AnonymBruker Skrevet 12. april #62 Skrevet 12. april Ingen av de, velger Änglamark. Anonymkode: 9f4df...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #63 Skrevet 12. april Har alltid brukt rosa Libresse, og for å være ærlig tenkte jeg ikke over at de var forskjellig merke engang. Libresse og Always har så lik skrift, at det gikk bare over hodet på meg 😅 Anonymkode: 79887...0d0
AnonymBruker Skrevet 13. april #64 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ingen av de, velger Änglamark. Anonymkode: 9f4df...4a7 Er det fordi du føler at du velger det bærekraftige alternativet, eller fordi du faktisk liker å bruke det? Anonymkode: c774c...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #65 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har alltid brukt rosa Libresse, og for å være ærlig tenkte jeg ikke over at de var forskjellig merke engang. Libresse og Always har så lik skrift, at det gikk bare over hodet på meg 😅 Anonymkode: 79887...0d0 Rosa Libresse er vel sannsynligvis den typen de fleste Libresse-brukere har på handlelisten sin 😛 Anonymkode: c774c...7f1
AnonymBruker Skrevet 13. april #66 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 23.11): Den gamle Libresse-klubben i 90-årene het "Klikk Libresse". Alle på ungdomstrinnet var med i den. Det kom gratis produkttester og menstips en gang i måneden omtrent. Alle jentene var helt i ekstase over den ❤️ Anonymkode: c774c...7f1 Det var sykt flaut å få disse pakkene i postkassen. Hadde en brevvenn som meldte meg inn uten å spørre… Holdt på å dø av skam da jeg fikk den første pakken…. Så ingen ekstase her, nei…. Anonymkode: 42165...ec6
AnonymBruker Skrevet 13. april #67 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.47): Libresse. Var libresse-klubbmedlem fra jeg var pre-teen og innser her og nå at det har gjort meg til en dedikert libress-bruker for life. Har aldri vurdert always. Anonymkode: 369fe...75e Omg jeg husker jeg følte meg skikkelig ungdom for første gang når jeg ble medlem av den klubben 🤭 Anonymkode: ee91f...38a 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #68 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Omg jeg husker jeg følte meg skikkelig ungdom for første gang når jeg ble medlem av den klubben 🤭 Anonymkode: ee91f...38a Da fungerte jo virkelig det grepet som markedsavdelingen tok 🤣..Altså å tilby en klubb som delte ut gratisprøver 😃 ... DU har sikkert kjøpt bind for mye mer penger enn det kostet å sende deg noen prøvepakker lixm 😛 Anonymkode: c774c...7f1
AnonymBruker Skrevet 19. april #69 Skrevet 19. april Always. De siste pakkene av Always jeg har kjøpt, har kommet med ny overflate. Helt nydelige, bare testet nattbindene da jeg hadde dagbind igjen fra gammel pakke. Libresse har jeg alltid følt har vært litt klumpete, men mange år siden jeg testa Libresse nå, så de kan ha forandret seg de også. Anonymkode: f8a8b...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #70 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 1.40): Vinger, uansett merke, har bare den funksjonen at de holder bindet på plass. Skulle ønske at midten av bindet klarte å absorbere mer, og raskere. Vinger er virkelig oppskrytt. Anonymkode: c774c...7f1 men noen vinger holder ting bedre på plass enn andre og når du da blør mye er det greit med vinger som gjør at bindet er der det skal være. Har opplevd at det har blitt gris og søl fordi ting ikke har dekket hele trusen ☺️ Anonymkode: ece27...d54
AnonymBruker Skrevet 21. april #71 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 9.18): Det var sykt flaut å få disse pakkene i postkassen. Hadde en brevvenn som meldte meg inn uten å spørre… Holdt på å dø av skam da jeg fikk den første pakken…. Så ingen ekstase her, nei…. Anonymkode: 42165...ec6 Da skulle du sett/prøvd de bindene vi hadde på 70-tallet. Tjukke Saba-bind som var så tykke at alle så du gikk med bind om du gikk i bukser. I begynnelsen måtte de festes med eget bind-belte. Pakken med Saba-bind fylte en halv bærepose. Kan tro det var lekkert... Anonymkode: 379fb...d2c
