekst, og straff med strikk. Syngeduellen med en hemmelig kjendis gir meg ikke så mye, men ok nok.

Skrevet

Man hører jo på hele Emilie Nicolas at det er ironisk synging, ja, kjempegøy!

• Liker 3
Skrevet
Ariaguitar skrev (4 timer siden):

Ser glimtet jeg også, syns det er morro!

Helt ok underholdning dette programmet. Liker best utfordringene som å lure inn norske ord i tekst, og straff med strikk. Syngeduellen med en hemmelig kjendis gir meg ikke så mye, men ok nok.

Straff med strikk er helt fantastisk 🙈Funnet min indre sadist. Jeg ler så jeg hyler og griner🙈

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Elsker programmet! Håper det kommer en sesong til! 😊

• Liker 1
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

Elsker programmet! Håper det kommer en sesong til! 😊

Jeg også. Og har vist en indre sadist jeg ikke viste om, ELSKER «Straff med strikk» med lektor Vold. 🤣Beste med hele programmet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...