AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei. Er 54 år. Har starta sjå litt fine linjer i ansiktet. Har aldri, jo kanskje 5-6 ganger smurt, rensa ansiktet. Tenker eg må begynne med ansiktkrem, eller rens. Er det nokon som anbefaler, har tips? Anonymkode: b8378...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Hvis du er 54 år og begynner å få litt linjer først nå, så ville jeg bare fortsatt som du gjør! Heldiggris 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Det kommer helt an på hudtypen din. Jeg er 49 og har normal/tørr/sensitiv type, med litt linjer og rynker. Jeg bruker en rens hver kveld, serum med mye c vitamin, og en krem med aktive ingredienser som også gir fukt. Jeg gikk til hudsalong for veiledning. Anonymkode: c01d2...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden firetoen skrev (Akkurat nå): Hvis du er 54 år og begynner å få litt linjer først nå, så ville jeg bare fortsatt som du gjør! Heldiggris 😅 Takk😅. Må tilføye at eg har porer, så trur tida er inne for sterkare lut. Anonymkode: b8378...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer helt an på hudtypen din. Jeg er 49 og har normal/tørr/sensitiv type, med litt linjer og rynker. Jeg bruker en rens hver kveld, serum med mye c vitamin, og en krem med aktive ingredienser som også gir fukt. Jeg gikk til hudsalong for veiledning. Anonymkode: c01d2...cce Ja, kanskje hudsalong er vegen å gå. Hadde håpa på ein enklare løysing. Quik fiks😅 Anonymkode: b8378...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Biotherm aquasource hyaluplump gel er min favoritt. Passer veldig godt til sensitiv hud også. Var skeptisk da jeg prøvde den for jeg reagerer på de fleste kremer, men denne lukter godt og merker stor forskjell på huden. Er nemlig tom nå og skulle kjøpe ny og så var de utsolgt på parfymeriet. Anonymkode: a1988...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Biotherm aquasource hyaluplump gel er min favoritt. Passer veldig godt til sensitiv hud også. Var skeptisk da jeg prøvde den for jeg reagerer på de fleste kremer, men denne lukter godt og merker stor forskjell på huden. Er nemlig tom nå og skulle kjøpe ny og så var de utsolgt på parfymeriet. Anonymkode: a1988...ec9 Takk. Brukar du den om mornng eller kveld? Anonymkode: b8378...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Det eneste som hjelper på linjer er retinol. Anonymkode: ea0ba...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det eneste som hjelper på linjer er retinol. Anonymkode: ea0ba...52e For eksempel slik CeraVe Resurfacing Retinol serum 30? Anonymkode: b8378...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For eksempel slik CeraVe Resurfacing Retinol serum 30? Anonymkode: b8378...43a Hvis du går inn på velvære forumet så er det masse tråder om retinol der med anbefalinger, du må bare bla litt på sidene. Anonymkode: ea0ba...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er veldig fornøyd med Pure and Care Retinol Vitamin A. Bruker både dagkremen, nattkremen og øyekremen. De har serum også, men det har jeg ikke prøvd. Rimelig og gode kremer. Jeg kjøper de på normal. https://pureandcare.com/retinol-vitamin-a-day-cream Anonymkode: b54bc...975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Hvis du ikkje vil ha meir linjer eller rynker er det viktig å bruka solfaktor kvar dag. Helst 50 eller 30. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Siden du nevner porer, kanskje CeraVe sin foaming cleanser med niacinamid kan være noe for deg? Niacinamid kan hjelpe med talgproduksjon og kollagen, så jeg hadde anbefalt en rens med det for både rynker og porer. Evt en oljerens om du har mye "møkk" i porene som gjør at de er store. Men for krem, har du tatt en titt på BB- eller CC-cream? De er normalt med noe farge slik som sminke, men fordelen er at de har en haug av hudpleieingredienser inni. Blir litt "3-i-1"-produkt isteden for ulike kremer og serumer. Noen gir ikke kjempemye med farge, noen er fine for å gi litt glød samtidig som de kan jevne ut huden o.l.. Noen av dem har også solfaktor 20-50, men anbefaler separat solkrem. Tenkte sånn i tilfelle du ikke orker tanken på å ha så mye forskjellig. Dr.Greve har en Vitamin C nattkrem, men annen nattkrem med vitamin C er også innafor. Huden blir mer sensitiv etter retinol og vitamin C, så det er lurest å ta det på om kvelden, og huske solkrem om morgenen 😊 Anonymkode: 626c2...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå