Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye penger er det vanlig å ha som ungdom / tenåring nå? Skjønner at dette kan variere veldig, men hva anser du som lite og mye? Har 200 000, men har hørt om noen som har både mer og mindre enn dette. 

Anonymkode: 83d6c...39b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På sparekonto?

I uka? I måneden?

Som lønning av en jobb man har eller utbetaling av lånekassen i stipend? Eller i lommepenger fra foreldre?

Anonymkode: 682c1...6f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare sånn hvor mye man har samlet sett

AnonymBruker
Skrevet

Heh det kommer jo helt ann på hvor mye du tjener, og sparer samt hvor sterke økonomisk foreldrene dine er og om de har hatt mulighet til å spare opp penger til deg.

Anonymkode: f0ad4...eba

AnonymBruker
Skrevet

Tenårene er fra 13 til og med 19 år. Det er store forskjeller. En trettenåring har kanskje spart noen hundrelapper av ukelønnen sin. Mens en 19-åring med fagbrev er i full jobb.

Anonymkode: 39506...8b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min sønn går 2. Året på vdg. Han er 18år. Har vel ca 170.000 på spar. Så har han borteboer stipend og liten ekstra jobb utenpå (1helg i mnd.. iblant to. Jobber 6 uker om sommern).

Anonymkode: 4a7fd...495

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvor mye penger er det vanlig å ha som ungdom / tenåring nå? Skjønner at dette kan variere veldig, men hva anser du som lite og mye? Har 200 000, men har hørt om noen som har både mer og mindre enn dette. 

Det er helt avhengig av totalsituasjonen til familien. Noen har ingenting, og andre har millioner, selv når de er yngre enn tenåringer. Er en forelder eller begge døde kan barn ha stor formue. 

Anonymkode: 0bea2...89a

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 18 år hadde jeg vel noen få tusen på konto hver mnd som gikk til mat. 🤷‍♀️ Sikkert mange som hadde mer enn meg, men jeg kom fra en familie med dårlig råd og slet med helsen så da hadde jeg ikke noe sparepenger egentlig.

Anonymkode: 68249...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...