AnonymBruker Skrevet 21. april #72 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 8.34): Er det fordi du føler at du velger det bærekraftige alternativet, eller fordi du faktisk liker å bruke det? Anonymkode: c774c...7f1 Begge deler Anonymkode: 9f4df...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 21. april #73 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Begge deler Anonymkode: 9f4df...4a7 Det virker som om veldig mange KG-brukere foretrekker utvendig beskyttelse, altså bind i forskjellige størrelser/produsenter. Er tampong helt ut?..eller er det flere enn før som er engstelige for TSS? (tampongsyken) ? Anonymkode: c774c...7f1
AnonymBruker Skrevet 21. april #74 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da skulle du sett/prøvd de bindene vi hadde på 70-tallet. Tjukke Saba-bind som var så tykke at alle så du gikk med bind om du gikk i bukser. I begynnelsen måtte de festes med eget bind-belte. Pakken med Saba-bind fylte en halv bærepose. Kan tro det var lekkert... Anonymkode: 379fb...d2c Mødre-generasjonen var nok litt mer frustrert enn dagens jenter ja 🫣 Bind på 60- og 70-tallet var noe helt annet enn de supertynne som finnes i dag 🙄 Anonymkode: c774c...7f1
AnonymBruker Skrevet 21. april #75 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det virker som om veldig mange KG-brukere foretrekker utvendig beskyttelse, altså bind i forskjellige størrelser/produsenter. Er tampong helt ut?..eller er det flere enn før som er engstelige for TSS? (tampongsyken) ? Anonymkode: c774c...7f1 Det er nok ikke helt ut, har inntrykk av at mange unge bruker tampong. Selv er jeg også ganske ung, 26 år. Bruke tampong før, men synes det rett og slett føles tryggere og mer behagelig med bind. Liker ikke prosessen med å sette tampongen inn i skjeden 😅 Anonymkode: 9f4df...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #76 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er nok ikke helt ut, har inntrykk av at mange unge bruker tampong. Selv er jeg også ganske ung, 26 år. Bruke tampong før, men synes det rett og slett føles tryggere og mer behagelig med bind. Liker ikke prosessen med å sette tampongen inn i skjeden 😅 Anonymkode: 9f4df...4a7 Siterer denne. Tampong krever mer av håndhygiene, bind er veldig enkelt å bare legge oppå trusa (som de fleste uansett bruker). Dagens bind er veldig tynne (til og med nattbind, dette gjelder både Always og Libresse). Det at bindet "synes" gjennom tøyet er en greie som er skapt av massiv markedsføring. Dagens bind er helt kurant, veldig effektivt og så behagelig som bind kan bli. Anonymkode: c774c...7f1
AnonymBruker Skrevet 22. april #77 Skrevet 22. april Jeg får kraftig eksem av alle bind, men det er verst med Libresse sine. Så jeg sverger til Always. Anonymkode: b1785...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #78 Skrevet 22. april Alltid brukt always, libresse synes jeg blir for stive. Når jeg leser her innser jeg dog at det sikkert er pga always at jeg alltid klør mot slutten av mensen (🤦) men nå har de endret materialet, og denne gangen opplever jeg ingen kløe! De føles ikke like plast-aktige lenger, men fortsatt like myke. Anonymkode: aae33...bfa
AnonymBruker Skrevet 22. april #79 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg får kraftig eksem av alle bind, men det er verst med Libresse sine. Så jeg sverger til Always. Anonymkode: b1785...1e1 Du burde absolutt prøve Natracare. De selges i helsekostbutikker 😍 Litt dyrere, men det er verdt det. Engangsbind er uansett en uting, men fåtallet av oss damer gidder å strikke/sy våre egne bind.. Anonymkode: c774c...7f1
AnonymBruker Skrevet 22. april #80 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.40): Blir kvalm av de parfymerte truseinnleggene til always, så kommer aldri til å kjøpe dem. Kan lukte når folk bruker dem. Anonymkode: b85f1...7fb jeg kjøpte de forleden fordi det var det som var i kiosken der vi var, barnebarnet her sa "du lukter do bestemor" kan trygt si meg enig - det lukter slik de greiene i toalettet lukter.. Anonymkode: 6de96...71b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå