AnonymBruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Hvor mye penger er det vanlig å ha som ungdom / tenåring nå? Skjønner at dette kan variere veldig, men hva anser du som lite og mye? Har 200 000, men har hørt om noen som har både mer og mindre enn dette. Anonymkode: 83d6c...39b
AnonymBruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april På sparekonto? I uka? I måneden? Som lønning av en jobb man har eller utbetaling av lånekassen i stipend? Eller i lommepenger fra foreldre? Anonymkode: 682c1...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april Bare sånn hvor mye man har samlet sett Anonymkode: 83d6c...39b
AnonymBruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Heh det kommer jo helt ann på hvor mye du tjener, og sparer samt hvor sterke økonomisk foreldrene dine er og om de har hatt mulighet til å spare opp penger til deg. Anonymkode: f0ad4...eba
AnonymBruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april Tenårene er fra 13 til og med 19 år. Det er store forskjeller. En trettenåring har kanskje spart noen hundrelapper av ukelønnen sin. Mens en 19-åring med fagbrev er i full jobb. Anonymkode: 39506...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Min sønn går 2. Året på vdg. Han er 18år. Har vel ca 170.000 på spar. Så har han borteboer stipend og liten ekstra jobb utenpå (1helg i mnd.. iblant to. Jobber 6 uker om sommern). Anonymkode: 4a7fd...495
AnonymBruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvor mye penger er det vanlig å ha som ungdom / tenåring nå? Skjønner at dette kan variere veldig, men hva anser du som lite og mye? Har 200 000, men har hørt om noen som har både mer og mindre enn dette. Anonymkode: 83d6c...39b Det er helt avhengig av totalsituasjonen til familien. Noen har ingenting, og andre har millioner, selv når de er yngre enn tenåringer. Er en forelder eller begge døde kan barn ha stor formue. Anonymkode: 0bea2...89a
AnonymBruker Skrevet 7. april #8 Skrevet 7. april Når jeg var 18 år hadde jeg vel noen få tusen på konto hver mnd som gikk til mat. 🤷♀️ Sikkert mange som hadde mer enn meg, men jeg kom fra en familie med dårlig råd og slet med helsen så da hadde jeg ikke noe sparepenger egentlig. Anonymkode: 68249...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå