Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i ny jobb for litt under ett år siden og fikk raskt god kontakt med en mannlig kollega. Han har lært meg opp og vi har jobbet tett siden start. Anser han etterhvert som en venn. Jeg er selv i et samboerskap med barn, han er singel.

Er det innafor å ta en joggetur eller gå på et show vi begge interesserer oss for? Han har ved flere anledninger spurt. For min del er det ingen connection utover at vi har mye til felles. Finner han ikke attraktiv på den måten. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke problemet.

Jeg har en nåværende og en tidligere mannlig kollega jeg møter til trening innimellom. Jeg har kjæreste, en av de har samboer og en av de er singel.

Anonymkode: 126e0...13e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Stellia skrev (5 timer siden):

Begynte i ny jobb for litt under ett år siden og fikk raskt god kontakt med en mannlig kollega. Han har lært meg opp og vi har jobbet tett siden start. Anser han etterhvert som en venn. Jeg er selv i et samboerskap med barn, han er singel.

Er det innafor å ta en joggetur eller gå på et show vi begge interesserer oss for? Han har ved flere anledninger spurt. For min del er det ingen connection utover at vi har mye til felles. Finner han ikke attraktiv på den måten. 

"Attraktiv på den måten"? Uansett, han er singel, du er pen. Hadde jeg vært samboeren din, hadde jeg ikke aksepterert dette. Det hadde heller ikke min samboeren om jeg skulle finne på noe med en kvinnelig kollega. Men det er oss. Jeg har venninner, men treffer de bare på fester ol. Så spør samboeren din hva han synes. Og respekter hva han mener. 

Anonymkode: 3bf54...19b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Attraktiv på den måten"? Uansett, han er singel, du er pen. Hadde jeg vært samboeren din, hadde jeg ikke aksepterert dette. Det hadde heller ikke min samboeren om jeg skulle finne på noe med en kvinnelig kollega. Men det er oss. Jeg har venninner, men treffer de bare på fester ol. Så spør samboeren din hva han synes. Og respekter hva han mener. 

Anonymkode: 3bf54...19b

Du er ikke redd for at han skal falle for en kompis han bruker mye tid med, da? Kjenner til flere tilfeller der mannen har gått til en annen mann. 

Anonymkode: ea914...0e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er ikke redd for at han skal falle for en kompis han bruker mye tid med, da? Kjenner til flere tilfeller der mannen har gått til en annen mann. 

For en merkelig innstilling til livet generelt og forholdet spesielt. Hva med å ha tillit? 

I vårt forhold er det ukomplisert å ha venner av det motsatte kjønn, uavhengig av sivilstatusen deres. Ingen av oss er interessert i å bli kontrollert. Vi snakker åpent om vennskapene, ingen sniking. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ville holdt litt mer avstand.. Jeg føler dette er å be om trøbbel…

Hadde du synes det var greit hvis din samboer fikk tett vennskap med en singel kvinne på jobb og ville begynne å finne på ting på fritiden med henne?

Anonymkode: 74027...e80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør mannen din, hvorfor spør du oss? Spiller vel ingen rolle hva vi syntes.

Er ikke mannen din komfortabel med det, så dropper du det. Syntes han det er greit og du liker å henge med single menn på fritiden så kjør på. 

Anonymkode: ea5a5...0d7

• Liker 2
Skrevet

jeg ville holdt jobb og privat adskilt. 

AnonymBruker
Skrevet
Kålrota skrev (10 minutter siden):

For en merkelig innstilling til livet generelt og forholdet spesielt. Hva med å ha tillit? 

I vårt forhold er det ukomplisert å ha venner av det motsatte kjønn, uavhengig av sivilstatusen deres. Ingen av oss er interessert i å bli kontrollert. Vi snakker åpent om vennskapene, ingen sniking. 

Det er jo hele poenget mitt 😂

Jeg må stole på at min mann velger meg. Uansett hvem han ellers bruker tid med gjennom en dag. 

AnonymBruker
Skrevet
Kålrota skrev (10 minutter siden):

Jo, åpenhet med partner er jo en selvfølge, men hva man vet jo ikke hva disse vennene tenker. Jeg har en mannlig venn som jeg trodde bare var venn, men det har kommet fram i små drypp at han nok har vært interessert i mer enn vennskap. Jeg trodde våre litt spesielle felles interesser var det som var vår "greie", men det virker som om det ikke er sånn for ham.

Anonymkode: e7b97...dd3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn mannlig kollega som er så god en venn på jobb at vi kan være venner utenom jobb også. 

Stort sett så er kona også med om det er noe hun også har glede av, ellers hender det at bare vi to finner på noe en sjelden gang. 

Vi føles som søsken og barndoms venner sånn om man skal kategorisere det på ett vis, ingen romantiske følelser på noen måter! Ingen. 

Så har jeg en annen kollega, han flørter og spør om vi skal gå tur. Han er gift.. han derimot, holder jeg meg lasaangt unna! 

Anonymkode: 51103...2f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...