AnonymBruker Skrevet 9. april #41 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.40): Blir kvalm av de parfymerte truseinnleggene til always, så kommer aldri til å kjøpe dem. Kan lukte når folk bruker dem. Anonymkode: b85f1...7fb De lukter utrolig kunstig..Kjemisk på en måte 🫢 Anonymkode: c774c...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #42 Skrevet 9. april Bruker libresse nå. Husker i ungdomstiden så pleide jeg å stjele Saba fra mamma før hun oppdaget det og kjøpte det til meg 😅 Jeg syns nok det var litt flaut og passet på at ingen så at jeg hadde det i veska. Men det var seriøst de beste bindene. Dumt de ikke finnes mer. Anonymkode: acf34...01d
AnonymBruker Skrevet 9. april #43 Skrevet 9. april Aldri Always - de er klamme og har plastfølelse. Jeg vil heller ikke støtte et selskap som mener at bind skal parfymeres. De prøvde jo på det, men de bindene forsvant fort, nå er det bare truseinnleggene igjen som lukter kunstig og rart. Helst bindene fra Änglamark, men Libresse er et greit alternativ. Anonymkode: 85860...90b 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #44 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bruker libresse nå. Husker i ungdomstiden så pleide jeg å stjele Saba fra mamma før hun oppdaget det og kjøpte det til meg 😅 Jeg syns nok det var litt flaut og passet på at ingen så at jeg hadde det i veska. Men det var seriøst de beste bindene. Dumt de ikke finnes mer. Anonymkode: acf34...01d Vi er mange som synes det samme 🤣 SABA var kun bomull 🫢...Og så kom Klikk Libresse ..En klubb for ungdommer..Skikkelig nostalgi ❤️ Anonymkode: c774c...7f1 1
Kartoffel Skrevet 9. april #45 Skrevet 9. april Jeg får gnagsår av Always, syns de er veldig ubehagelige. Foretrekker Libresse. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #46 Skrevet 9. april Har brukt always hele livet. Liker ikke libresse, vingene og de gir meg mer problemer med lekkasje. Siste årene har jeg brukt xtra ganske så mye. Anonymkode: 728a2...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #47 Skrevet 10. april Finnes det noen bind nå som ligner på Saba? Anonymkode: acf34...01d
AnonymBruker Skrevet 10. april #48 Skrevet 10. april Kartoffel skrev (På 9.4.2025 den 23.01): Jeg får gnagsår av Always, syns de er veldig ubehagelige. Foretrekker Libresse. Det er vi tydeligvis flere som synes...og omvendt (!)...Noen mener at Libresse er som en plate av papp, andre mener at Always gir gnagsår på grunn av plastikken...Kanskje de som etterlyser SABA-bind her inne har et poeng 🤣 Anonymkode: c774c...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #49 Skrevet 10. april Bruker de litt om hverandre, men jeg bruker nok mest Always. Jeg opplever det som mykere/ former seg mer etter kroppen, mens Libresse oppleves som litt stivere. Jeg opplever også at enkelte Libresse- bind har vingene plassert slik at bindet ligger på "feil" sted for meg. Altså for langt bak, slik at jeg blir redd for bleierumpe. 🙈 Jeg har ikke problemer med overflaten på noen av de. Anonymkode: 86d20...c45 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #50 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finnes det noen bind nå som ligner på Saba? Anonymkode: acf34...01d Sikkert billigvbind? Hva gjorde Saba så spesielt? Anonymkode: 562f2...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #51 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert billigvbind? Hva gjorde Saba så spesielt? Anonymkode: 562f2...4c5 Saba var både tykke og veldig myke. Sikkert ingenting damer i 2025 savner 🤣 Det at bind liksom "synes" gjennom enten undertøy eller bukser er sterkt overdrevet, og sikkert noe som kommer fra reklamen. Ingen kan se bindet gjennom vanlig tøy, med mindre du bruker treningstights eller tilsvarende 😇 Anonymkode: c774c...7f1
Mardina Skrevet 10. april #52 Skrevet 10. april Liker best Always 😊 Libresse blir for tjukke og klumpete, synes jeg 😝 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #53 Skrevet 10. april Mardina skrev (39 minutter siden): Liker best Always 😊 Libresse blir for tjukke og klumpete, synes jeg 😝 Dette må jo være det beste. Vinger både foran og bak. Det ser ganske behagelig ut også ❤️ Anonymkode: c774c...7f1
AnonymBruker Skrevet 10. april #54 Skrevet 10. april Får kløe av always, opplever de som klamme. Og for en som tidligere blødde MYE så følte jeg at bindet ikke klarte å suge opp fort nok. Så har brukt libresse og vært fornøgd. Eneste er at jeg skulle ønske vingene på libresse sine var like solide som always. Anonymkode: ece27...d54 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #55 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Får kløe av always, opplever de som klamme. Og for en som tidligere blødde MYE så følte jeg at bindet ikke klarte å suge opp fort nok. Så har brukt libresse og vært fornøgd. Eneste er at jeg skulle ønske vingene på libresse sine var like solide som always. Anonymkode: ece27...d54 Vinger, uansett merke, har bare den funksjonen at de holder bindet på plass. Skulle ønske at midten av bindet klarte å absorbere mer, og raskere. Vinger er virkelig oppskrytt. Anonymkode: c774c...7f1
Million Skrevet 11. april #56 Skrevet 11. april (endret) AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 21.32): Noen synes at Always inneholder (og føles mer "plastikk" enn det andre), andre føler at Libresse er mer som det de vokste opp med...Dere skulle forsøkt de gamle SABA-bindene....Det var tider 🤣 Anonymkode: c774c...7f1 Åh, ja, jeg husker dem! Saba...Myke og fluffy som skyer, sååå gode for huden, de der! 💕 Det var en sorgens dag da fabrikken som laget de bindene skulle flytte etter mange, mange års produksjon, og det lot seg ikke demontere og ta med seg Saba-maskinene til nye lokaler! Ja, jeg spurte dem skriftlig! Jeg var desperat da Saba bindene ikke var å finne i butikk lenger, så kontaktet produsenten, og fikk svaret ovenfor. De beklaget så veldig, men Saba var derfor historie. Det eldgamle, store maskineriet lot seg ikke flytte Endret 11. april av Million
Mardina Skrevet 11. april #57 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette må jo være det beste. Vinger både foran og bak. Det ser ganske behagelig ut også ❤️ Anonymkode: c774c...7f1 Liker best Always jeg 😄
AnonymBruker Skrevet 11. april #58 Skrevet 11. april Million skrev (18 timer siden): Åh, ja, jeg husker dem! Saba...Myke og fluffy som skyer, sååå gode for huden, de der! 💕 Det var en sorgens dag da fabrikken som laget de bindene skulle flytte etter mange, mange års produksjon, og det lot seg ikke demontere og ta med seg Saba-maskinene til nye lokaler! Ja, jeg spurte dem skriftlig! Jeg var desperat da Saba bindene ikke var å finne i butikk lenger, så kontaktet produsenten, og fikk svaret ovenfor. De beklaget så veldig, men Saba var derfor historie. Det eldgamle, store maskineriet lot seg ikke flytte Det er jo helt utrolig ❤️ Tenk at du faktisk skrev til produsenten (og ikke minst fikk svar) 🫠 Anonymkode: c774c...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #60 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Always always ..😀😀😀😀 Anonymkode: 78306...8f0 Bruker både Libresse og Always (ikke alltid, pun intended), men til truseinnlegg er Always best. Der får jeg tak i truseinnlegg som er parfymerte ❤️ Anonymkode: c774c...7f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå