Lawyam Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april På Tv2. Er det bare meg som elsker det programmet? Gleder meg til hver tirsdag, jeg. Sesong 2 nå, men så langt kan jeg ikke huske at noen har kommentert det engang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april (endret) . Endret 8. april av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april Jeg ser på det. Men det var bedre i fjor. Men spoler litt når de har med artister jeg aldri har hørt om. Sist hadde de med en de kalte sjiraffen eller noe. Det spolte jeg bare rett over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 10. april #4 Del Skrevet 10. april Så rart vi har så ulike preferanser. Jeg liker normalt Ylvis men akkurat dette programmet traff ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 10. april #5 Del Skrevet 10. april globalagogo skrev (10 minutter siden): Så rart vi har så ulike preferanser. Jeg liker normalt Ylvis men akkurat dette programmet traff ikke meg. Jeg synes sesong 1 var veldig bra, lo masse. Denne sesongen…meh…vet ikke forskjellen heller. Synes fortsatt det sanggreine med lektor Vold og strikkstraff er morsomt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 10. april #6 Del Skrevet 10. april globalagogo skrev (12 minutter siden): Så rart vi har så ulike preferanser. Jeg liker normalt Ylvis men akkurat dette programmet traff ikke meg. Enig. Dessuten er det mye det samme, har du sett en episode, har du sett alle. Kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet fredag kl 07:37 #7 Del Skrevet fredag kl 07:37 Liker programmet, det er enkel underholdning. Det eneste som irriterer meg er at Emilie Nicolas alltid skal vise seg så utrolig fram. Jada, du kan syne, men dette er ikke ditt program. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet fredag kl 11:40 Forfatter #8 Del Skrevet fredag kl 11:40 Me for life skrev (3 timer siden): Liker programmet, det er enkel underholdning. Det eneste som irriterer meg er at Emilie Nicolas alltid skal vise seg så utrolig fram. Jada, du kan syne, men dette er ikke ditt program. Ja, men det er da med glimt i øyet? Nettopp det at hun gjør det, vel vitende om at det er no go, gjør det morsomt i mine øyne. Jeg liker henne som programleder, hun virker litt smågal hun også, men på en 'dempet' måte. Hadde jeg hatt mistanke om at det var showoff ville jeg også tenkt d samme, men jeg ser glimtet i øyet når hun gjør det, så... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet fredag kl 11:46 #9 Del Skrevet fredag kl 11:46 Klarer dessverre ikke se glimtet, kun ei som bruker enhver sjanse til å vise fram stemmen. Hadde hun ikke eid en tone i livet, da hadde det vært morsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå