Gå til innhold

Er det noen som har veteranbil/sommerbil her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal hente den ut fra et halvt år i "vinterdvale" (lager) i morra, og gleder meg som en unge i disse "børs-tider". Flere som har?

Anonymkode: 8c6ea...803

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 19.12):

Skal hente den ut fra et halvt år i "vinterdvale" (lager) i morra, og gleder meg som en unge i disse "børs-tider". Flere som har?

Ekspander  

Jahh 😃

Jeg har en "sommerbil"...BMW 320CI uten tak..Gleder med som en liten unge til å ta den ut !!!

Anonymkode: 55b11...17a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.K. Jeg har en -91 Mercedes 300 SL. Snart polering, oljeskift, og klar til å kjøre med taket nede!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Toyota model F ...1986 mod, veteran, og er  fortiden i daglig bruk, og hatt den i 30  år.

Desse bilene ble importert til Norge kun i år 1986,  og hadde privatbil komfort , og ble så populere biler at mange bedrifteiere kjøpte dem og nytta dem til private foremål.  Det førte til at myndigheten etterhvert endret kravet til  bagasjeromet som  var 10 cm for kort til å registrere dem som vare / kombibil. 

Anonymkode: ded6f...dfb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, etter tre års overhaling/service skal min på veien igjen torsdag.

Anonymkode: b9e30...aae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hentet ut min nydelige Porsche Cayman S 2012 på fredag fra varmlager. Glad det ble noenlunde tidlig vår i år 😁

I påsken blir det polering og lakkbehandling. Deretter blir det masse, masse kjøring 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (På 8.4.2025 den 6.19):

Har en simpel veteran, en corolla stasjonsvogn, som jeg liker bra.

Ekspander  

Likte de gamle corollaene jeg, særlig fra 70-tallet. Og motorene bare går og går og går..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Bmw m635csi. Ekte vare, matching numbers på alt. Og alt er godt dokumentert fra bilen var ny frem til dagens dato. Er alt henta ut av dvale og i bruk hver gang sola skinner😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fra før og henter en til til helga som jeg kjøpte for noen måneder siden. Så bilhjertet gledes i vårsola. 😀

Anonymkode: e4a2f...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en VW 1302 som jeg elsker å kjøre sommerturer på sidevegene med, men denne sommeren kommer den ikke på vegen. 😭 Den har betydelige mengder rust, og jeg har ikke hatt tid/ork til å sveise i vinter. 

Anonymkode: eae9a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en 80 talls Porsche med motor foran. Det beste de har laget, etter min helt objektive mening ;) 

Men den står fortsatt på løftebukken for litt kjærlig hjertekirurgi, håper på å bli ferdig i påsken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...