AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:44 #1 Del Skrevet mandag kl 20:44 Tør dere å kjøpe brukte private elektriske varer som nettbrett eller mobiltelefon på finn.no? Er det risiko ved det? Noen som har fått defekte og helt ødelagte varer? Anonymkode: a297b...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 22:52 #2 Del Skrevet mandag kl 22:52 Jeg har kjøpt bil på Finn.no. Pluss brevpapir, seng, tv, sofa, små møbler og annet nips. Har ingen problemer med å kjøpe brukt elektronikk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:11 #3 Del Skrevet tirsdag kl 17:11 Så og si alt jeg eier og har er stort sett kjøpt brukt. Har aldri gjort ett bomkjøp 💪 når det gjelder mobil, så kjøper jeg det hos grønnmobil (aner ikke om de finnes lenger). Anonymkode: 9c053...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:18 #4 Del Skrevet tirsdag kl 17:18 Jeg har kjøpt småelektronikk til huset, som kaffemaskin og noen lamper. Vet ikke helt hvorfor, men jeg ville ikke kjøpt telefon og nettbrett på finn. Jeg føler meg tryggere på å kjøpe slike ting brukt av virksomheter som har spesialisert seg på slikt. Det koster selvsagt noen flere kroner, men jeg føler meg tryggere på at kvaliteten på det jeg kjøper er i tråd med annonsen. Det jeg har kjøpt mest av på finn er klær og sko. Anonymkode: 72a5b...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå