AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja vel. Anonymkode: 254cf...14e Depresjonen melder seg, ja. Det kan medisineres, alternativt vil en god natts søvn og frisk luft i morgen hjelpe deg. Anonymkode: 15cbd...896
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Jeg elsker chatGPT, og bruker den mye 😁 Anonymkode: 4007d...32d 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Depresjonen melder seg, ja. Det kan medisineres, alternativt vil en god natts søvn og frisk luft i morgen hjelpe deg. Anonymkode: 15cbd...896 Fikk ikke sett første del første gang så skjønte virkelig ikke noe. 🤭🤭 Anonymkode: 254cf...14e
Daisy-love Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg elsker chatGPT, og bruker den mye 😁 Anonymkode: 4007d...32d Her og! Elsker den! Til og fra hvor mye den brukes, men utrolig grei funksjon på veldig mye, dog ikke alt.
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Skrevet 8. april Jeg bruker ChatGPT til mye, alt fra overformulering av tekst, oversettelse av tekst, dumme ting jeg lurer på, laging av ukeplaner/treningsplaner, lage flashcards eller tankekart til eksamen osv… Anonymkode: e0794...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå